امکانات خاص نرم افزار اسکناس برای مدیریت کارواش

امکانات خاص نرم افزار اسکناس برای مدیریت کارواش

امروزه مشاغل تعمیرگاهی به دنبال خرید و استفاده از یک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه هستند، تعمیرگاه های خودرو، اتو سرویس ها و کارواش ها نیز از این امر مستثنا نیستند، مدیریت کارواش مخصوصا در مکان های شلوغ و پر رفت و آمد بدون یک نرم افزار تخصصی کاری بسیار سخت و پیچیده است.

شرکت اسکناس برای صنف کارواش، نرم افزار مخصوص آن را طراحی و در اختیار کاربران قرار داده است. این نرم افزار مشکلات زیادی را در مدیریت کارواش رفع کرده است. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بیشتر با نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس آشنا شوید.

نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس
لوگو اسکناس

امکانات کامل پذیرش خودرو در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس

  • ذخیره اطلاعات حساب مشتری نظیر، نام و نام خانوادگی، شماره تماس و…
  • امکان وارد کردن دقیق مدل و برند خودرو پذیرش شده
  • ثبت شماره پلاک خودرو و امکان جستجو از طریق پلاک
  • امکان تعیین تحویل دهنده خودرو به کارواش و ثبت در سیستم
  • قابلیت ثبت معرف و درصد پورسانت همکار
  • ثبت سرویس های درخواستی مشتری
  • ثبت لوازم همراه داخل خودرو
  • وضعیت ظاهری خودرو و توضیحات پذیرش
  • شماره شاسی، شماره موتور و مشخصات فنی خودرو
  • ثبت بیعانه و دریافتی از مشتری
  • هزینه تخمینی
  • وارد کردن تاریخ تخمینی تحویل
  • تعیین تاریخ مراجعه بعدی مشتری
  • صدور قبض پذیرش مشتری
  • مدیریت ثبت سرویس های دریافتی هم زمان با پذیرش
  • امکان الگوبرداری از اطلاعات خودرو پذیرش شده
  • امکان عکس برداری از خودرو قبل و بعد از انجام سرویس هایی نظیر واکس و پولیش و…

ذخیره اطلاعات حساب مشتری

در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس امکان ثبت، نام و نام خانوادگی، کد ملی، تاریخ تولد مشتری، شماره تماس و… وجود دارد. با در اختیار داشتن چنین بانک اطلاعاتی از مشتریان می توان یک باشگاه مشتریان فوق العاده ساخت و با استفاده از دیتا های نرم افزار پیامک تبریک تولد، تبریک اعیاد مهم و … را برای مشتری ارسال نمود.

همچنین هر چه ارتباط مشتری و مجموعه خدماتی شما افزایش یابد،  مشتری  شما را بیشتر به یاد می آورد و به کارواش تان مراجعه می کند.

با ثبت اطلاعات حساب مشتری میتوان حساب او را با جستجوی نام یا تلفن او را پیدا کرد.

آموزش سطح یک نسخه خدماتی نرم افزار اسکناس

مدیریت کارواش

امکان ثبت دقیق مدل و برند خودروی پذیرش شده

مدل، برند و رنگ خودرو، هنگام پذیرش در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس قابل ثبت است. مزایای استفاده از این قابلیت ذخیره اطلاعات خودرو های مجموعه و جستجو از طریق مدل هنگام مراجعه مجدد مشتری است.  با ثبت همه اطلاعات در نرم افزار اسکناس می توان بطور مثال: برای همه ی مشتریانی که خودرو سمند دارند پیامکی مربوط به خودرویشان ارسال شود.

ثبت انواع پلاک در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس

ثبت شماره پلاک خودرو و امکان جستجو از طریق پلاک

امکان ثبت انواع پلاک ملی و منطقه آزاد هنگام پذیرش، تشخیص و یافتن حساب مشتری از طریق پلاک و… به راحتی در نرم افزار اسکناس قابل مدیریت است.

ثبت مشخصات فرد تحویل دهنده خودرو

مشخصات شخص تحویل دهنده خودرو در نرم افزار اسکناس ثبت می شود و تحویل آن صرفا با راستی آزمایی اطلاعات مشتری و ارائه قبض پذیرش امکان پذیر می باشد.

