مدیریت ارتباط با مشتری در نرم افزار مدیریت تعميرگاه اسکناس

مدیریت ارتباط با مشتری در نرم افزار مدیریت تعميرگاه اسکناس

برای جذب و حفظ مشتریان در هر کسب و کار، باید روش های مخصوص همان شغل در راستای مدیریت ارتباط با مشتری را در نظر گرفت.

یکی از راه های ایجاد، حفظ و تداوم ارتباط با مشتری استفاده از یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه خوب است که در ادامه مطالبی را در این باره بیان خواهیم کرد.

بانک اطلاعاتی قوی

یکی از موارد مدیریت ارتباط با مشتریان ثبت اطلاعات مشتری است. در تعمیرگاه ها ثبت اطلاعات دستگاه های تعمیری نیز اهمیت بسیار زیادی بر خوردار است.

اما اطلاعات مشتری و دستگاه تعمیری را کجا و چگونه باید ثبت نمود؟ نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس بهترین راهکار برای ثبت اطلاعات مشتری می باشد.

در نرم افزار تعمیرگاهی اسکناس، اطلاعات هویتی مشتری، نظیر تلفن همراه، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد و… قابل ثبت است.

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس

پذیرش مشتری

هنگام پذیرش مشتری در نرم افزار اسکناس، به غیر از اطلاعات هویتی مشتری، اطلاعات دستگاه تعمیری نیز ثبت می شود.

اطلاعاتی نظیر: برند و مدل دستگاه، سریال دستگاه، عیب دستگاه تعمیری به اظهار مشتری، لوازم همراه دستگاه تعمیری، وضعیت ظاهری و ایرادات ظاهری دستگاه، عکس دستگاه تعمیری و… در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس ثبت و بایگانی خواهد شد.

ثبت اطلاعات و تراکنش های مالی

با استفاده از امکانات حسابداری نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس، امکان ثبت دریافتی ها زا مشتری مثل: بیعانه، هزینه پذیرش، هزینه قطعات و اجرت ها نیز وجود داشته و به راحتی قابل ثبت و بایگانی است.

ارسال پیامک خوش آمد گویی برای مشتریان

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس این امکان وجود دارد که بعد از پذیرش دستگاه تعمیری، پیامکی جهت خوش آمد گویی به مشتری ارسال شود.

این امر از نگاه مشتری بسیار ارزشمند بوده و تا مدت ها در یاد و خاطر او خواهد ماند. حسن ویژه نرم افزار اسکناس و وجه تمایز آن نسبت به بقیه پلتفرم هایی که امکان ارسال پیامک برای مشتریان را دارند اطمینان از ارسال پیامک برای همه ی مشتریان است.

پیامک پذیرش مشتری

در نرم افزار اسکناس میتوانیم پس از ثبت اطلاعات مشتری، پیامکی همراه با مدل دستگاه تعمیری، شماره سریال، تاریخ تحویل و… برای او ارسال کنیم.

پیامک پذیرش مشتری میتواند جایگزین رسید و قبض های چاپی شود. جایگزینی پیامک با رسید کاغذی دغدغه همراه نداشتن یا مفقودی رسید را نیز از بین می برد.

کاهش چالش ها در ارتباط با مشتری

با ثبت همه ای اطلاعات مشتری، ایرادات و وضعیت ظاهری دستگاه تعمیری و ثبت دقیق قطعات و اجرت های یک دستگاه، بسیاری از چالش ها و سوء تفاهم های بین مشتری و تعمیرکار حل می شود.

در همین راستا، نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس، کمک بسیار زیادی به تعمیرکاران برای رفع سوء تفاهم ها و از بین رفتن چالش های بین مشتری و تعمیرکار کرده است.

تبریک تولد و تعامل با مشتری

در نرم افزار تعمیرگاهی اسکناس، امکان درج تاریخ تولد مشتری هنگام پذیرش وجود دارد. همچنین قابلیت ارسال پیامک خودکار در تاریخ تولد مشتریان با امکان تنظیم متن دلخواه وجود دارد. ارسال پیامک در تاریخ تولد مشتری می تواند دیدگاه او را نسبت به تعمیرگاه تان تغییر بدهد.

