سوالات متداول

تفاوت نرم افزار مدیریت تعمیرگاه با سایر نرم افزارهای حسابداری چیست؟

  • نرم افزار های حسابداری امکاناتی مثل خرید، فروش، انبار، صندوق، چک، بانک، ثبت هزینه ها، سود و زیان و… را ارائه می دهند اما تعمیرگاه ها امکانات سفارشی نیاز دارند مانند پذیرش، صدور قبض، ثبت قطعات و خدمات، خروج دستگاه، مدیریت تعمیرکاران و حقوق و دستمزد و…
  • اکثر نرم افزار های موجود یا حسابداری هستند (و امکانات مدیریت تعمیرگاه ضعیفی دارند) یا برای تعمیرگاه طراحی شدند (اما امکانات حسابداری ضعیفی دارند)
  • اما اسکناس تمامی امکانات مورد نیاز یک تعمیرگاه را به همراه امکانات کامل حسابداری به صورت یکپارچه و در یک نرم افزار ارائه داده است.

چرا باید از نرم افزار اسکناس استفاده کنیم؟

  • در نرم افزار اسکناس تمامی امکانات مورد نیاز شما وجود دارد. پیشنهاد می کنیم قبل از خرید نسخه آزمایشی نرم افزار های مختلف را با هم مقایسه کنید.
  • ما خودمان را به چالش می کشیم! اگر با این قیمت نرم افزاری پیدا کردید که امکاناتی در سطح نرم افزار اسکناس داشت یک نسخه کامل نرم افزار اسکناس را رایگان از ما هدیه بگیرید!
  • در نرم افزار اسکناس علاوه بر امکانات تعمیرگاهی، امکانات کامل حسابداری فروشگاهی نیز وجود دارد.
  • اسکناس با بررسی دقیق نیاز مشتریان دائما در حال به روز رسانی و نوآوری است پیشنهاد میکنیم تاریخچه به روز رسانی ها را ببینید.
  • یکی از افتخارات منحصر به فرد ما این است که بیش از ۹۵% مشتریان اسکناس از نرم افزار رضایت کامل دارند. پیشنهاد می کنیم ویدئوهای ارسالی مشتریان را ببینید.
  • رابط کاربری بسیار آسان و آموزش های ویدئویی کاملا مفهومی، از دیگر مزایای نرم افزار اسکناس است.
  • اسکناس طوری طراحی شده که کاربران بدون تخصص حسابداری هم به راحتی بتوانند با نرم افزار کار کنند.
  • با تیم پشتیبانی قدرتمند نرم افزار اسکناس، اصلا دغدغه سوالات و مشکلات خود را ندارید.

قیمت نرم افزار اسکناس چقدر است؟

  • نرم افزار اسکناس نسخه های متفاوتی دارد و قیمت نسبت به ویژگی ها و سطح امکانات مورد نیاز شما متفاوت است.
  • برای اطلاع از قیمت‌ نسخه های مختلف نرم افزار اسکناس می‌توانید به بخش محصولات مراجعه کنید
  • برای انتخاب نسخه متناسب با امکانات مورد نیاز خود، می توانید با واحد فروش تماس گرفته تا از مشاوره رایگان کارشناسان بهره مند شوید.

چگونه می توانم نرم افزار اسکناس را تهیه کنم؟

شما می توانید از قسمت خرید آنلاین نسخه مورد نظر خود را تهیه نمایید.

بعد از خرید چقدر زمان می برد که بتوانم از نرم افزار استفاده کنم؟

  • جهت تسریع در فعال سازی نرم افزار، قفل سخت افزاری حذف شده و بعد از خرید، نیاز به ارسال پستی نمی باشد در نتیجه فرایند فعالسازی در کمترین زمان ممکن، به صورت آنلاین انجام می شود.
  • مزایای حذف قفل سخت افزاری: ۱٫ سرعت فعال سازی بالا ۲٫ عدم اشغال پورت USB کامپیوتر ۳٫ عدم نگرانی از گم شدن یا خراب شدن قفل ۴٫ سادگی در استفاده و عدم نیاز به نصب درایور

چگونه می توانم قبل از خرید با محیط نرم افزار اسکناس آشنا بشم؟

  • برای خریدی هوشمندانه می توانید ابتدا، نسخه آزمایشی را نصب نمایید و امکانات و راحتی نرم افزار اسکناس را با سایر نرم افزار ها مقایسه کنید.
  • همچنین کارشناسان ما آمادگی دارند قبل از خرید به صورت رایگان کار با نرم افزار را به شما آموزش دهند.

موفق به نصب نسخه آزمایشی نشدم، می توانید کمکم کنید؟

  • با ما تماس بگیرید تا کارشناسان، نرم افزار را به صورت رایگان برای شما نصب کرده و آموزش دهند.
  • همچنین می توانید آموزش نصب نرم افزار را مشاهده کرده و دوباره اقدام به نصب نرم افزار نمایید.

