ویژگی های یک پیج اینستاگرامی خوب برای تعمیرگاه

لوگوی اینستاگرام

ویژگی های یک پیج اینستاگرامی خوب برای تعمیرگاه

دانستن ویژگیهای یک پیج تعمیرگاهی خوب در اینستاگرام موضوعی است که برای تمام کسانی که این روزها میخواهند صفحه ای کاری در سوشیال مدیا داشته باشند دغدغه است. گویی که افراد در یافته اند که جهان به سمت مشاغل مدرن گرایش دارد.

چرا که با ماشینی شدن جوامع، زندگی روی دور تندی قرار گرفته و افراد ترجیح می دهند بخش عمده ای از کارهای روزمره خود را واسپاری کنند.

همانطور که سالهاست آنلاین شاپ ها و بعضی از کسب و کارهای اینترنتی به این نیاز پی برده اند.

مثلا با ثبت سفارش در یک اپلیکیشن در حالی که شما در حال نوشیدن یک چای گرم برای عصرانه خود هستید لباس های کثیف شما گرفته شده، و بعد از چند ساعت شسته شده و اتو کشیده تحویل داده می شود.

در حالی که در گذشته حتی اگر زمانی برای شستشو و اتو کشی لباس نداشتید حداقل کاری که مجبور به انجام آن بودید طی کردن مسیر و صرف وقت برای رساندن لباس به خشکشویی بود.

یکی از بسترهای مناسب برای کسب وکار، فضای اینستاگرام است که محیط بسیار خوبی به این منظور فراهم آورده است. بعضی از مشاغل می توانند با ارائه محصولات و خدمات خود بخشی از مشتریان خود را از طریق این فضا بدست آورند.

یکی از اصنافی که می توانند بخشی از فعالیت های خود را در این فضا به نمایش بگذارند مشاغل تعمیرگاهی است. مانند تعمیرگاه های خودرو، تعمیرگاه های لوازم برقی و تعمیرگاه های موبایلی.

ما در در این مقاله به بیان این نکته که یک پیج تعمیرگاهی خوب در فضای اینستاگرام چه ویژگی هایی باید داشته باشد، می پردازیم.

پس در ادامه ی مقاله هم با ما همراه باشید.

ویژگی های یک پیج تعمیرگاهی خوب و مفید

۱-انتخاب نام مناسب برای پیج تعمیرگاه

اولین کاری که برای داشتن یک پیج تعمیرگاهی خوب و موفق لازم است انجام دهیم، انتخاب یک نام مناسب برای پیج است به طوری که کاملا متناسب با کار و معرف آن باشد.

زیرا اولین چیزی که افراد برای جستجوی یک پیج استفاده می کنند نام آن پیج است. بنابراین صاحبان پیج های تعمیرگاهی باید به این نکته توجه لازم را داشته باشند.

نکته بعدی که در رابطه با انتخاب یک نام مناسب باید در نظر گرفت، این است که مشاغل تعمیرگاهی بهتر است که اگر صاحب برند خاصی هستند حتما از همان نام برای پیچ خود استفاده نمایند.

زیرا علاوه براینکه مشتریان راحت تر اعتماد می کنند، باعث می شود این برند بیشتر و بهتر شناخته شود. اگر نام برندتان از قبل گرفته شده بود می توانید در انتهای اسم، نام برندتان را به کار ببرید.

لوگو نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس

۲-ساختن بیزینس پروفایل

بعد از انتخاب یک نام تجاری و یا کاری متناسب با برند خودتان باید سراغ راه اندازی پیج تعمیرگاه بروید.

در این مرحله بهتر است که شما پیج کاری تشکیل دهید زیرا در بیزینس اکانت شما قابلیت های زیادی خواهید داشت.

شما علاوه برامکان بازدید آمارها، شامل دیدن فالورهایی که از اکسپلور وارد پیج شما شده اند و یا میزان بازدید هر پست و بازخورد آن، می توانید حوزه فعالیت خود را هم درج کنید.

بدیهی است برای اینکه بتوانید به صورت بهتری با مشتریان خود وارد تعامل شده و پیج مورد بازدید افراد بیشتری قرار بگیرد، بهتر است پیج خود را در حالت پاپلیک قرار داده و از حالت پرایوت خارج کنید.

برای خارج شدن از این حالت می توانید وارد صفحه اصلی پیجتان شده و گزینه سه نقطه بالای صفحه را انتخاب کنید. از بخش«« setting  قسمت privacy را انتخاب کنید. گزینه  private account را خاموش کرده و پیج را در حالت انتشار عمومی قرار دهید.

یکی از نکات بسیار مهم برای داشتن پیج تعمیرگاهی خوب در اینستاگرام توجه به نام فرعی است. در قسمت “edit profile” دو بخش برای نام وجود دارد.

