قوانین نرم افزار اسکناس

قوانین نرم افزار اسکناس و شرایط ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات شرکت

 

  • تمامی قیمت های ارائه شده در سایت مخصوص اشخاص حقیقی بوده لذا اشخاص حقوقی و سازمان های دولتی می توانند از همکاران فروش استعلام قیمت بگیرند
  • در زمان نصب نرم افزار اسکناس کاربر با علامت زدن گزینه “شرایط استفاده از نرم افزار اسکناس را خوانده و می پذیرم” می پذیرد که مفاد این توافقنامه را بصورت کامل مطالعه کرده و تمام موارد آن مورد قبول او است. چنانچه کاربر گزینه مذکور را علامت نزند، به هیچ عنوان اجازه استفاده از اسکناس را نخواهد داشت. بنابراین استفاده از اسکناس به منزله پذیرش مفاد این توافقنامه است.
  • نرم افزار اسکناس فقط به اشخاص حقیقی فروخته می شود و اشخاص حقوقی می بایست از طریق یک شخص حقیقی اقدام به خرید نرم افزار نمایند، همچنین امکان انتقال مالکیت نرم افزار اسکناس به هیچ عنوان میسر نمی باشد.
  • مسئولیت امنیت اطلاعات و داده های کاربر به عهده خود اوست و کاربر باید جهت اطمینان خاطر از حفظ اطلاعات خود به صورت مداوم از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کند. همچنین از آنجایی که داده های نرم افزار اسکناس بر روی رایانه کاربر ذخیره هستند، اسکناس هیچگونه مسئولیتی در صورت خراب شدن یا دزدیده شدن اطلاعات کاربر ندارد و کاربر باید با محافظت درست از رایانه خود امنیت اطلاعات خویش را حفظ کند.
  • نسخه فعلی نرم افزار اسکناس، نسخه نهایی است و اسکناس هیچگونه تعهدی برای اجرایی کردن پیشنهادات کاربران یا تغییر در نرم افزار ندارد. هر چند این پیشنهادات کاملا ضروری و لازم الاجرا باشند.
  • اسکناس به صورت مستمر خدمات خود را توسعه و بهبود می بخشد. به همین علت در طول زمان امکاناتی به نرم افزار اضافه خواهد شد. همچنین ممکن است در آینده برخی از امکانات موجود به صلاحدید تیم فنی اسکناس ، حذف یا تغییر کند. کاربر با تایید این توافقنامه حق هرگونه اعتراضی نسبت به این موضوع را از خود سلب می نماید.
  • کاربر قبل از خرید نرم افزار اسکناس می تواند درخواست نسخه آزمایشی ثبت کنند و کارشناسان نرم افزار اسکناس به صورت رایگان نسخه آزمایشی نرم افزار اسکناس را در اختیار کاربر قرار می دهند و کاربر می تواند بدون پرداخت هزینه با محیط نرم افزار اسکناس کار کند. در این مدت کاربر می تواند با اکثر امکانات نرم افزار اسکناس و محیط کاربری آن قبل از خرید آشنا شود. بنابراین اسکناس هیچ تعهد و مسئولیتی مبنی بر استردادِ وجه به کاربر پس ازخرید اشتراک را به دلایلی نظیر عدم رضایت از کیفیت نرم افزار و عدم تطابق نرم افزار با نیازهای کسب و کار یا سایر موارد نخواهد داشت.
  • تمامی محصولات نرم افزاری این شرکت که با نام اسکناس عرضه می گردند از زمان خرید به مدت یک سال دارای خدمات پشتیبانی رایگان می باشند.
  • پس از پایان مدت زمان پشتیبانی، تمدید پشتیبانی اجباری نیست و مشتریان گرامی می توانند با دریافت رایگان کد فاقد پشتیبانی همچنان از محصول مورد نظر استفاده کنند.
  • هزینه تمدید پشتیبانی ۲۵ درصد قیمت روز محصول یا محصولات نرم افزاری + افزونه های خریداری شده می باشد. همچنین قیمت ها توسط شرکت مشخص می شوند.
    • با توجه به اختیاری بودن تمدید پشتیبانی برای اشخاصی که خدمات خاص و خارج از وظایف پشتیبانی درخواست دارند و یا درخواست های پشتیبانی بالایی دارند هزینه پشتیبانی ممکن است بیشتر از درصد ذکر شده تعیین گردد.
  • پس از پایان مهلت پشتیبانی، کاربر باید به شرکت اطلاع دهد که آیا نیاز به تمدید پشتیبانی دارد یا خیر، حتی اگر کاربر نیاز به تمدید پشتیبانی نداشته باشد باز هم نیاز هست برای ادامه کار با نرم افزار از شرکت کد فاقد پشتیبانی (رایگان) تهیه کند. در صورتی که کاربر اقدام به گرفتن کد پشتیبانی یا فاقد پشتیبانی نکند نرم افزار اسکناس پس از اخطار به طور خودکار غیر فعال می گردد.
