خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه هزینه است یا سرمایه گذاری؟

خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه هزینه است یا سرمایه گذاری؟

سرمایه گذاری

خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه هزینه است یا سرمایه گذاری؟

همه ی ما کلمه سرمایه گذاری را شنیده ایم. کلمه ای که احساس خوشایندی در ما ایجاد می کند.

چرا که اکثر افراد پس از سرمایه گذاری در امور سود ده نه تنها ضرر نکرده اند، بلکه برای سرمایه گذاری در امور دیگری که بتوانند در کوتاه مدت سرمایه خوبی بدست آورند بیشتر مشتاق شده اند.

اما همه ما می دانیم که تا مقداری از سرمایه اولیه خودمان را در جایی درگیر نکنیم سودی در کار نخواهد بود. بنابراین شاید در ابتدا هرینه ای می کنیم اما می دانیم که این هزینه به نفع ما بوده و در آینده قرار است بازدهی خوبی برایمان داشته باشد.

ما در این مقاله می خواهیم، روشن کنیم که آیا خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه هزینه است یا سرمایه گذاری؟

در ادامه مقاله به ویژگی هایی از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اشاره خواهد شد. که قطعا خودتان به این نتیجه خواهید رسید که خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه نه تنها هزینه نیست بلکه قطعا سرمایه گذاری بسیار زود بازده و سودمند خواهد بود.

ویژگی های نرم افزار مدیریت تعمیرگاه برای خریداران

  • صرف وقت و هزینه ی کمتر

  • درگیری و مناقشه ی کمتر با مشتری

  • نظم بالا و متعاقبا راندمان بالاتر

  • تسهیل امور برای تعمیرکار و البته مشتریان

  • بانک اطلاعات مشتریان و تعمیرات

صرف وقت و هزینه کمتر با نرم افزار مدیریت تعمیرگاه

شما با استفاده کردن از نرم افزار مدیریت تعمیرگاه از چند طریق می توانید در وقت و هزینه های خود صرفه جویی کنید. اما این صرفه جویی از چه طریق انجام می پذیرد؟

شما برای پاسخگویی به امور مشتریان خود نیاز به استخدام منشی خواهید داشت. در صورتی که با خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه شما دیگر نیازی به منشی تلفنی برای پاسخگویی به امور مشتریان ندارید.

ما در این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم آورده ایم که مشتری با پیامک کردن کد دستگاه تعمیری خود، خواهد فهمید که دستگاه در چه مرحله ای از تعمیر است. و یا اینکه زمان تحویل گرفتن دستگاه رسیده است یا نه. بنابراین در اینجا شما هزینه استخدام نیرو را پس انداز کرده اید.

مورد بعدی صرفه جویی زمانی است که شما به عنوان تعمیرکار باید رسید کاغذی چاپ و صادر کنید. ما در این نرم افزار این مشکل را هم حل کرده ایم.

شما می توانید انتخاب کنید که هزینه ای برای خرید کاغذ نپردازید. در عوض نرم افزار ما پیامکی حاوی کد و رسید برای مشتری خواهد فرستاد. این مورد هم از مزایای دیگر نرم افزار مدیریت تعمیرگاه است که باعث جلوگیری از اتلاف وقت و هزینه می شود.

شما به عنوان تعمیرکار حتما روزهایی را تجربه کرده اید که با رفت و آمد زیاد ارباب رجوع عنان کار از دستتان در رفته و بین صدها رسید و فاکتور و وسیله ی تعمیری دنبال مورد خاصی بگردید.

اما با خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس دیگر چنین روزی را تجربه نخواهید کرد. شما در وقت خود بسیار صرفه جویی می کنید. چرا که فقط با زدن چند دکمه رسید، نوع دستگاه، ایرادات، هزینه و حتی فاکتور مشتری هم در صفحه ی مقابلتان به نمایش در خواهد آمد.

صرفه جویی در وقت2

احتمالا تا اینجای مقاله به اندازه ی کافی متقاعد شده اید که خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه نه تنها هزینه نیست بلکه سرمایه گذاریست. اما اینها فقط بخشی از کارکرد نرم افزار ماست.

درگیری و مناقشه ی کمتر با مشتری

مورد بعدی در مورد این نرم افزار این است که نرم افزار مدیریت تعمیرگاه با قابلیت هایی که دارد، می تواند برای شما در زمان درگیری و مناقشه با مشتری کمک کننده باشد.

فرض کنید مشتری به شما مراجعه کرده و بیان می کند که دستگاه او فقط یک ایراد جزئی داشته اما اکنون ایراد دیگری هم اضافه شده است. اگر شما در حالت عادی یعنی در حالت نداشتن نرم افزار باشید، در میان انبوه مشتریان و رفت و آمدها حتما بخاطر نخواهید آورد که آیا این مورد درست است یا خیر.

