آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

پیش نیاز ها:

برای استفاده کنندگان نرم افزار حسابداری اسکناس:

آموزش سطح ۱ نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی اسکناس

برای استفاده کنندگان نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس:

آموزش سطح ۱ نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، خدمات و خدمات پس از فروش اسکناس

مقدمه

در این مقاله شما یاد می گیرید که در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس چطور هر کدام از کارکنان و تعمیرکاران تعمیرگاه دارای یک نام کاربری و رمز عبور باشند و هر کس وظایف انجام شده خود را در نرم افزار ثبت کند و گزارشاتی را که مجوز مشاهده آنها را دارد مشاهده کند.

این به آن معنی است که دیگر نیازی نیست صاحب تعمیرگاه یا یک شخص ثالث تحت عنوان حسابدار جزئیات چرخه ورود تا خروج دستگاه های تعمیری را در نرم افزار وارد کند. بلکه هر یک از کارکنان وظایف انجام شده خودشان را خود در سیستم ثبت می کنند (البته در حد مجوز هایی که مدیریت برای ایشان تعریف کرده است) و صاحب تعمیرگاه فقط مدیریت امور را به دست می گیرد.

نکته

توجه کنید برای امکان تعریف کاربر و تعیین سطح دسترسی برای کاربران حتما باید نسخه طلایی حسابداری یا نسخه ویژه تعمیرگاه را خریداری کنید.

آموزش تعریف کاربر در نرم افزار اسکناس

برای تعریف کاربر جدید کافی است وارد آیتم ۸۲۰ منوی اصلی (تنظیمات نرم افزار) شوید.

منوی 820

تعریف کاربر
نام کاربر

مانند تصویر رو به رو وارد سربرگ “کاربری” شوید.

سپس برای تعریف کاربر جدید بر روی “افزودن کاربر” کلیک کنید تا پنجره بعدی برایتان باز شود.

در پنجره دوم نام کاربر را وارد کرده و بر روی ثبت کلیک کنید تا پیام زیر ظاهر گردد.

افزودن حساب کارمندی

در صورتی که تمایل دارید در قسمت معرفی حساب ها به طور خودکار حسابی در بخش کارمند ها برای این کاربر افتتاح شود در این پیام بر روی “بله” کلیک کنید. تا برای کاربری که در حال افزودن آن به سیستم هستید حساب مالی هم در نرم افزار داشته باشید. سپس پنجره زیر باز خواهد شد.

درصد کاربر

در صورتی که تمایل دارید به این کارمند حقوق و دستمزد درصدی پرداخت کنید می توانید در این قسمت درصد آن را مشخص کنید. در غیر این صورت فقط بر روی “ثبت” کلیک کنید تا پیام زیر نمایان گردد.

افزودن صندوق

اگر کاربری که تعریف کردید حسابدار و یا کاربر پذیرشی هست که به طور مستقیم از مشتریان وجه نقد دریافت می کند بهتر است در این پیام نیز بر روی “بله” کلیک کنید. با این کار برای او صندوقی با نام خودش تعریف می گردد و می توانید در هر زمان گزارش کلیه دریافتی های نقدی کاربر را بررسی کنید.

در پایان کاربر مورد نظر به لیست کاربران اضافه خواهد شد.

نام کاربر در لیست کاربران

تعیین مجوزهای یک کاربر

تعیین و تعریف مجوز ها و دسترسی های کاربران

وقتی کاربری به سیستم افزوده می گردد در ابتدا هیچگونه دسترسی و مجوزی ندارد. یعنی تا قبل از اینکه مجوز ها و اختیارات کاربر را مشخص نکنیم هیچ کاری نمی تواند در نرم افزار انجام دهد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید هیچ کدام از مجوز ها برای کاربر مورد نظر تیک نخورده اند.

در نرم افزار اسکناس تعداد بسیار زیادی مجوز تعریف شده است. که شما می توانید به صورت دستی هر کدام از این مجوز ها را که لازم دارید برای کاربر مورد نظر خود انتخاب کنید و در نهایت برای ذخیره بر روی “ویرایش کاربر” کلیک کنید.