نسخه آزمایشی را نصب کردم اما نرم افزار هنگام اجرا خطا می دهد.

  • با ما تماس بگیرید تا کارشناسان، نرم افزار را به صورت رایگان برای شما نصب کرده و آموزش دهند.
  • همچنین می توانید آموزش نصب نرم افزار را مشاهده کرده و دوباره اقدام به نصب نرم افزار نمایید.

نسخه آزمایشی را نصب کردم و سوال دارم چطوری سوالاتم را بپرسم؟

  • با ما تماس بگیرید، کارشناسان پاسخگوی سوالات شما هستند و به صورت رایگان کار با نرم افزار را آموزش می دهند.
  • ضمنا در پنجره اصلی نرم افزار، فیلم آموزشی کوتاهی وجود دارد که در آن نکات اولیه و مهم نرم افزار با زبانی ساده بیان شده است. همچنین می توانید سایر آموزش ها در سایت مشاهده کنید.

نسخه آزمایشی تا چه مدت فعال است؟

  • نسخه آزمایشی تا یک ماه فعال است و می توانید حداکثر ۲۰ قبض پذیرش صادر کنید.
  • توجه کنید که نسخه آزمایشی فقط جهت آشنایی با محیط نرم افزار بوده و برای استفاده باید نسخه اصلی را تهیه کنید.

آیا اطلاعاتی که در نسخه آزمایشی ثبت می کنم، به نسخه اصلی منتقل می گردد؟

  • بله، به طور خودکار تمامی اطلاعات به نسخه اصلی منتقل می شود.
  • همچنین این امکان نیز وجود دارد که در صورت تمایل اطلاعات ثبت شده را به طور کامل پاک نمایید.

آیا می توانم قبل از خرید نظر سایر همکارانم که از اسکناس استفاده می کنند را بدانم؟

  • شما می توانید ویدئوهای ارسالی مشتریان را از این قسمت مشاهده کنید.
  • همانطور که قبلا گفته شد مفتخریم که بیش از ۹۵% مشتریان اسکناس از نرم افزار رضایت دارند.

آیا پس از خرید، برای نرم افزار نیاز به پرداخت هزینه سالیانه می باشد؟

  • نرم افزار اسکناس را فقط یک بار برای همیشه خرید می کنید و نیازی به خرید مجدد در سال های بعد نیست.
  • همچنین با خرید نرم افزار به مدت یک سال خدمات پشتیبانی رایگان دریافت می کنید و بعد از یک سال تمدید پشتیبانی کاملا اختیاری است و اگر تمایل به تمدید پشتیبانی نداشتید می توانید بدون پرداخت هیچ هزینه ای از نرم افزار اسکناس برای همیشه استفاده کنید.

مزایای خدمات پشتیبانی چیست؟

  • دریافت خودکار آپدیت های نرم افزار به صورت رایگان
  • امکان ارتباط با کارشناسان واحد پشتیبانی و دریافت انواع خدمات

اکنون از نرم افزار دیگری استفاده می کنم که راضی نیستم، آیا می توانم اطلاعات آن را به نرم افزار اسکناس منتقل کنم؟

بله در صورتی که بتوانید از اطلاعات نرم افزار قبلی خروجی اکسل بگیرید امکان بارگذاری اطلاعات حساب مشتریان، مانده حساب ها، اطلاعات و موجودی اجناس از فایل اکسل وجود دارد.

آیا نرم افزار اسکناس اطلاعاتی از من برای اداره دارایی ارسال می کند؟

خیر حتی خود ما بدون اجازه شما به اطلاعات داخل نرم افزار دسترسی نداریم و داده های ثبتی فقط بر روی سیستم خودتان و هر جایی که پشتیبان ذخیره کنید وجود دارد.

آیا امکان نصب نرم افزار اسکناس بر روی تمامی ویندوزها وجود دارد؟

بله نرم افزار اسکناس با تمامی ویندوزهای XP، ۷، ۸، ۸٫۱، ۱۰ ، ۱۱ و Windows Server سازگاری کامل دارد.

آیا نرم افزار امکان اتصال به دستگاه کارتخوان را دارد؟

  • بله نرم افزار اسکناس امکان اتصال به کارتخوان شرکت های به پرداخت ملت، سامان کیش، آسان پرداخت و پارسیان را دارا است.
  • در صورتی که کارتخوان شرکت های مذکور را ندارید کارشناسان ما هماهنگی های لازم را انجام می دهند تا شرکت مورد نظر برای شما به صورت رایگان کارتخوان ارسال نماید.
گفتگو با ما در واتساپ