پست الکترونیکی:
info@argham-gostar.ir
هر وسیله ای ممکن است روزی خراب شده و نیاز به تعمیر پیدا کند. لوازم خانگی هم ممکن است به دلیل فرسوده شدن، نوسانات برق و یا جابجایی آسیب دیده و نیازمند تعمیر شود. معمولا تعمیر لوازم خانگی در صورت داشتن گارانتی توسط شرکت سازنده و در غیر اینصورت توسط تعمیرگاه های شخصی سرویس و تعمیر می شوند. در این نوشته درباره نرم افزار تعمیرگاه الکترونیک و لوازم خانگی نکاتی بیان خواهیم کرد.
گارانتی در لوازم خانگی به دو صورت، تعویض و تعمیر ارائه خواهند شد. شرکت هایی که گارانتی تعویض دارند در صورت بوجود آمدن ایراد در قطعه ای از دستگاه، آن قطعه را با نو تعویض می کنند اما در گارانتی تعمیر، همان قطعه تعمیر می شود.
شرکت های مختلف بنا بر سیاست گذاری هیئت مدیره، نوع گارانتی محصول خود را مشخص می کنند.
تعریف حساب برای مشتریان جدید و اشخاص در نرم افزار اسکناس با وارد کردن شماره تماس او به راحتی قابل انجام است. در دیگر نرم افزار های حسابداری تعریف حساب برای مشتری و ثبت پذیرش دستگاه تعمیری روند طولانی و پیچیده ای دارد اما ایجاد حساب مشتری در اسکناس تنها با وارد کردن شماره تلفن و نام مشتری در همان پنجره پذیرش قابل انجام است.
در تعمیرگاه های بزرگ لوازم خانگی، پذیرش دستگاه تعمیری بصورت های مختلف انجام می پذیرد. بطور مثال: پذیرش در شرکت های نمایندگی لوازم خانگی ممکن است بصورت حضوری، اینترنتی و یا مواردی از این قبیل باشد. برای این مواقع در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس، امکان تعریف انواع پذیرش وجود داشته و به راحتی دیتا های مورد نیاز قابل ثبت می باشند.
در هنگام پذیرش یک دستگاه تعمیری امکان دارد مشتری لوازمی را امازاد بر آن دستگاه به تعمیرگاه تحویل دهد.
بطور مثال، هنگام تعمیر یک تلوزیون، اقلامی مانند ریموت کنترل، محافظ صفحه و… نیز همراه آن باشد. در نرم افزار اسکناس قابلیت ثبت لوازم همراه دستگاه تعمیری در پنجره پذیرش وجود دارد.
اسکناس برای تعمیرگاه های مختلف چند مدل قبض پذیرش طراحی کرده که کاربر، امکان انتخاب قبض دلخواه خودش را دارد. همچنین قابلیت اعمال تغییرات در رسید پذیرش برای کاربران فراهم شده است.
صاحب تعمیرگاه قابلیت تغییر متن و لوگو رسیدهای پذیرش و یا طراحی یک رسید به دلخواه و سلیقه خودش در محیط نرم افزار Word را خواهد داشت.
در نرم افزار اسکناس کاربر می تواند وضعیت یک دستگاه تعمیری را در سیستم ثبت کند. مثلا وقتی مشتری دستگاهی را پذیرش می کند وضعیت آن را روی پذیرش شد قرار می دهد یا مثلا کاربر می تواند وقتی تعمیر یک دستگاه را شروع کرد وضعیت آن را روی در حال تعمیر قرار دهد.
اسکناس برای وضعیت های مختلف مثل، مرجوع شدن دستگاه، تعمیر آن و … نیز قابلیت تعریف وضعیت را قرار داده است.
همچنین در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس امکان تعریف وضعیت جدید برای دستگاه تعمیری نسبت به سیاست های شرکت خودتان نیز وجود دارد.
در نرم افزار اسکناس کاربر توانایی تعریف پیامک برای وضعیت های مختلف دستگاه تعمیری را خواهد داشت. به این صورت که وقتی دستگاه را روی آن وضعیت قرار بدهد نرم افزار متن پیامکی را که برایش تعریف کردید برای هر مشتری ارسال می کند.
متن پیامک وضعیت های مختلف دستگاه تعمیری توسط کاربر قابل تغییر و مدیریت است. اسکناس کلید واژه هایی را برای راحتی کاربران در اختیار مشتریانش قرار داده که کاربر با استفاده از آن ها برای هر مشتری، پیامک با نام و نام خانوادگی و مدل دستگاه خودش ارسال می کند.
مزیت استفاده از امکان ارسال پیامک در نرم افزار اسکناس، دریافت پیام توسط همه ی مشتریان است، حتی مشتریانی که پیامک های تبلیغاتی سیم کارت خود را مسدود نموده باشند. پیامک های نرم افزار اسکناس بدلیل اینکه از طریق خط خدماتی ارسال می شود به دست همه ی مشتریان خواهد رسید.
امکان ارسال پیامک سرویس دوره ای، برای دستگاه ها و لوازمی که نیاز به بررسی دوره ای و همچنین در مدت زمان مشخص توسط تعمیرکار را دارند در اسکناس وجود دارد.
کاربر می تواند پس از گذشت مدت زمان مورد نیاز برای سرویس مجدد هر دستگاه، برای مشتریانش پیامک سرویس دوره ای ارسال نماید.
در اسکناس امکان ارسال پیامک برای نظرسنجی از مشتری و یا تقدیر از انتخاب تعمیرگاه شما و پس از انجام خدمات مورد نظر روی دستگاه تعمیری وجود دارد. این پیامک تاثیر بسزایی در دیدگاه مشتری نسبت به تعمیرگاه شما و انتخاب مجدد آن برای دریافت دیگر خدمات خواهد داشت.