البته این روال نسبت به سیاست های هر مجموعه خدماتی و تعمیرگاهی قابل شخصی سازی و مدیریت است.

قابلیت ثبت معرف و درصد پورسانت همکار

بعضی از مراکز ارائه دهنده خدمات خودرویی برای همکارانی که مجموعه شان را به دیگران معرفی می کنند درصدی از مبلغ خدمات مشتری را بعنوان پورسانت به او پرداخت می کنند. در نرم افزار اسکناس قابلیت تعیین نوع پرداخت بصورت درصد و یا رقم وجود دارد و حتی میتوان پورسانت های معرف را نسبت به هر قبض و هر خودرو مشاهده کرد.

همچنین این درصد میتواند به عنوان هدیه ای در باشگاه مشتریان مجموعه کارواش تان باشد و مستقیما به مشتری پرداخت گردد.

ثبت سرویس های درخواستی مشتری

برخی از مجموعه های ارائه دهنده خدمات خودرویی، سرویس های متنوعی را برای هر خودرو و بنا به درخواست مشتری انجام می دهند. این مجموعه ها، خدماتی نظیر، روشویی، توشویی، تعویض روکش صندلی و کفپوش، صفر شویی و … را به مشتری ارائه می دهند. در قسمت سرویس های درخواستی، نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس می توان درخواست های مشتری برای انجام سرویس های مختلف را بر روی خودرویش ثبت نمود و آن ها را در قبض پذیرش مشتری قید کرد.

ثبت لوازم همراه خودرو

ممکن است یک خودرو دارای لوازم قیمتی مثل سیستم پخش، روکش صندلی گران قیمت و یا تلفن همراه و لوازمی از این قبیل باشد. مسئول پذیرش کارواش با ثبت این اطلاعات و چاپ آن در قبض پذیرش خاطر مشتری را آسوده نموده و از مجموعه سلب مسئولیت می کند.

نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس

وضعیت ظاهری خودرو و توضیحات پذیرش

گاهی اوقات خودروی مشتری قبل از تحویل به کارواش ایراد مشهودی دارد که ممکن است عدم ثبت آن برای مجموعه دردسر ساز شود.

مثلا آینه خودرو شکسته، راهنما آسیب دیده یا ایرادی در بدنه ماشین وجود دارد که باید ثبت شود. نرم افزار اسکناس این امکان ویژه را برای کارواش ها در نظر گرفته تا ایرادات ظاهری خودرو ثبت و در رسید مشتری چاپ شود تا سوء تفاهمی به وجود نیاید.

شماره شاسی، شماره موتور و مشخصات فنی خودرو

شماره شاسی و شماره موتور حکم شناسنامه خودرو را دارند که حتی در صورت تعویض پلاک ثابت خواهند ماند. با ثبت دقیق این اطلاعات می توان خودرو را به درستی و با اطمینان کامل از خودرو های دیگر تشخیص و شناسایی نمود.

اتصال به کارتخوان در نرم افزار اسکناس

هزینه تخمینی

برخی اوقات قبل از سرویس یک خودرو، هزینه نهایی آن مشخص نیست اما مسئول پذیرش کارواش بصورت تخمینی بنا به سرویس های درخواستی مشتری مبلغی را در سیستم درج و آن را در قبض پذیرش مشتری ثبت می کند.

قابلیت اتصال به دستگاه کارتخوان یا PC POS در نرم افزار اسکناس

برای جلوگیری از اشتباهات در ثبت ارقام و یا تخفیف گرفتن مشتری و همچنین وارد کردن عددی کمتر از هزینه خدمات، نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس قابلیت اتصال نرم افزار به دستگاه کارتخوان را برای مشتریانش در نظر گرفته است.