اما در زمان داشتن نرم افزار مدیریت تعمیرگاه شما تنها با زدن چند کد در نرم افزار تمامی جزئیات مربوط به دستگاه را مشاهده خواهید کرد. زیرا زمانی که مشتری به شما مراجعه می کند شما تمامی ایرادات و تمامی جزئیات دستگاه را در حضور مشتری در نرم افزار وارد کرده و از ایشان امضا بگیرید و رسید آن را پیامک کنید.

شما حتی می توانید از خرابی یا وضعیت وسیله تعمیری عکس گرفته و در نرم افزار ذخیره کنید. در این صورت است که شما تمام جزئیات را برای خود ثبت کردید و برای توضیح کامل به مشتری همیشه آماده خواهید بود. به این صورت از درگیری و فراموشی برخی از امور هم در امان خواهید بود.

پس باز هم می بینیم که خرید شما سرمایه گذاری بوده نه هزینه.

ارباب رجوع

نظم بالا و متعاقبا راندمان بالاتر

ویژگی بعدی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، نظم بالا و متعاقبا راندمان بالای کار است. فرض کنید که شما نرم افزار مدیریت تعمیرگاه را نداشتید. در این صورت شما باید انباری برای بایگانی فاکتورها، رسید ها و موارد کتبی دیگر می داشتید. و برای پیدا کردن یک رسید که بعد از مدتی مورد نیاز شماست ساعت ها وقت می گذاشتید.

اما با این نرم افزار شما تنها در یک هارد کوچک انباری از اطلاعات، رسید ها و فاکتورها را خواهید داشت که با یک سرچ ساده به آن دست پیدا خواهید کرد. در این صورت راندامان کار شما بالا خواهد رفت و کارها سریعتر از آنچه فکرش را می کنید انجام خواهد شد.

نظم

تسهیل امور برای تعمیرکار و البته مشتریان

مزیت دیگر خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه تسهیل امور برای تعمیرکار و مشتری است. فرض کنید شما به عنوان تعمیرکار مشغول تعمیر گوشی تلفن همراهی هستید. به شما اطلاع می دهند کاری پیش آمده و باید سریعا محل کارتان را ترک کنید.

در همین حال همکار دیگر شما از تعمیرکاران، مجبور به انجام ادامه کار شما خواهد بود. در تعمیرگاه سنتی، شما باید دقایقی را برای توضیح پیرامون کار، نوع وسیله استفاده شده، زمان تحویل گوشی و اطلاعات دیگر به همکارتان بگذرانید.

اما با داشتن نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، فقط کافیست لباس خود را عوض کرده و محل را ترک کنید. همکار شما با وارد کردن کد دستگاه تمامی این اطلاعات را مشاهده خواهد کرد و در این زمان است که کار برای تعمیرکاران تسهیل خواهد شد.

تسهیل امور برای مشتری به این صورت است که دیگر نیازی نیست دائما در حال تماس با تعمیرگاه باشند. نرم افزار می تواند پیامک هایی در مورد روند انجام کار و یا اتمام کار دستگاه برای مشتری ارسال کند. و در این صورت هر دو طرف به راحتی به مقصود خود خواهند رسید و این خود یه سرمایه گذاری عمده خواهد بود.

وشمند-سازی-مراودات-کاری-1024x1024

بانک اطلاعات مشتریان و تعمیرات در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه

آخرین مورد از هزاران فایده ای که خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه برای شما خواهد داشت، بانک اطلاعات گسترده نرم افزار است.

نرم افزار این امکان را به شما می دهد که حتی بعد از سالها بدانید که مثلا این ایراد در دستگاه ممکن است از ایرادی در جای دیگر نشات گرفته باشد.

چطور? چون نرم افزار اطلاعات تمامی دستگاه های تعمیری و ایرادات موجود در آنها را ذخیره می کند. می تواند به شما یادآوردی کند که در این سری از محصول ممکن است این ایراد وجود داشته باشد. چون در محصول مشابه با همین مشخصات این ایراد درگذشته پیدا شده است.

این واقعا شگفت انگیز است. این بانک اطلاعات برای تعمیرکاران بسیار کمک کننده است و صرفه جویی بسیاری در وقت و هزینه آنها خواهد داشت.

این امکانات تنها بخشی از مزایای این نرم افزار بود تا به شما یادآوری کند که خرید نرم افزار مدیریت تعمیرگاه نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری بسیار سودمند و بصرفه برای شما خواهد بود. آن هم سرمایه ای ماندگار و هوشمند.

برای سرمایه گذاری و استفاده کردن از این مزایا می توانید روی لینک زیر زده و از محصولات ما دیدن کنید.

گفتگو با ما در واتساپ