اما جهت سهولت بیشتر می توانید از مجوز سریع موجود در این بخش نیز استفاده کنید.

مجوزهای سریع

به عنوان مثال اگر کاربر مورد نظر حسابدار است از این لیست گزینه “حسابدار” را انتخاب کرده و سپس بر روی “ویرایش کاربر” کلیک کنید تا دسترسی ها اعمال شود.

البته می توانید برای دادن مجوز به کاربران از تلفیق دو روش خودکار و دستی استفاده کنید. یعنی اول از لیست مجوز های سریع یک گزینه را انتخاب کنید و سپس به صورت دستی مجوز ها را کم یا زیاد کنید.

همچنین می توانید بعد از اینکه به صورت دستی به یک کاربر دسترسی های دلخواهتان را دادید، مجوز دستی را به عنوان یک مجوز سریع ذخیره کنید. برای این کار بر روی جدول مجوز ها راست کلیک کرده و گزینه “ذخیره به عنوان مجوز سریع” را انتخاب کنید.

توضیح کوتاه در مورد تک تک دسترسی های موجود در نرم افزار

در نرم افزار اسکناس مجوز ها و دسترسی های قابل تعریف زیادی وجود دارد که در این فصل سعی می کنیم در مورد هر کدام از این مجوز ها توضیح مختصر و قابل درکی ارائه کنیم.

  • مجوز های مربوط به سیستم حسابداری (فروشگاه، شرکت، تولیدی):

۱_ ثبت سند:

با این مجوز کاربر مجاز به ثبت اسناد می شود و می تواند فاکتور خرید، فاکتور فروش، سند دریافت و پرداخت و… برای حسابهای مختلف ثبت نماید.

۲_ انتخاب صندوقی غیر از صندوق پیش فرض:

همانطور که گفته شد می توانید برای هر کاربر یک صندوق تعریف کنید. در صورتی که این گزینه تیک بخورد، کاربر هنگام ثبت سند دریافت یا پرداخت وجه نقد، می تواند صندوقی غیر از صندوق خودش را انتخاب کند و به عنوان مثال می تواند وجهی از مشتری دریافت کند و طوری سند را ثبت کند که این وجه در صندوق همکارش قرار گیرد.

۳_ انتقال از صندوقی به صندوق دیگر:

با این مجوز کاربر می تواند وجه نقدی را از یک صندوق به صندوق دیگر انتقال دهد.

۴_ تحویل صندوق از دیگر کاربران:

 با این مجوز کاربر می تواند صندوق دیگر کاربران را تحویل گرفته و موجودی آنها را به صندوق خود انتقال دهد.

۵_ انتقال از انباری به انبار دیگر:

با این سطح دسترسی کاربر مورد نظر می تواند حواله انبار ثبت نماید، یعنی جنسی را از یک انبار به انبار دیگر انقال دهد.

۶_ انبارگردانی و اصلاح موجودی اجناس:

در صورتی که کاربری این مجوز را داشته باشه می تواند موجودی اجناس را در نرم افزار تغییر دهد.

۷_ مشاهده مانده حساب یک شخص:

اگر این مجوز را به حسابدار خود ندهید او نمی تواند مانده حساب اشخاص مختلف را مشاهده کند حتی اگر مجوز “ثبت سند” را داشته باشد.

۸_ مشاهده اسناد یک شخص خاص:

در صورتی که کاربری این مجوز را داشته باشد می تواند گزارش اسناد ثبت شده در حساب های مختلف را مشاهده کند.

۹_ مشاهده یک سند:

کاربری که این مجوز برای او ثبت شود می تواند با داشتن شماره سند جزئیات دقیق سند را مشاهده کند.

۱۰_ جستجوی سند:

کاربر می تواند در بین اسناد ثبت شده جستجو کند

۱۱_ ویرایش و حذف سند:

 با این مجوز کاربر می تواند اسناد ثبت شده را ویرایش یا حذف کند. هر چند اسناد به طور کامل حذف نمی شوند و شما می توانید بعدا ببینید کدام کاربر اقدام به ویرایش یا حذف چه سند هایی کرده است.

