جلب رضایت مشتری با نرم افزار مدیریت تعمیرگاه

جلب رضایت مشتری با نرم افزار مدیریت تعمیرگاه

همواره صاحبان کسب و کارها به دنبال جلب رضایت مشتری خود بوده اند. اما جلب رضایت مشتری با شعار عملی نمی شود. مشتری باید از کیفیت محصول یا خدمات شما رضایت داشته باشد، این رمز بقای کسب و کار های بزرگ است.

مدیریت مشتریان در تعمیرگاه ها نیز مانند فروشگاه ها نیاز به انجام زیر ساخت های آن دارد. در صورتی که یک صاحب یک تعمیرگاه هستید پیشنهاد می کنم، حتما تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید

ثبت اطلاعات مشتری در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه

در صورت داشتن یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، هنگام پذیرش اطلاعات مشتری در سیستم تعمیرگاه ثبت می شود.

تصور کنید یک تعمیرگاه موبایل دارید، اطلاعاتی نظیر، نام مشتری، تلفن تماس، شماره سریال دستگاه، عیب و ایراد دستگاه لوازم همراه و … را ثبت کرده اید

رسید پذیرش و جلب رضایت مشتری

بعد از ثبت اطلاعات مشتری تعمیرگاه باید رسیدی مبنی بر تحویل دستگاه تعمیری به مشتری ارائه کند، آن رسید بعد از مهر و امضا توسط صاحب تعمیرگاه، یک سند قانونی محسوب خواهد شد.

در صورتی که تعمیرگاه از تحویل تلفن همراه شما امتناع کرده و یا تحویل گرفتن آن را منکر شود، می توانید از آن رسید در مراجع قانونی ذی صلاح تحت عنوان سند تحویل تلفن همراه تان به آن تعمیرگاه استفاده نمائید

تحویل دستگاه تعمیری به مالک

در صورت عدم صدور رسید پذیرش امکان تحویل به تلفن همراه به کسی غیر از مالک آن وجود دارد، اما با صدور رسید پذیرش، برای تحویل تلفن همراه آن رسید باید همراه مشتری باشد.

صدور فاکتور فروش و خدمات

بعد از انجام تعمیر روی دستگاه مورد نظر و اتمام کار و یا بعد از فروش یک قطعه به مشتری باید فاکتور فروش محصول یا خدمات را دقیق و با ذکر جزئیات صادر کرده و به مشتری تحویل دهیم. این حق مسلم مشتری است که بداند چه خدماتی و با چه هزینه ای از تعمیرگاه شما دریافت نموده است.

 عدم معطلی مشتریان

در صورتی که از یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خوب استفاده نمائید، مشتری برای استعلام زمان تحویل تلفن همراه خود نیازی نیست به تعمیرگاه شما مراجعه نماید یا با شما تماس بگیرد.

در یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه حرفه ای شما میتوانید برای وضعیت های مختلف یک دستگاه تعمیری پیامک تعیین کنید. مثلا بعد از پذیرش به مشتری بگوئید به منزل برود، زمانی که تعمیر تلفن همراه او انجام شد، برایش پیامک ارسال می شود.

در این حالت مشتری پس از اطمینان خاطر از اینکه تلفن همراهش تعمیر شده به تعمیرگاه مراجعه نموده و آن را تحویل خواهد گرفت. میتوانیم شماره قبض، جمع فاکتور و… را نیز درپیامک تحویل به مشتری ارسال نمائیم.

این امکان از رفت و آمد بیجا به تعمیرگاه شما و همچنین زحمت مشتری می کاهد  و تعیمرگاه شما را در نظر مشتری بعنوان یک تعمیرگاه هوشمند و بروز نشان خواهد داد.

حذف کاغذ و جایگزینی پیامک

با استفاده از یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه میتوان کاغذ را از پروسه خرید و فروش و تعمیر حذف نمود و پیامک را جایگزین آن کرد.

مواردی چون قبض پذیرش، فاکتور فروش، سند مانده حساب با اشخاص، سر رسید قسط، رسید پرداخت قسط و … را میتوانید بصورت پیامک برای مشتریان و طرف حساب های خود ارسال کنید.

