نسخه ۲٫۷۲٫۰۱ نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و حسابداری فروشگاهی منتشر شد

نسخه جدید نرم افزار تعمیرگاه و حسابداری فروشگاه
  • بهبود ظاهر نرم افزار
  • گزارشات آماری تعمیرگاه
  • امکان افزودن ویجت های دلخواه
  • امکان ارسال پیامک از طریق وب سرویس (حتی به بلک لیست)
  • بهبود روال پذیرش جدید در تعمیرگاه و افزایش سرعت کاربر
  • امکانات مدیریت بهتر حساب و کتاب با شرکت های گارانتی
  • انواع گزارش حساب جدید برای مشتریان تعمیرگاه
  • انواع جدید گزارش قطعات و اجرت های تعمیرگاه
  • امکان بایگانی کردن اجناس
  • و بسیاری امکانات دیگر
ui رابط کاربر user interface

بهبود ظاهر نرم افزار:

دغدغه اصلی تیم توسعه نرم افزار اسکناس همواره کارایی (performance) بوده و هست.

ولی از این به بعد سعی داریم به رابط کاربری نرم افزار (user interface) هم بیشتر بپردازیم تا کاربران عزیز احساس بهتری داشته باشند.

آیکن های منوی اصلی زیباتر شده و موشن دار شدند. تم نرم افزار نقره ای شد. پس زمینه نرم افزار زیباتر شد، فونت ها بهبود یافت، صفحه splash screen عوض شد و…

همچنین ویجت های زیبایی مثل ساعت در این نسخه اضافه شدند

البته این همه کاری که قراره برای بهبود رابطه کاربری بکنیم نیست. در آپدیت های بعدی منتظر شگفت زده شدن باشید.

گزارشات آماری تعمیرگاه:

چند گزارش آماری بسیار کاربردی به به گزارشات تعمیرگاه اضافه شدند.

این گزارشات اطلاعات آماری در مورد قطعات، اجرت ها، وضعیت ها، روال تعمیرگاه، آمار تعمیر و… در اختیار کاربران عزیز قرار گرفته است.

گزارشات آماری می توانند به صورت کلی و یا در بازه زمانی دلخواه گرفته شوند همچنین مبنای تاریخی گزارشات آماری می تواند روزانه، هفتگی یا ماهیانه باشد.

ضمنا برای تمامی گزارشات آماری قابلیت ساخت سریع نمودار وجود دارد.

گزارشات آماری کاربردهای زیادی دارد و یک تصویر کلی از وضعیت تعمیرگاه در اختیار شما قرار می دهند. مثلا شما می توانید به راحتی بفهمید چند درصد دستگاه های پذیرش شده تعمیر شده و چند درصد تعمیر نمی شوند. همچنین می توانید قطعات پر فروش و پر درآمد ترین اجرت های خود را در بازه زمانی دلخواه بررسی کنید.

گزارشات آماری تعمیرگاه
ساعت

ویجت (widget):

قطعا یکی از مهم ترین قابلیت هایی که در این نسخه به نرم افزار اسکناس اضافه شده امکان مدیریت ویجت ها است.

ویجت ها ابزارهای کوچکی هستند که در صفحه اصلی (یا همان داشبورد) قرار می گیرند و همیشه باز و در دسترس هستند.

در این اپدیت از نرم افزار مدیریت تعمیرگاهی و حسابداری فروشگاهی اسکناس ۲۲ ویجت طراحی شده که هر کاربر می تواند هر کدام از این ویجت ها را که تمایل دارد برای خود در صفحه اصلی قرار داده و همیشه داشته باشد.

برخی از ویجت هایی که در این آپدیت به نرم افزار اضافه شدند:

ماشین حساب سریع، یادداشت سریع، ساعت، جستجو سریع دستگاه های تعمیری، جستجو جنس، جستجو مشتری، نمودار فروش، نمودار ورودی تعمیرگاه، نمودار درآمد، نمودار قطعه و اجرت، نمودار تعمیر، گزارش آماری تعمیر، گزارش آماری وضعیت ها، آمار قطعات پر فروش، آمار اجرت های پر درآمد

ضمنا آموزش مدیریت ویجت ها هم به سایت اضافه شد که می توانید از این قسمت آن را مشاهده نمایید.

