مزایای نرم افزار اسکناس برای غیر متخصصین

رابط کاربری نرم افزار اسکناس

مزایای نرم افزار اسکناس برای غیر متخصصین

مقدمه

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس بهترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه در ایران است. ما در این مقاله میخواهیم به برخی از مزایای نرم افزار اسکناس برای غیر متخصصین بپردازیم.

البته لازم به ذکر است این یکی از مزیت های نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس است که در عین کامل و حرفه ای بودن راه را برای افراد غیر متخصص نمیبندد. و حتی تعمیرکاران با تعمیرگاه های کوچک می میتوانند به راحتی از یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خوب و اصولی استفاده کنند. بدون اینکه نیازی به آموزش یا تخصص خاصی داشته باشند.

راحتی کار در پنجره ی پذیرش

یکی از مولفه های مهم در استفاده از نرم افزار های مدریت تعمیرگاه این است که شما برای انجام هر عملیات کمترین کنش را داشته باشید.

به عنوان مثال در یک نرم افزار برای انجام فرایند هایی مثل پذیرش مشتری یا ثبت فاکتور فروش و خرید باید ابتدا در قسمت افتتاح حساب برای مشتری حساب باز کنید و سپس برای انجام فرایند اقدام کنید.

این کار شاید برای یک تعمیرگاه بزرگ که چندین کارمند دارد که در حوزه ی کامپیوتر تخصص دارند کار سختی نباشد. اما تعمیرکاری را فرض کنید که یک تعمیرگاه شخصی کوچک دارد و به احتمال زیاد تخصصی زیادی هم در کار با کامپیوتر ندارد. برای چنین تعمیرکاری این فرایند بسیار گیج کننده و طاقت فرسا است.

حالا نرم افزاری را فرض کنید که بتواند در همان بخش پذیرش جدید یا ثبت فاکتور، مشتری جدید را هم تعریف کند. این قابلیت نه تنها کار را برای افراد غیر متخصص آسان تر میکند بلکه سرعت کار را برای افراد حرفه ای نیز بالا میبرد.

همچنین اگر مشتری از قبل به تعمیرگاه ما مراجعه کرده باشد، بدون اینکه نیاز باشد ما جستجویی انجام دهیم با وارد کردن شماره ی تلفن اش نرم افزار به صورت خودکار اطلاعات مشتری را برای ما می آورد. و خدماتی که قبلا از ما گرفته است را به ما نشان میدهد.

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس این فرایند را برای کاربران خود بسیار آسان کرده است.

در پنجره ی پذیرش هنگام ثبت مدل دستگاه برای سرعت دادن به کار کاربر، نرم افزار به صورت خودکار کیبرد را انگلیسی میکند. همچنین نیازی نیست مدل ها را از قبلی جایی ثبت کرده باشیم، زمانی که در این قسمت مدل را وارد کنیم به صورت خودکار ثبت میشود.

مدل دستگاه
قطعه و اجرت

راحتی کار در ثبت قطعه و اجرت

یکی دیگر از مزایای نرم افزار اسکناس برای غیر متخصصین در قسمت معرفی اجناس است.

در اکثر نرم افزارهای مدیریت تعمیرگاه، زمان تعمیر یک دستگاه و ثبت قطعه و اجرت های آن ابتدا باید اجرت ها و قطعات را در جای دیگری معرفی کنید و فاکتور خرید آن را ثبت کنید. تا بتوانید از آنها در تعمیر یک دستگاه استفاده کنید.

اما در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس این کار برای تعمیرکاران راحت شده است. شما میتوانید در همان لحظه ی ثبت ، اجرت ها و قطعات را تعریف کنید. فقط کافیست نام قطعه و یا اجرت را در این قسمت وارد کرده و اینتر بزنید. نرم افزار به صورت خودکار آن را تعریف میکند.

همچنین در همان لحظه اگر قطعه ای موجودی نداشته باشد ، میتوانید به سرعت خرید آن را ثبت کنید. نرم افزار فقط از شما نام فروشنده و نحوه ی پرداخت را میپرسد و به صورت خودکار فاکتور خرید آن را ثبت میکند.

منعطف بودن

یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خوب باید همه سلایق و نیازها را پوشش بدهد در عین حال شلوغ و نامنظم نباشد.

مثلا بحث حسابداری و انبارداری را درنظر بگیرید. درست است که مباحث حسابداری از اهمیت زیادی برخوردار است و یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه حرفه ای باید از این امکان برخوردار باشد. و طبیعتا در یک حسابداری اصولی اگر قطعه ای را بر روی یک دستگاه تعمیری کار می کنیم باید از قبل فاکتور خرید آن قطعه ثبت کنیم.

تا آن جنس به انبارمان اضافه شده، قیمت آن مشخص شود. و نوع تسویه حسابمان مشخص شود و اگر پولی پرداخت کردیم از حسابمان کم شود. و در نهایت سود و زیانمان درست محاسبه شود.

اما یک تعمیرکار که یک تعمیرگاه کوچک شخصی دارد و انبار اجناس ندارد و قطعات مورد نیازش را در لحظه خرید میکند، نیازی به امکانات حسابداری ندارد.

این تعمیرکار فقط میخواهد پذیرش ثبت کند،قطعه و اجرتی که روی دستگاه مشتری کار کرده را ثبت کند و گزارش بگیرد. سود و زیانش هم شفاف هست و فقط اجرت های ثبت شده سود ایشان است.

حال یک نرم افزار غیر منعطف این تعمیرکار را مجبور میکند که تمام اصول حسابداری را به طور کامل رعایت کند که برای این شخص کار بیهوده و زمان بر است.

اما یک نرم افزار منعطف به کاربر خود اجازه میدهد که بخش های مختلف مثل حسابداری را به صورت دلخواه غیر فعال کند و بخش های دلخواه خود را فعال کند.

طراحی و چاپ قبض پذیرش و فاکتور

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس چندین رسید چاپی آماده دارد. علاوه بر آن این امکان را برای شما فراهم میکند تا شما از صفر تا صد رسید چاپی دلخواهتان را طراحی کنید

و یا آرم و لوگو خود را در قبض چاپی قرار دهید. همچنین شما می توانید چندین رسید پذیرش چاپی طراحی کنید. و در زمان چاپ رسید، انتخاب کنید که کدام یک از قالب های طراحی شده توسط شما چاپ شوند.

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس اولین نرم افزاری است که این امکان را به شما می دهد، تا فرم چاپی خود را در محیط نرم افزار Office Word طراحی کنید. البته با وجود اینکه کار با نرم افزار word برای اکثر افراد کار ساده ای است، اما باز هم نرم افزار اسکناس آموزش هایی طراحی کرده است که کار را برای افراد غیر متخصص در این حوزه نیز آسان کند.

امکان سرچ سریع در تمام گزارشات

نرم افزار اسکناس امکان سرچ سریع و آسانی را برای کاربران خود فراه کرده است.

در تمام گزارشات نرم افزار شما میتوانید در تمام ستون های گزارش سرج انجام دهید. فقط کافی است در قسمت بالای ستون مورد نظر کلیک کنید و عبارت مورد نظر رو بنویسید و گزینه ای که به دنبال آن هستید را پیدا کنید.

سرچ گزارش
گفتگو با ما در واتساپ