  • در طول زمان پشتیبانی به روز رسانی های احتمالی نرم افزار نیز به صورت خودکار و آنلاین انجام می گردد و هزینه ای ندارد. مشاهده آپدیت ها
  • خدمات پشتیبانی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت  ۸ الی ۱۴ به مشتریان گرامی ارائه می گردد.
  • پرسش و پاسخ و رفع ایراد می تواند از طریق واتساپ، ایتا، تماس تلفنی، ریموت کنترل از راه دور (Any Desk) و مطالعه مقالات آموزشی باشد. شروع دریافت خدمات پشتیبانی همیشه در ایتا یا واتساپ می باشد و بعد از هر سوال مشتری طبق نظر کارشناسان بخش پشتیبانی ممکن است نیاز به تماس تلفنی یا ریموت باشد.
  • هر درخواست پشتیبانی که در بازه زمانی پشتیبانی مطرح شود عمدتا تا پایان همان روز پاسخ داده خواهد شد. اما طبیعتا برای برخی درخواست ها ممکن است زمان بیشتری لازم باشد.
  • در طول زمان پشتیبانی نصب مجدد نرم افزار، تنظیمات شبکه و رفع مشکلات نرم افزار نیز به طور رایگان انجام می شود.
  • مادامی که مشتری پشتیبانی داشته باشد سالیانه حداکثر یک بار می تواند درخواست جابجایی دهد تا توسط کارشناسان پشتیبانی، نرم افزار اسکناس به کامپیوتر دیگری منتقل شود.
  • در صورتی که مشتری نیاز داشته باشد بیش از یک بار در سال تعویض سیستم انجام دهد می تواند قفل سخت افزاری تهیه کند.
  • تعهد شرکت برای پشتیبانی محصولات خود حداکثر یک سال است و بعد از اتمام مدت پشتیبانی تمدید خدمات پشتیبانی منوط به شرایط جدید شرکت خواهد بود.
  • کاربر باید تمامی قوانین جمهوری اسلامی ایران خصوصا “قانون تجارت الکترونیکی”، “قانون جرائم رایانه ای” و “قانون ثبت اختراعات، طرحهای صنعتی و علائم تجاری، “قانون حمایت از حقوق پدیدآورندگان نرم افزار های رایانه ای” را رعایت نماید و هرگونه مسئولیت ناشی از عدم رعایت این قوانین توسط کاربر یا سایر افراد زیرمجموعه کسب و کاری که کاربر مالک آن بوده، متوجه ایشان خواهد بود و اسکناس هیچ مسئولیتی در این مورد نخواهد داشت.
  • اسکناس هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان های غیر مستقیم یا مستقیم کاربر درباره سود، شهرت، اطلاعات و دیگر زیان هایی که صرفا در نتیجه مطلق استفاده از خدمات نرم افزاری اسکناس می شود را ندارد.
  • در صورت بروز هرگونه حوادث غیر مترقبه و سایر عوامل خارج از اختیار اسکناس ، از قبیل اعتصاب، اغتشاش عمومی، صاعقه، آتش سوزی، سیل و زلزله یا حوادث موثر در محیط و مانند اینها، به نحوی که انجام تعهدات و خدمات این توافقنامه را برای اسکناس غیرممکن سازد و یا با اشکال مواجه نماید، هیچگونه مسئولیتی در قبال عدم انجام تعهدات متوجه اسکناس نمی باشد و کاربر حق هرگونه ادعایی نسبت به اسکناس را از خود سلب می نماید. با این حال در صورت بروز چنین مواردی اسکناس تلاش خود برای کاهش اثرات این موارد را می نماید.
  • برخی از خدمات اسکناس با مشارکت خدمات شرکتهای دیگری ارائه شود که اسکناس کنترلی بر روی آنها ندارد. در چنین شرایطی کاربران می‌پذیرند که این خدمات، قوانین استفاده و مقررات مختص خود را دارند و اسکناس مسئولیتی در خصوص آن ندارد.
  • اسکناس حق اصلاح و تغییر شرایط و مقررات ذکر شده در این سند و قیمت خدمات و سرویس های ارائه شده را در هر زمان برای خود محفوظ می داند.
  • همواره آخرین نسخه این توافقنامه در آدرس اینترنتی https://argham-gostaran.ir/terms قرار دارد.
  • هر گونه خودداری اسکناس در پیگیری و اجرای حقوق خود در این توافقنامه، به معنی چشم پوشی و اعراض از این حقوق نبوده، همواره فرصت و امکان پیگیری این حقوق و مطالبات برای اسکناس برقرار است.
  • قوانین و مقررات ذکر شده در این توافقنامه بر هر نوع توافق قبلی بین اسکناس و کاربر اولویت و ترجیح خواهد داشت.