یکی نام کاربری و دیگری مربوط به اسم فرعی است. هر دوی این بخش ها اهمیت بالایی دارند و به عنوان نتایج به سرچ کاربران نمایش داده می شوند. بنابراین توصیه می شود که برای انتخاب نام فرعی اسم برندتان را به فارسی وارد کنید. تا هم برای جستجوهای فارسی و هم انگلیسی نمایش داده شوید.

پیج اینستاگرام

۳-اطلاعات تعمیرگاه در بیوگرافی

سومین مرحله برای داشتن یک پیج تعمیرگاهی خوب در اینستاگرام بیو نویسی است. در این مرحله شما باید اطلاعات درست و اصولی را در قسمت بیوگرافی وارد کنید. اطلاعاتی که معرف تعمیرگاه شما باشد.

از آنجایی که تعداد کاراکترهای این بخش بسیار محدود است، شما باید انتخاب کنید که چه چیزی را می خواهید در قسمت بالایی پیج خود یعنی در قسمت بایو به نمایش بگذارید.

این قسمت می تواند آدرس تعمیرگاه شما، لینک تلگرام یا باشگاه مشتریان شما باشد.

بیوگرافی در اینستاگرام

۴-جذابیت بصری و چیدمان پیج

یکی از نکات بسیار مهم برای داشتن یک پیج تعمیرگاهی خوب، حرفه ای و ارزشمند در فضای اینستاگرام داشتن جذابیت بصری و چیدمان پیج است.
در این قسمت شما باید کسی را استخدام کنید که یک متخصص در زمینه زیبایی های بصری و گرافیکی است. و می تواند پست ها را جوری چیدمان کند تا زمانی که مشتری برای اولین بار وارد پیج شما می شود، به قدری مجذوب تم و چیدمان گردد، که متوجه گذر زمان نشده و بتواند حتی با کمبود وقت هم زمانی را در این پیج سپری کند.
این قسمت از کار بخش بسیار مهمی است که شما باید برای آن هزینه کنید. شاید شما با خودتان بگویید که تعمیرگاه چطور می تواند اطلاعات جذابی را در اختیار مشتری قرار دهد؟

 اما باید بگویم که این هم به خلاقیت شما و نوع نگاهتان به کار برمی گردد. و شما حتی اگر تعمیرگاه خودرو هستید می توانید تولید محتوای جذابی داشته باشید. مثلا تعمیرکاری که با اشتیاق و اکت های خاصی در حال برداشتن ابزار و استفاده آن در بخش هایی از تعمیر است.
قسمت هایلایت های پیج هم جزئی از همین بخش و محتوا هستند.
شما در بخش هایلایت ها باید کاورهای یک شکل و جذابی را تعبیه کنید که مشتریان بتوانند هر بخشی را که خواستند در آن هایلایت ها پیدا کرده و نیاز خود را رفع کنند.
مثلا بخش ارتباط با مشتری، سوالات متداول و یا سوالات مربوط با تعمیر و بخش های دیگر.

پیج اینستاگرام

۵-داشتن برنامه و روتین منظم

و آخرین نکته برای داشتن یک پیج تعمیرگاهی خوب و موفق این است که شما باید یک برنامه منظم و روتین برای بارگزاری مطالب داشته باشید. در این روتین شما می توانید از تعمیرات خود و مباحث بروز و مورد نیاز مردم استفاده کنید.
همچنین شما می توانید هرچند وقت یکبار تخفیف هایی برای جذب مشتریان خود داشته باشید تا آنها بتوانند از خدمات شما استفاده کنند.

با استفاده از روش هایی که در این مقاله بیان شد، شما حتما خواهید توانست یک پیج تعمیرگاهی خوب و موفق راه اندازی کنید و به کسب درآمد از طریق اینستاگرام بپردازید. اما از دیگر جوانب کار هم نباید غافل بمانید.

داشتن یک پیج موفق، بسیار خوب است. اما تعمیرگاهی می تواند کارآمد باشد که همگام با پیشرفت تکنولوژی قدم بردارد.
شما به عنوان یک تعمیرگاه برای تسریع در امور مربوط به کار و صد البته مشتریان خود، نیاز به نرم افزارهای مدیریت تعمیرگاه خواهید داشت. نرم افزاری که اطلاعات دقیق مشتریان شما را ثبت کرده و رسید تحویل می دهد. و حتی می تواند روند اجرایی روی وسیله مورد تعمیر را به مشتری اطلاع داده تا مشتری بداند که کار وسیله تعمیری به کجا رسیده است.
همه ی این امکانات در نرم افزارهای مدیریت تعمیرگاه اسکناس وجود دارد. برای دیدن محصولات روی لینک زیر کلیک کنید.

در این مقاله سعی شد با بیان نکات و ویژگی های مهم یک پیج اینستاگرامی خوب تا حدی از دغدغه صاحبان مشاغل کم شود. امید است که با بکارگیری این مباحث در شروع کسب و کار و راه اندازی پیج خود بتوانید از مزایای این فضا بهره لازم را ببرید.

گفتگو با ما در واتساپ