ممکن است در یک تعمیرگاه الکترونیک یا لوازم خانگی یک دستگاه توسط چند نفر سرویس شود و هر تعمیرکار پس از پایان کار خود مسئولیت ادامه تعمیر دستگاه را به تعمیرکار دیگری در همان مجموعه محول نماید. اسکناس قابلیت مدیریت ارسال بین همکاران و تائید دریافت توسط همکار را برای مشتریان خود قرار داده است.
مدیر مجموعه میتواند بر انتقالات و ارسال دستگاه تعمیری بین تکنسین و پرسنل تعمیرگاه خود نظارت نموده و یا حتی یک دستگاه را برای یک کاربر، تائید دریافت کند.
همچنین مدیر مجموعه یا کاربر ارشد نرم افزار، می توانند لیست دستگاه ها با انتقالات معلق که دریافت آن توسط تعمیرکار تائید نشده را بررسی و تعیین تکلیف نماید.
گاهی اوقات کاربر به اشتباه دو یا چند حساب برای یک مشتری ایجاد می کند. در نرم افزار اسکناس امکان ادغام حساب های یک شخص بصورت دستی و خودکار وجود دارد.
این مسئله در صورت عدم وجود این امکان مشکلات زیادی را برای کاربر به وجود می آورد و ممکن است ساعت ها از شما زمان بگیرد تا بتوانید اسناد بین حساب ها را به حساب اصلی منتقل نموده و حساب های اضافی را حذف نمائید. اسکناس با این قابلیت شما را از زحمت فراوان برای ادغام حساب ها بی نیاز کرده است.
تصور کنید تا بحال در تعمیرگاه تان کلیه ارقام و اعداد را به تومان وارد می کردید اما اکنون قصد تغییر واحد پولی به ریال را دارید. در دیگر برنامه ها این امکان تقریبا غیر ممکن است و به قیمت آرشیو کردن کلیه اطلاعات فعلی و ثبت مجدد آن ها برایتان تمام خواهد شد.
نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس قابلیت ویژه ای برای تبدیل هوشمند واحد پولی از تومان به ریال و بالعکس را با چند کلیک ساده برای کاربرانش فراهم نموده است.
با استفاده از این امکان دیگر دغدغه ای برای تغییر واحد پولی در نرم افزار تان وجود نخواهد داشت.
در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه الکترونیک و لوازم خانگی اسکناس، مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل بصورت درصدی و حقوق ثابت وجود داشته و مدیریت مجموعه می تواند به راحتی گزارش حقوق و دستمزد تعمیرکار درصدی و حقوق ثابت را مشاهده و پرداختی به آن ها را ثبت نماید.
نرم افزار اسکناس روش های مختلفی را برای پشتیبان گیری از اطلاعات در اختیار کاربران خود قرار داده است.
تلفن گویای هوشمند نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس، شما را از پاسخ دادن به تلفن مشتریان بی نیاز خواهد کرد. به این صورت که مشتری با شماره تلفن گویای شما تماس گرفته و با وارد کردن شماره قبض دستگاه تعمیری خود که هنگام پذیرش از طریق پیامک برای او ارسال نمودید، از وضعیت دستگاه و هزینه تعمیر آن مطلع خواهد شد.
مزیت ویژه ی استفاده از تلفن گویای اسکناس، دسترسی در همه ی ساعات شبانه روز و همه ی روز های هفته حتی روز های تعطیل می باشد.
با استفاده از افزونه تلفن گویای اسکناس علاوه بر راحتی تعمیرکار، مشتری نیز از سر درگمی خارج شده و امکان پیگیری وضعیت دستگاه تعمیری خود را در هز ساعت از شبانه روز خواهد داشت.
نرم افزار اسکناس روی کلیه ی ویندوز ها قابل نصب بوده و کاربران از ویندوز XP تا جدیدترین نسخه ویندوز امکان استفاده از قابلیت های بی نظیر نرم افزار اسکناس را خواهند داشت.
تصور کنید در حال ثبت فاکتور فروش برای مشتری بصورت ناگهانی برق شرکت و یا محل کارتان قطع شود، به محض اتصال مجدد به برق و روشن شدن سیستم می توانید ادامه فاکتور فروش در حال ثبت خود را وارد نمائید.
نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس برای تسویه حساب مشتری و ثبت هوشمند هزینه دریافتی از او، در حساب بانکی تان امکان اتصال دستگاه کارتخوان یا PC POS را برای شما فراهم نموده است. با اتصال دستگاه کارتخوان به نرم افزار خطا های انسانی نظیر کم و یا زیاد زدن یک صفر و یا وارد نمودن اشتباه جمع فاکتور از بین خواهد رفت.
تخفیف گرفتن مشتری با وارد کردن مبلغ کمتر در دستگاه کارتخوان نیز با استفاده از PC POS یا اتصال دستگاه کارتخوان به نرم افزار، دیگر انجام نخواهد شد.
در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه الکترونیک و لوازم خانگی اسکناس قابلیت تعریف پورسانت برای معرف یا همکار، هنگام ثبت دستگاه تعمیری بصورت درصدی و یا مبلغی ثابت وجود دارد.
اسکناس در کنار امکانات نرم افزار تعمیرگاه الکترونیک، امکانات کامل حسابداری، نظیر: ثبت فاکتور خرید، فاکتور فروش، ثبت مالیات بر ارزش افزوده، امکان تعریف و ثبت هزینه ها، کسر و اضافات، درآمدهای متفرقه، سند سرمایه و… را نیز دارد.