۱۲_ ویرایش و حذف سند بعد از یک روز:

امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که یک روز از تاریخ ثبت آن می گذرد. در صورتی که این مجوز از کاربر سلب گردد حتی اگر مجوز “ویرایش و حذف سند” را داشته باشد فقط می تواند اسنادی که امروز ثبت شده اند را حذف یا ویرایش نماید.

۱۳_ ویرایش و حذف سند بعد از یک هفته:

امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که یک هفته از تاریخ ثبت آن می گذرد.

۱۴_ ویرایش و حذف سند بعد از پانزده روز:

امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که پانزده روز از تاریخ ثبت آن می گذرد.

۱۶_ ویرایش و حذف سند بعد از یک ماه:

امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که یک ماه از تاریخ ثبت آن می گذرد.

۱۷_ ویرایش تاریخ سند:

با این مجوز کاربر می تواند تاریخ اسناد ثبت شده را ویرایش نماید.

۱۸_ ویرایش و حذف سند ثبت شده توسط دیگر کاربران:

اگر این دسترسی از کاربر سلب گردد در صورت داشتن مجوز ویرایش و حذف سند فقط می تواند اسنادی که خود ثبت کرده است را ویرایش و حذف کند.

۱۹_ مشاهده همه اسناد:

با این مجوز کاربر می تواند تمامی اسناد ثبت شده نرم افزار را مشاهده کند.

۲۰_ مشاهده اسناد حذف شده و ویرایش شده:

کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند اسناد حذف شده یا ویرایش شده توسط خود یا دیگر کاربران را مشاهده کند.

۲۱_ مشاهده موجودی و گردش نقدی صندوق:

 با داشتن این مجوز حسابدار می تواند گزارش موجودی صندوق خود را مشاهده و بررسی کند.

۲۲_ مشاهده موجودی و گردش نقدی صندوق دیگران:

با داشتن این دسترسی کاربر می تواند موجودی صندوق دیگر کاربران را نیز مشاهده و بررسی کند.

۲۳_ مشاهده موجودی و مدیریت چک:

کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند گزارش چک ها را مشاهده کرده و وصولی یا پاس شدن چک ها را در سیستم ثبت نماید.

۲۴_ مشاهده موجودی بانک:

امکان مشاهده موجودی و گردش حساب بانک ها را برای کاربر فراهم می کند.

۲۵_ مشاهده موجودی اجناس:

کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند گزارش موجودی اجناس را مشاهده و بررسی نماید.

۲۶_ معرفی حساب و اجناس:

اجازه تعریف جنس و کالای جدید و افتتاح حساب برای مشتریان و… را به کاربر می دهد.

۲۷_ پشتیبان گیری:

با این مجوز کاربر می تواند از اطلاعات حسابداری شما نسخه پشتیبان (Backup) تهیه کند. توجه کنید که کسی که این مجوز را داشته باشد می تواند به راحتی تمامی اطلاعات حسابداری شما را بر روی فلش خود ذخیره کند.

۲۸_ بازگرداندن اطلاعات:

کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند اطلاعات نرم افزار را از فایل پشتیبان بارگذاری کند.

۲۹_ مشاهده دفترچه تلفن و اطلاعات حساب:

اطلاعاتی از قبیل آدرس، تلفن و… مشتری برای کاربر قابل مشاهده می شود.

۳۰_ ویرایش اطلاعات حساب:

با این دسترسی کاربر می تواند تلفن ها و اطلاعات حساب مشتری را تغییر دهید.

۳۱_ مشاهده یاد آور:

امکان ثبت یادآور برای کاربر فراهم می گردد.

۳۲_ گزارش گیری مانده حساب:

امکان مشاهده گزارش مانده حساب مشتریان

۳۳_ مشاهده سود و زیان:

کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند تمامی گزارشات مربوط به سود و زیان نرم افزار را مشاهده کند.

۳۴_ انتقال سند از حساب به حساب دیگر:

با این مجوز کاربر می تواند یک سند ثبت شده را از حساب یک مشتری به حساب مشتری دیگری انتقال دهد.