اتصال به PC POS یا دستگاه کارتخوان به این صورت است که بعد از ثبت اجرت سرویس های درخواستی مشتری و تسویه حساب نهایی مبلغ جمع فاکتور مشتری روی دستگاه کارتخوان نشان داده می شود و مشتری با وارد کردن رمز و تائید آن، تسویه حساب را انجام می دهد. در صورت اتصال چند دستگاه کارتخوان به نرم افزار، امکان مدیریت آن ها و انتخاب بانک مورد نظر و همچنین دستگاه متصل به آن وجود دارد.

بعد از پرداخت وجه توسط کارتخوان، نرم افزار مانده حساب مشتری را صفر کرده و مبلغ دریافتی را به حساب بانک مورد نظر اضافه می نماید. با استفاده از این امکان  علاوه بر اینکه به میزان قابل توجهی در زمان صرفه جویی می گردد از اشتباهات ثبتی در محاسبات مانده حساب ها و صورتحساب بانک ها نیز جلوگیری می شود.

تعیین تاریخ مراجعه بعدی خودرو و مدیریت کارواش

مشتریان کارواش به دو دسته، مشتریان محلی و مشتریان گذری تقسیم می شوند. مدیر یک کارواش باید برای هر کدام از این مشتریان سیاست های متناسب با هر کدام از آن ها را در پیش بگیرد.

نرم افزار اسکناس قابلیت دسته بندی انواع پذیرش خودرو به مشتریان محلی و گذری را دارد. به این صورت که کاربر نرم افزار در مواقعی که اتفاقاتی نظیر طوفان و گرد و غبار رخ می دهد و یا باران می بارد بتواند به همه مشتریان محلی پیامک بفرستد و آنها را به کارواش خودش دعوت کند. بعنوان مثال در مواقع بارانی و گرد و خاک ۲۰ درصد تخفیف به مشتریانش بدهد و یا مثلا بعد از هر ۳ بار مراجعه به کارواش یک بار رایگان خودروی مشتری را بشوید.

راهکارهای مختلفی  برای مراجعه مجدد مشتری وجود دارد که با اسکناس میتوان برای مشتریان پیامک تخفیف ارسال کرد. تا دفعات مراجعه و پذیرش بعدی مشتری در اسکناس ثبت  و براحتی نسبت به تعداد مراجعات او برایش  تخفیف و یا هدیه در نظر گرفت.

نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس

صدور قبض پذیرش مشتری

نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس قابلیت صدور انواع قبض پذیرش را برای مشتری دارد. بصورت پیش فرض چند مورد قبض نیز در نرم افزار اسکناس طراحی شده که کاربر میتواند به دلخواه  قبض مورد نظرش را انتخاب کند.

همچنین لازم به ذکر است که در نرم افزار اسکناس به دلیل راحتی کاربر، کلیه ویرایش های قبوض در محیط نرم افزار WORD انجام می پذیرد.

کاربر نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس با استفاده از نرم افزار WORD قبض دلخواه خود را میتواند بسازد، برای طراحی قبض پذیرش، یک ویدئو آموزشی ساخته شده که کاربران نرم افزار اسکناس از آن استفاده کنند.

آموزش ویرایش رسید پذیرش در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس

مدیریت ثبت سرویس های درخواستی همزمان با  ثبت پذیرش

قابلیت ویژه نرم افزار اسکناس برای شغل کارواش، امکان ثبت همزمان پذیرش، ثبت سرویس های درخواستی، تسویه حساب و تحویل خودرو به مشتری در یک پنجره می باشد و کاربر نرم افزار اسکناس به راحتی امکان ثبت کلیه اطلاعات مشتری را خواهد داشت.

امکان الگوبرداری از اطلاعات خودرو پذیرش شده

برای خودرو هایی که حداقل یک بار به مجموعه خدماتی شما مراجعه نموده اند امکان الگوبرداری سریع از اطلاعات خودرو در نظر گرفته شده، به نحوی که به محض ورود، نام یا تلفن مشتری در صورتی که قبلا به مجموعه شما مراجعه کرده باشد ثبت می شود، علاوه بر آن شماره پلاک خودرو، برند و مدل آن و ایرادات ظاهری و … تکمیل می گردد، این امر کمک بسیار زیادی در جهت ارتقاء سرعت ثبت اطلاعات در نرم افزار به کاربرخواهد کرد.