عدم تمدید پشتیبانی:

پس از پایان مدت زمان پشتیبانی رایگان، تمدید پشتیبانی اجباری نیست و مشتریان گرامی می توانند با دریافت رایگان کد فاقد پشتیبانی همچنان از محصول مورد نظر استفاده کنند.

در صورت نداشتن پشتیبانی:

  • نرم افزار به صورت خودکار به روز رسانی (آپدیت) نمی شود و امکانات جدید اضافه شده در سایت در نرم افزار مشتری قرار نمی گیرد.
  • مشتریان در صورت نداشتن پشتیبانی هیچگونه آموزشی از طرف شرکت دریافت نخواهند کرد.
  • امکان پرسش و پاسخ و رفع ایراد وجود ندارد
  • در صورت تعویض ویندوز، نصب مجدد نرم افزار و شبکه کردن (در صورتی که نسخه شبکه خریداری شده باشد) بر عهده خود مشتری است.
  • در صورتی که حین نصب مجدد و یا بعد از نصب، به دلیل کامل نصب نشدن نرم افزار اجرا نشود، مشکل از سمت واحد پشتیبانی برطرف نخواهد شد.
  • در صورتی که مشتری چند ماه بعد از پایان مهلت پشتیبانی، اقدام به تمدید پشتیبانی کند آن چند ماه گذشته نیز جزء تاریخ پشتیبانی محسوب می گردد:
    • توضیحات بیشتر: تمدید پشتیبانی فقط از تاریخ خرید قابل انجام است، به عنوان مثال اگر تاریخ خرید ۰۵/۲۹ باشد، تمدید پشتیبانی همیشه به صورت یک ساله و از تاریخ ۰۵/۲۹ انجام می شود. یعنی اگر سه ماه بعد از اتمام پشتیبانی اقدام به تمدید پشتیبانی کنید باز هم تاریخ شروع از ۰۵/۲۹ ثبت می گردد.
  • در صورت دریافت کد فاقد پشتیبانی دیگر امکان انتقال نرم افزار از روی کامپیوتر فعلی به کامپیوتر دیگری وجود ندارد (بجز افرادی که قفل سخت افزاری دارند).
گفتگو با ما در واتساپ