۳۵_ مشاهده گزارش مالیات بر ارزش افزوده:

با این مجوز کاربر می تواند گزارش مالیات بر ارزش افزوده را مشاهده کند.

۳۶_ معرفی انبار و صندوق:

با این مجوز کاربر می تواند انبار و صندوق جدید در سیستم تعریف کند.

۳۹_ مانیتورینگ اعمال کاربر:

با این مجوز کاربر می تواند بر اعمال دیگر کاربران نظارت داشته باشد و گزارش عملکرد دیگران را مشاهده کند.

۴۰_ گزارش فروش و سود هر فروش:

امکان مشاهده گزارش سود فروش برای کاربر میسر می گردد.

۴۱_ چاپ چک:

با دادن این مجوز کاربر می تواند برگه چک چاپ نماید.

۴۲_ چاپ سند:

کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند اسناد مختلف مانند فاکتور خرید و فاکتور فروش را چاپ کند

۴۳_ چاپ گزارشات:

با این مجوز کاربر می تواند تمامی گزارشاتی که دسترسی مشاهده آنها را دارد چاپ نماید.

۴۴_ خروجی گرفتن از گزارشات:

با این مجوز کاربر می تواند از تمامی گزارشاتی که دسترسی مشاهده آنها را دارد خروجی اکسل  (excel) یا ورد (Word) تهیه نماید.

۴۵_ ویرایش و حذف فرم های چاپی آفیس:

با دادن این مجوز کاربر می تواند قالب های چاپی را تغییر دهد.

۴۶_ فروش به اشخاصی که اعتبارشان تمام شده است:

در نرم افزار حسابداری اسکناس می تواند برای مشتریان خود اعتبار حساب تعریف کنید و در صورتی که بدهکاری مشتری بیشتر از حد اعتبار شود کاربرانی که این دسترسی را نداشته باشند نمی توانند فاکتور فروش برای این اشخاص ثبت نمایند.

۴۷_ انتخاب مقادیری بیش از حد تعیین شده در ثبت سند:

برای جلوگیری از اشتباهات ثبتی شما می توانید برای مقادیر ریالی خود مقادیر حداکثر و حداقل تعریف کنید و کاربری که این مجوز را نداشته باشد نمی تواند بیش از حدود تعریف شده مقادیر را ثبت نماید.

۴۸_ ثبت شماره چک خارج از دسته چک های تعریف شده:

در قسمت مدیریت چک، و در قسمت کنترل دسته چک می توانید اولین شماره و آخرین شماره دسته چک های خود را وارد نمایید. کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند چکی با شماره ای خارج از شماره های ثبت شده توسط شما صادر کند.

۴۹_ مشاهده گزارشات پویا:

با این دسترسی کاربر می تواند گزارشات سفارشی سازی شده را مشاهده نماید.

۵۰_ ثبت سند دریافت بابت قسط و مشاهده اقساط:

با این مجوز کاربر می تواند بابت اقساط مشریان سند دریافت ثبت نماید.

۵۱_ ثبت و مدیریت اقساط:

 کاربر می تواند مانده حساب مشتریان را قسط بندی کند و امکانات مدیریت اقساط برای وی فعال می گردد.

۵۲_ مدیریت خطوط تولید:

کاربر می تواند خط تولید تعریف کند.

۵۳_ تولید جنس:

کاربر می تواند سند تولید ثبت نماید.

۵۵_ ارسال پیامک:

مجوز ارسال پیامک برای مشتریان.

۵۶_ گزارش و مدیریت پیامک:

مجوز مشاهده گزارش و مدیریت پیامک های در صف ارسال

۵۷_ مشاهده گزارشات گروه بندی شده:

مجوز مشاهده گزارشات گروه بندی شده

۵۸_ مشاهده گزارش کلیات:

دسترسی مشاهده گزارشات کلی

۵۹_ گزارش درصد حساب:

اجازه مشاهده گزارش درصد فروش

۶۰_ گزارش درصد حساب دیگر کارمندان:

اجازه مشاهده گزارش درصد فروش دیگر کارمندان

۶۱_ مشاهده تراز آزمایشی:

مجوز مشاهده گزارش تراز دو ستونی و چهار ستونی

  •  مجوزهای مربوط به سیستم مدیریت تعمیرگاه:

۱_چاپ قبض پذیرش و فاکتور تحویل:

 با این مجوز کاربر می تواند رسید پذیرش و فاکتور خدمات برای مشتری چاپ نماید.