امکان عکس برداری از خودرو و مدیریت کارواش

در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس امکان عکس برداری از خودرو و ثبت در سیستم وجود داشته و معمولا این عکس برداری برای ثبت ایرادات ظاهری خودرو صورت می پذیرد.

در صورتی که سیستم تان به دوربین و یا وبکم متصل باشد به راحتی امکان عکس برداری از خودرو هنگام پذیرش وجود دارد.

قابلیت مدیریت کاربران در نرم افزار اسکناس

مدیریت کاربران در نرم افزار اسکناس، با امکان تعریف دسترسی های کاربر قابل انجام است. مدیر مجموعه امکان تعریف دسترسی های حسابدار مجموعه، مسئول پذیرش، مسئول صندوق و تکنسین را خواهد داشت.

این قابلیت در امنیت اطلاعات و عدم دسترسی یک کاربر جزء، به همه اسناد و اطلاعات مجموعه بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

مدیریت تکنسین کارواش در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس

مدیریت حقوق و دستمزد پرسنل در نرم افزار اسکناس

پرداخت حقوق پرسنل یک کارواش در نرم افزار اسکناس، کاری بسیار ساده و در عین حال اصولی است. اسکناس قابلیت پرداخت حقوق و دستمزد پرسنل بصورت درصدی و حقوق ثابت را برای شما ایجاد کرده است. امکان تعیین درصد کارمند از سرویس هر خودرو و قابلیت گزارش گیری حقوق یک ماه کارمند بصورت درصدی براحتی قابل انجام است.

پرداخت حقوق و مزایای کارمند هایی با حقوق ثابت هم در اسکناس قابل مدیریت است، به این نحو که مبلغ حقوق ماهیانه و آخرین پرداختی به کارگر را در نرم افزار تعیین کرده و از آن به بعد نرم افزار کارمندتان را هر ماه به اندازه حقوق تعیین شده بستانکار می کند.

در صورتیکه کارمند شما خودش از خدمات مجموعه استفاده نماید، امکان کسر هزینه خدمات از حقوق نیز وجود دارد.

مدیریت خودرو های ورودی و خروجی مجموعه

بعد از ثبت اطلاعات و تحویل خودرو، امکان گزارش گیری ورودی و خروجی اطلاعات آن ها و جستجو از طریق پلاک، نام حساب، شماره تلفن و… وجود دارد. همچنین خدماتی که برای یک خودرو ثبت گردیده برای همیشه در نرم افزار قابل مشاهده خواهد بود.

یک بانک اطلاعاتی قوی از مشتریانی که تاکنون به تعمیرگاه شما مراجعه نموده اند، به میزان بسیار زیادی در روند تبلیغات مجموعه خدماتی تان به شما کمک خواهد کرد.

امکانات حسابداری نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس

در نرم افزار اسکناس علاوه بر مدیریت کارواش امکانات کامل حسابداری نظیر ثبت فاکتور خرید و فروش و موجودی انبار و … وجود دارد.

مدیریت موجودی چک و بانک

در نرم افزار اسکناس، موجودی چک و بانک انجام می پذیرد، همچنین اسکناس قابلیت اتصال به pc پوز، هشدار سر رسید چک و… را دارد.

اسکناس قابلیت ارائه انواع گزارش سود و زیان و گزارش موجودی چک و بانک و … را نیز دارا می باشد.

آموزش های حسابداری نرم افزار اسکناس

حسابداری

ثبت اسناد و هزینه های کارواش

در هر مجموعه خدماتی، هزینه هایی مانند هزینه قبوض، هزینه پذیرایی، اجاره بها و.. وجود دارد که آن ها مستقیما از مشتری دریافت نمی گردند.  این موارد تحت عنوان حساب هزینه ثبت می شوند. امکان گزارش گیری هزینه ها نیز به تفکیک و بصورت دستی وجود دارد.

با ثبت دقیق هزینه ها و درآمد های مجموعه در هر مرحله امکان مشاهده صورتحساب سود و زیان و گزارشات مالی بصورت صحیح وجود خواهد داشت.