خودتان را جای مشتری بگذارید و پیامک هایی که از بانک ها و موسسات اعتباری دریافت می کنید را به یاد آورید.

یک پیامک چند خطی سیستمی از طرف بانک می تواند، یاد آور مشتری مداری او باشد، این پیامک تبریک از طرف تعمیرگاه نیز چنین حسی به مشتری تان منتقل می کند.

مدیریت ارتباط با مشتری، پاسخگویی به موقع به تلفن

پاسخگویی به موقع به تلفن مشتری

وقتی یک مشتری، بطور مثال خودروی خود را در تعمیرگاه شما برای تعمیر می گذارد، از شما توقع دارد که هنگام تماس او به موقع پاسخ تلفنش را بدهید.

مشتری که با شما تماس می گیرد قصد ازطلاع از آخرین وضعیت تعمیر خودروی خود دارد. اما آیا می شود به تماس هم مشتریان به موقع پاسخ داد؟

پاسخگویی به موقع به همه تماس ها نه تنها برای یک تعمیرکار، بلکه برای افراد عادی هم ممکن نیست. بلاخره هر چه که سعی در پاسخ دادن به موقع به مشتری را داشته باشیم باز هم ممکن است تماسی را از دست بدهیم.

البته نوع پاسخگویی نیز بسیار مهم است، ممکن است به علت مشغله زیاد کاری و یا اعصاب ناراحت از یک برخورد در تعمیرگاه، به درستی با مشتری صحبت نکنیم که این مورد بشدت دافعه خواهد داشت.

استخدام منشی تلفنی برای ارتباط با مشتری

استخدام منشی یک از راهکار هایی است که تا اسم پاسخگویی تلفن می آید به ذهن می رسد.

به کار گیری یک اپراتور مسلط به اخلاق حرفه ای و اصول ارتباط با مردم می تواند کمک بزرگی به کسب و کار شما و جلب رضایت مشتریانتان بکند.

البته همه این موارد مشروط به امکان پرداخت هزینه های جانبی و حقوق دستمزد یک یا چند نیرو می باشد.

استفاده از ماشین پاسخگو به مشتری

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس با استفاده از تکنولوژی ماشین پاسخگو به مشتری یا تلفن گویا بسیاری از نیاز های تعمیرکاران را بر طرف نموده است.

تلفن گویای نرم افزار اسکناس با استفاده از دیتا های نرم افزار و اتصال به خط تلفن تعمیرگاه، پاسخ تماس مشتری را می دهد.

مشتری از طریق تماس با تلفن تعمیرگاه و درج شماره قبض خود میتواند، از آخرین وضعیت و هزینه نهایی تعمیر خودرو یا دستگاه تعمیری خود مطلع شود.

هزینه های استفاده از تلفن گویا در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه به مراتب از استخدام یک منشی کم هزینه و به صرفه تر خواهد بود.

معایب سانترال

در دست داشتن سابقه تعمیر مشتری:

نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس، رزومه تعمیر هر دستگاه ثبت کرده و با مراجعه مجدد مشتری اطلاعات او در دسترس خواهد بود.

در این حالت هر دفعه نیازی به دریافت اطلاعات نیست و به راحتی با سرچ شماره پلاک یا سریال دستگاه تعمیری میتوان به سوابق دستگاه تعمیری دسترسی پیدا کرد.

دقیق بودن حساب و کتاب با مشتریان

نرم افزار تعمیرگاهی اسکناس دارای امکانات کامل حسابداری نیز می باشد و با استفاده از آن میتوان به راحتی مانده حساب با اشخاص را مدیریت کرد.

مدیریت صحیح مانده حساب مشتریان می تواند از خیلی از سوء تفاهم ها و چالش ها بر سر حساب و کتاب بکاهد.

از اینکه تا انتهای مقاله با ما همراه بودید از شما متشکریم، لطفا پیج اینستاگرام ما را دنبال بفرمائید.

پیشنهاد میکنم در صورتی که تا به حال نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس را ندیده اید از طریق پیوند زیر درخواست نسخه آزمایشی خود را ثبت کرده تا کارشناسان پشتیبانی با شما تماس بگیرند.

درخواست نسخه آزمایشی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس

گفتگو با ما در واتساپ