تفاوت نرم افزار مدیریت تعمیرگاه با سایر نرم افزارهای حسابداری چیست؟
- نرم افزار های حسابداری امکاناتی مثل خرید، فروش، انبار، صندوق، چک، بانک، ثبت هزینه ها، سود و زیان و… را ارائه می دهند اما تعمیرگاه ها امکانات سفارشی نیاز دارند مانند پذیرش، صدور قبض، ثبت قطعات و خدمات، خروج دستگاه، مدیریت تعمیرکاران و حقوق و دستمزد و…
- اکثر نرم افزار های موجود یا حسابداری هستند (و امکانات مدیریت تعمیرگاه ضعیفی دارند) یا برای تعمیرگاه طراحی شدند (اما امکانات حسابداری ضعیفی دارند)
- اما اسکناس تمامی امکانات مورد نیاز یک تعمیرگاه را به همراه امکانات کامل حسابداری به صورت یکپارچه و در یک نرم افزار ارائه داده است.