۲_ پذیرش تعمیر تحویل سریع:

 با این دسترسی اجازه ثبت پذیرش و تحویل سریع به کاربر داده می شود

۳_ هماهنگی با مشتری:

برخی دستگاه های تعمیری برای تعمیر نیاز به هماهنگی با مشتری دارند به عنوان مثال وقتی دستگاهی هزینه تعمیری اش بیش از حد اعلام شده به مشتری باشد. کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند رضایت مشتری از ادامه روند تعمیر را در سیستم ثبت کند.

۴_ مشاهده دستگاه های واحد پذیرش:

با این مجوز کاربر می تواند تمامی دستگاه های تازه پذیرش شده را مشاهده و بررسی نماید و بر روی آنها عملیاتی که مجوزش را دارد انجام دهد.

۵_ مشاهده دستگاه های درون واحد:

مجوز مشاهده دستگاه هایی که درون واحد کاربر است. توجه کنید که برای تعریف کاربران در واحد های مختلف می توانید وارد آیتم ۷۵۳ منوی اصلی شوید.

۶_ مشاهده دستگاه های گذر کرده از میز:

با این مجوز کاربر می تواند تمامی دستگاه هایی که روزی در اختیارش بودند را مشاهده و بررسی کند.

۷_ مشاهده دستگاه های در وضعیت تعلیق:

مجوز مشاهده دستگاه هایی که به دلایلی مانند نیاز به هماهنگی با مشتری فعلا در حالت تعلیق هستند.

۸_ مشاهده دستگاه های واحد تحویل:

دسترسی مشاهده دستگاه هایی که آماده تحویل به مشتری هستند.

۹_ مشاهده دستگاه های تعیین تکلیف نشده:

اجازه مشاهده تمامی دستگاه هایی که هنوز تعمیر نشده اند.

۱۰_ مشاهده دستگاه های تکمیل ارسال نشده به تحویل:

مشاهده گزارش دستگاه های تکمیل ارسال نشده به واحد تحویل.

۱۱_ مشاهده همه دستگاه های درون تعمیرگاه:

مجوز مشاهده گزارش همه دستگاه های درون تعمیرگاه.

۱۲_ مشاهده دستگاه های تحویل داده شده:

کاربر می تواند دستگاه هایی که از تعمیرگاه خارج شده اند را بررسی و مشاهده نماید.

۱۳_ مشاهده همه دستگاه ها:

مجوز مشاهده همه دستگاه ها.

۱۴_ مشاهده گزارشات هشداری:

با این مجوز کاربر می تواند گزارشات هشداری نرم افزار را مشاهده نماید مانند هشدار دستگاه هایی که بیش از حد درون تعمیرگاه مانده اند و…

۱۵_ مشاهده جزئیات پذیرش و تحویل دستگاه:

کاربر می تواند جزئیات اطلاعات پذیرش و تحویل دستگاه تعمیری از قبیل اطلاعات مشتری مانند شماره تلفن و… را مشاهده و بررسی نماید.

۱۶_ تغییر تاریخ و ساعت پذیرش و تحویل:

هنگام پذیرش و تحویل دستگاه تعمیری کاربر می تواند تاریخ و ساعت را تغییر دهد.

۱۷_ تغییر هزینه پذیرش:

کاربر می تواند هزینه پذیرش دستگاه تعمیری را هنگام پذیرش تغییر دهد.

۱۸_ تغییر هزینه تخمینی خدمات:

با این مجوز کاربر می تواند هزینه تخمینی خدمات را در هنگام پذیرش تغییر دهد.

۱۹_ تغییر تاریخ تخمینی تحویل:

با این مجوز کاربر امکان تغییر تاریخ تخمینی تحویل را دارد.