امکان ارسال فاکتور فروش از طریق پیامک

در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس، ارسال فاکتور فروش علاوه بر فرمت های متنوع فاکتور چاپی، بصورت پیامک نیز امکان پذیر است به نحوی که وقتی کاربر وضعیت خودرو را به وضعیت تعمیر شد (سرویس شد)  تغییر دهد فاکتور فروش بصورت پیامکی به مشتری ارسال می گردد.

نرم افزار اسکناس با قابلیت ارسال فاکتور بصورت پیامک، مجموعه را از مصرف کاغذ و هزینه شارژ کارتریج پیرینتر بی نیاز کرده است. ضمن اینکه ارسال فاکتور بصورت پیامکی باعث  بهبود سطح کیفی کارواش شما خواهد گردید.

قابلیت ویژه ی ارسال پیامک نرم افزار اسکناس، ارسال پیام به تمامی مشتریان  است. این پیامک برای کسانی که پیامک های تبلیغاتی سیم کارت خود را مسدود نموده اند نیز ارسال می گردد. دلیل عدم مسدودی این پیامک ها  ارسال آن ها از طریق خط خدماتی می باشد.

امکان پشتیبان گیری خودکار و دستی

در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس، پشتیبان گیری به دو صورت دستی و خودکار انجام می پذیرد. بکاپ خودکار از اطلاعات مشتریان، با هر بار بسته شدن نرم افزار صورت می پذیرد. همچنین قابلیت پشتیبان گیری علاوه بر سیستم، روی فلش و یا سیستم های دیگر تحت شبکه نیز وجود دارد.

در هر مرحله کاربر  با فشردن چند کلید ساده به صورت دستی از اطلاعات نرم افزار خود پشتیبان گیری می کند.

آموزش پشتیبان گیری از اطلاعات نرم افزار اسکناس

پشتیبان گیری در فضای ابری

اسکناس علاوه بر پشتیبان گیری در سیستم، امکان پشتیبان گیری ابری بصورت خودکار را نیز فراهم نموده است. با یک بار تنظیم ارسال فایل پشتیبان از طریق ایمیل، نرم افزار بعد از هر بار بسته شدن با تائید شما بکاپ آخرین تغییرات را به ایمیل شما  ارسال خواهد کرد. همچنین قابلیت خاموش کردن سیستم پس از پایان بکاپ گیری وجود دارد.

مزیت ویژه ارسال بکاپ به ایمیل و ذخیره سازی فایل پشتیبان در فضای ابری، امنیت بالای اطلاعات و اطمینان از دسترسی دائمی به آن را ایجاد می کند. ذخیره سازی  فایل بکاپ در سیستم، با ایجاد ایراداتی نظیر سوختن هارد، خراب شدن ویندوز، سرقت سیستم ها و … باعث توقف در روند مدیریت مجموعه شما و حذف همه اطلاعات تان خواهد شد. ارسال بکاپ به ایمیل در اسکناس، شما را از این حوادث غیر مترقبه ایمن خواهد نمود.

آموزش ارسال بکاپ به ایمیل را در پیج اینستاگرام اسکناس ببینید

بارش باران و مدیریت کارواش

باران و کارواش

بارش باران الهی یکی از مسائلی است که  باعث خوشحالی خیلی از افراد خواهد شد اما در میان مشاغل مختلف صاحبان کارواش ها بیشتر از همه از این موضوع خوشحال می شوند. چرا که مردم معمولا بعد بارش باران، خصوصا اگر همراه با گل و گرد و خاک باشد نیاز به شستشوی اتومبیل خود خواهند داشت. ودر همین راستا به کارواش مراجعه خواهند کرد.

نرم افزار اسکناس با قابلیت ارسال پیامک گروهی برای همه مشتریان، پس از بارش باران و کثیف شدن خودرو هایشان پیامک ارسال کرده و آنها را به مراجعه به کارواش تان ترغیب خواهد نمود.