با انجام این کار هزینه های کاغذ و چاپ و پرینتر از لیست هزینه های کسب و کار شما حذفشده و در مصرف کاغذ و قطع شدن بیشتر درختان نیز صرفه جویی خواهد شد.

پیشنهاد میکنم آموزش نحوه تعریف وضعیت برای دستگاه های تعمیری و ارسال پیامک برای مشتری در وضعیت های مختلف را در لینک زیر ببینید.

آموزش تعریف وضعیت دستگاه های تعمیری و ارسال پیامک در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس

پیامک تحویل نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس

پیامک وفادار سازی مشتری

یک لحظه خودتان را جای مشتری خدمات تعمیرگاه تان بگذارید. تصور کنید تلفن همراه تان را به یک تعمیرگاه هوشمند و حرفه ای موبایل برده اید. هنگام پذیرش پیامک خوش آمد گویی به تعمیرگاه و پذیرش برایتان پیامک می شود. بعد از تحویل تلفن همراه تان نیز پیامک تحویل به همراه جمع فاکتور برایتان ارسال می شود.

در برخی نرم افزار های مدیریت تعمیرگاه امکان ارسال پیامک بعد از تحویل نیز وجود دارد، یعنی مثلا ۳ روز بعد از تحویل تلفن به شما پیامکی مبنی بر اینکه امیدواریم از خدمات ما راضی باشید و یا در صورتی که ایرادی در تعمیر تلفن تان مشاهده کردید در خدمتیم و … برایتان ارسال شود.

چه حس خوبی به شما منتقل می شود؟ سعی کنید همان حس را به مشتریانتان نیز منتقل کنید.

 بانک اطلاعاتی مشتریان

در نرم‌افزار‌های مدیریت تعمیرگاه، سابقه خدمات قبلی ثبت و ذخیره شده و به راحتی قابل جستجو هستند.

به طور مثال یک تلفن همراه را برای تعمیر نزد شما آوردند. پس از ورود شماره تلفن مشتری و یا شماره سریال دستگاه، متوجه سابقه تعمیری آن می‌شوید.

در این حالت مثلا می‌توانید به مشتریانی که قبلا به تعمیرگاه شما مراجعه نمودند تخفیف بدهید.

رابط کاربری نرم افزار اسکناس

تسریع در پاسخگویی

با استفاده از یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خوب با کاربری ساده برای پرسنل تعمیرگاه، نحوه پاسخگویی پرسنل نیز بهبود می یابد.

ثبت اطلاعات در نرم افزار سرعت کاربر برای صدور قبض پذیرش و فاکتور و… را نیز بالا برده و باعث جلب رضایت مشتری خواهد شد.

در صورت تمایل پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید

اگر قصد دارید از همه ی امکاناتی که در مقاله گفته شد در تعمیرگاه تان استفاده کنید، پیشنهاد می کنم از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه موبایل اسکناس دیدن فرمائید:

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه موبایل اسکناس

حل مشکل اشتباهات محاسباتی

با داشتن یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه از اشتباهات محاسباتی در جمع فاکتور ها، وارد کردن اولیه ارقام و تسویه حساب با مشتری در امان هستیم.

برای محاسبه مانده حساب ها با اشخاص نیز با استفاده از نرم افزار میتوانیم مانده حساب دقیق و جزئیات و ریز سند را از طریق نرم افزار مدیریت تعمیرگاه حساب کنیم.

 جلب رضایت مشتری با نرم افزار مدیریت تعمیرگاه

از اینکه تا اینجای مقاله با ما همراه بودید، از شما متشکریم.

در صورتی که به دنبال انتخاب و خرید یک نرم افزار برای مدیریت تعمیرگاه تان هستید، پیشنهاد میکنم حتما مقاله راهنمای انتخاب و خرید بهترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه را از سایت ما بخوانید.

راهنمای خرید بهترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه 

گفتگو با ما در واتساپ