۲۰_ جستجوی تفضیلی دستگاه:

کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند به صورت کاملا دقیق و حرفه ای بین دستگاه های تعمیری جستجو کند با فیلتر های دلخواه خود دستگاه های تعمیری خاصی را مشاهده نماید.

۲۱_ پیگیری و جستجوی سریع دستگاه:

مجوز جستجو در دستگاه های تعمیری ثبت شده.

۲۲_ ویرایش و حذف قبض پس از ثبت:

با این مجوز کاربر می تواند اطلاعات دستگاه پذیرش شده را حذف یا ویرایش کند.

۲۳_ ویرایش و حذف قبض پذیرش شده توسط همکاران:

اگر کاربر این مجوز را نداشته باشد و فقط مجوز بالایی را داشته باشد نمی تواند اطلاعات دستگاه هایی که توسط دیگران پذیرش شده را حذف یا ویرایش کند.

۲۴_ ویرایش و حذف قبض تحویل شده:

کاربری که این مجوز را نداشته باشد نمی تواند اطلاعات دستگاه های پذیرش شده ای که اکنون به مشتری تحویل شده اند را حذف یا ویرایش نماید.

۲۵_ ویرایش و حذف قبض خارج از میز من:

کاربری که این مجوز را نداشته باشد نمی تواند اطلاعات دستگاه های تعمیری که اکنون در اختیار دیگر کاربران است را حذف نماید.

۲۶_ تغییر تاریخ و ساعت ارسال و وضعیت:

کاربران در صورت داشتن دسترسی های مربوطه می توانند دستگاه های تعمیری را برای دیگر کاربران ارسال کنند و در سیستم ثبت نمایند در صورتی که این دسترسی به کاربر داده شود، می تواند هنگام ثبت انتقال دستگاه، تاریخ و ساعت انتقال را تغییر دهد.

۲۷_ ارسال و تغییر وضعیت دستگاه های درون واحد:

کاربر می تواند دستگاه های درون واحد خود را به دیگر کاربران انتقال دهد یا وضعیت آنها را تغییر دهد حتی اگر دستگاه در اختیار خودش نباشد.

۲۸_ ارسال و تغییر وضعیت همه دستگاه ها:

کاربر می تواند برای تمامی دستگاه ها انقال و تغییر وضعیت ثبت نماید.

۲۹_ ارسال به واحدی غیر از پذیرش و تحویل:

در صورتی که این مجوز را به کاربر ندهیم او فقط می تواند دستگاه ها را به واحد پذیرش و تحویل ارسال کند و نمی تواند دستگاه را برای یک تعمیرکار بفرستد بلکه فقط باید به کاربر مسئول پذیرش و تحویل ارسال نماید.

۳۰_ تایید دریافتی های واحد:

وقتی کاربری انتقالی را ثبت می کند شخص دریافت کننده دستگاه تعمیری باید آن انتقال را تایید کند. با داشتن این مجوز کاربر می تواند انتقال دستگاه های تعمیری واحد خود را تایید کند حتی اگر دریافت کننده خودش نباشد.

۳۱_ تایید همه دریافتی ها:

وقتی کاربری انتقالی را ثبت می کند شخص دریافت کننده دستگاه تعمیری باید آن انتقال را تایید کند. با داشتن این مجوز کاربر می تواند انتقال همه دستگاه های تعمیری تایید کند حتی اگر دریافت کننده خودش نباشد.

۳۲_ ثبت اجرت و قطعه:

با داشتن این مجوز کاربر می تواند برای دستگاه های تعمیری لیست قطعات مصرفی و اجرت خدمات ثبت نماید.

۳۳_ ثبت اجرت و قطعه دستگاه های درون واحد:

امکان ثبت قطعه و اجرت بر روی دستگاه های درون واحد حتی اگر در اختیار کاربر نباشند.

۳۴_ ثبت اجرت و قطعه برای همه دستگاه ها:

دسترسی ثبت قطعه و اجرت برای تمامی دستگاه ها در هر واحد و دست هر کاربری.