این پیامک، در دیدگاه مشتری به معنای ارزشمند بودن او نزد شماست. تصور کنید برای اولین بار بصورت کاملا اتفاقی به یک مجموعه کارواش مراجعه نمودید و به محض ورود و ثبت اطلاعات تلفن و پلاک خودرویتان پیامک خوش آمد گویی برایتان ارسال شده و در نهایت فاکتور فروش و مجموع هزینه ها برایتان ارسال شود. بعد از چند روز پس از بارش باران یا گرد و خاک یک پیامک دعوت به کارواش برای شما ارسال شود، قطعا خاطره این کارواش در ذهن و همجنین در لیست پیامک های موبایل تان باقی خواهد ماند.

 آموزش ارسال پیامک نرم افزار اسکناس 

رابط کاربری سریع و آسان

نرم افزار اسکناس طوری برنامه نویسی شده که همه ی کاربران براحتی با آن کار کنند برای همین کلیه مشاغل خدماتی از جمله کارواش ها  بدون نیاز به تخصص در حوزه نرم افزار و حسابداری و … با آن کار کنند و از مزایای نرم افزار اسکناس استفاده کنند.

خدمات پشتیبانی قدرتمند

شرکت ارقام گستران پس از خرید نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس، یک سال پشتیبانی رایگان به شما هدیه خواهد داد. در زمان پشتیبانی آپدیت های نرم افزار بصورت رایگان در اختیار شما قرار می گیرد. در صورت ایجاد سوال برای شما در حین ثبت خدمات مجموعه تان به سوالات شما پاسخ داده شده و در مواقعی مثل تعویض ویندوز یا ایرادات نرم افزاری، آن را تشخیص داده و کلیه مشکلات شما را بر طرف می نماید.

آپدیت

مجموعه نرم افزاری اسکناس روز به روز در حال پیشرفت و ارتقای سطح کیفی نرم افزار خود می باشد و این به معنای پویایی و خلاقیت این تیم برنامه نویسی اسکناس است.

در صورتی که مجموعه خدماتی شما نیاز به امکان ویژه ای داشته باشد که در نرم افزار وجود نداشته باشد ولو با پرداخت هزینه ای اندک آن قابلیت به نرم افزار شما اضافه می گردد و کامل بودن اسکناس نیز مدیون راهنمایی ها و نظرات مشتریان عزیز می باشد.

ویدئو های آموزشی با کیفیت

برای ارزیابی یک تیم نرم افزاری قدرتمند، باید نگاهی به محتواهای آموزشی که آن تیم برای مشتریان خود تولید کرده است بیاندازیم.

اسکناس ویدئو های آموزشی کامل و جامع در حوزه خدماتی برای مشاغل مختلف و همچنین آموزش های حسابداری برای کاربران علاقه مند به استفاده از امکانات حسابداری  تهیه و تدوین نموده است که با مشاهده آن ها پاسخ بسیاری از سوالات خود را خواهید یافت.

کامل ترین نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و کارواش در ایران

اسکناس با ابن ادعا که اگر نرم افزاری را که قابلیت ها و امکاناتی در سطح نرم افزار اسکناس داشت را یافتید یک نسخه کامل نرم افزار را رایگان به شما هدیه خواهد داد.

ایجاد لیست سیاه تعمیرگاه

در نرم افزار اسکناس می توانید برای خودروهای که تمایلی به پذیرش و سرویس آن ها ندارید لیست سیاه تشکیل دهید و هنگامی که پلاک خودرو یا تلفن مشتری را وارد کردید هشدار لیست سیاه به شما نمایش داده شود تا بتوانید از پذیرش مشتریان بد حساب و مشتریانی که قصد انجام سرویس برای آن ها را ندارید جلوگیری کنید.

کیبورد هوشمند و هشدار به اپراتور هنگام ثبت اشتباهات تایپی

کیبورد در نرم افزار مدیریت کارواش اسکناس کاملا هوشمند است و در مواقعی که قصد وارد کردن برند و مدل خودرو را دارید کیبورد بصورت خودکار انگلیسی  می شود و یا هنگام وارد کردن سرویس های درخواستی،کیبورد بصورت خودکار فارسی گردد.

امکان هشدار هوشمند به کاربر در صورت اشتباهات تایپی نیز یکی از قابلیت های جذاب اسکناس است.

مدیریت کارواش
گفتگو با ما در واتساپ