۳۵_ ثبت اجرت و قطعه در وضعیت های تعلیق یا اتمام:

وقتی کار تعمیر دستگاه تمام می شود یا به هر دلیلی از تعمیر صرف نظر می گردد دستگاه به وضعیت اتمام در می آید و وقتی دستگاه منتظر اتفاقی باشد مثلا قطعه ای لازم داشته باشد که موجود نیست یا منتظر خبر مشتری باشیم دستگاه در وضعیت تعلیق در می آید. این مجوز به کاربر این اجازه را می دهد که برای این گونه دستگاه ها نیز قطعه یا اجرت ثبت نماید.

۳۶_ ثبت اجرت و قطعه بیش از هزینه تخمینی:

هنگام پذیرش دستگاه تعمیری هزینه تخمینی تعمیر آن نیز ثبت می گردد و در قبض مشتری چاپ می شود. با این مجوز کاربر می تواند قطعه و اجرت ثبت کند حتی اگر هزینه تعمیر بیشتر از هزینه تخمینی شود.

۳۷_ ثبت اجرت و قطعه با تغییر کارمند:

با این مجوز کاربر می تواند برای دیگر تعمیرکاران قطعه و اجرت ثبت نماید.

۳۸_ ثبت اجرت و قطعه با ویرایش درصد کارمند:

کاربری که این دسترسی را داشته باشد می تواند هنگام ثبت اجرت درصد سهم تعمیرکار را تغییر دهد.

۳۹_ ویرایش و حذف اجرت یا قطعه ثبت شده توسط همکاران:

با این مجوز کاربر این امکان را دارد که قطعات و اجرت هایی که توسط دیگران ثبت شده اند را ویرایش یا حذف نماید.

۴۰_ تحویل همه دستگاه های موجود در واحد تحویل:

با این مجوز کاربر می تواند همه دستگاه های آماده تحویل را به مشتری تحویل دهد حتی اگر دستگاه دست کاربر دیگری باشد.

۴۱_ تخفیف به مشتری هنگام تحویل:

کاربر می تواند هنگام تحویل دستگاه به مشتری تخفیف ثبت نماید.

۴۲_ تحویل دستگاه بدون تسویه حساب:

با این مجوز کاربر می تواند بدون دریافت هزینه تعمیر، دستگاه را به مشتری تحویل داده و مشتری دارای مانده حساب می شود.

۴۳_ ثبت سریع سند برای دستگاه تعمیری:

کاربر می تواند بدون تحویل دستگاه، سند دریافت هزینه ثبت نماید.

۴۴_ لغو حالت تحویل:

با این دسترسی کاربر می تواند دستگاه هایی که تحویلشان ثبت شده است را از حالت تحویل خارج کند.

۴۵_ مرجوع هزینه های دستگاه تعمیری:

کاربر می تواند سند مرجوع هزینه تعمیر به مشتری را ثبت نماید.

۴۶_ تعریف خدمات تعمیرگاه:

کاربر می تواند وارد آیتم ۷۵۲ منوی اصلی شده و خدمات تعمیرگاه را تعریف نماید.

۴۷_ تعریف واحد های تعمیرگاه:

کاربر می تواند وارد آیتم ۷۵۳ شده و علاوه بر تعریف واحد های مختلف تعمیرگاه، کارمند های هر واحد را نیز مشخص نماید.

۴۸_ تعریف شرکت های گارانتی:

کاربر می تواند وارد آیتم ۷۵۵ منوی اصلی شده و شرکت های گارانتی را تعریف کند.

۴۹_ تعریف وضعیت های دستگاه تعمیری:

کاربر می تواند وارد آیتم ۷۵۶ شده و عناوین وضعیت های دستگاه تعمیری را مشخص کند.

۵۰_ تعریف انواع پذیرش:

کاربر می تواند وارد آیتم ۷۵۱ منوی اصلی شده و انواع پذیرش را تعریف کند.

۵۱_ تعریف سوالات پذیرش:

کاربر می تواند وارد آیتم ۷۵۴ منوی اصلی شده و سوالات هنگام پذیرش را تغییر دهد.

گفتگو با ما در واتساپ