امکان ارسال پیامک از طریق وب سرویس پنل های اینترنتی (حتی به بلک لیست):

ارسال پیامک یکی از قابلیت های پر کاربرد و پر طرفدار نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس به شمار می رود. از آنجایی که اکثر مشتریان شما پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند برای اطمینان خاطر بیشتر از ارسال قطعی پیامک های خودکار نرم افزار اسکناس، ارسال پیامک تاکنون از طریق مودم GSM و سیم کارت صورت می گرفت.

با این حال برخی از کاربران نرم افزار تعمیرگاه اسکناس تمایل داشتند پیامک هایشان از طریق وب سرویس ارسال گردد.

در این آپدیت قابلیت ارسال پیامک از طریق پنل های اینترنتی نیز میسر گردید.

فرقی نمی کند از کدام سایت ارسال پیامک پنل داشته باشید. فقط باید آن سایت قابلیت ارسال از طریق URL را دارا باشد.

اگر شما هم تمایل دارید پیامک های خود را از طریق پنل بفرستید و همچنان دوست دارید اس ام اس ها به همه ارسال شود حتی کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را مسدود کرده اند می توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

  1. خرید خط خدماتی: خط اختصاصی خدماتی خطی است که پیامک های ارسالی از آن شماره به دست همه می رسد حتی کسانی که پیامک های تبلیغاتی خود را بسته اند. توجه کنید که گرفتن خط خدماتی کمی مشکل است و نیاز است شما متعهد شوید از این خط برای ارسال پیامک تبلیغاتی ارسال نمی کنید بلکه فقط پیامک های اطلاع رسانی مثل اطلاع رسانی سررسید قسط، اطلاع رسانی تعمیر دستگاه به مشتری و… استفاده می کنید.
  2. استفاده از خط های خدماتی اشتراکی: برخی پنل های ارسال پیامک برای راحت تر کردن ارسال به بلک لیست یک خط خدماتی اشتراکی خریداری کرده و بین کاربران خود به اشتراک می گذارند. البته استفاده از این خط ها هم شرایط مخصوص خودش را دارد ولی از گزینه اول بسیار راحت تر خواهد بود.
ارسال پیامک
پذیرش جدید

بهبود روال پذیرش جدید در تعمیرگاه و افزایش سرعت کاربر:

روال اصلی یک تعمیرگاه به این صورت است که یک دستگاه تعمیری (تعمیرگاه های عمومی) یا خودرو (تعمیرگاه های خودرو) وارد تعمیرگاه شده و پذیرش می شود. در این زمان باید پذیرش دستگاه ثبت شود

زمانی که دستگاه یا خودرو مورد نظر تعمیر نهایی می شود ثبت قطعه و اجرت و نتیجه تعمیر در نرم افزار اسکناس ثبت می گردد.

و در نهایت هر وقت مشتری برای تحویل گرفتن دستگاه به تعمیرگاه مراجعه نمود تحویل دستگاه ثبت می گردد.

تا قبل از این آپدیت عملیات پذیرش، تعمیر و تحویل در سه فرم جدا ثبت می شد.

اما از این به بعد در همان پنجره پذیرش جدید بعد از ثبت اطلاعات می توانید به جای زدن دکمه ثبت و پایان، دکمه ثبت و ادامه را بزنید و بقیه عملیات را هم در همان پنجره ثبت کنید.

همچنین از این به بعد هنگام مشاهده همه دستگاه های درون تعمیرگاه می توانید به راحتی با اینتر کردن روی قبض مورد نظر برای آن قطعه و اجرت ثبت کنید و همانجا تحویلش را ثبت کنید.

امکانات مدیریت بهتر حساب و کتاب با شرکت های گارانتی:

شما می توانید برای هر یک از شرکت های گارانتی که با آنها کار می کنید حساب نیز تعریف کنید. در این صورت به هنگام پذیرش دستگاهی که هنوز گارانتی دارد به جای اینکه هزینه قطعات و اجرت های گارانتی برای مشتری لحاظ شود به طور خودکار این هزینه در حساب شرکت گارانتی ثبت می گردد.

گارانتی guarantee
گزارش حساب

انواع گزارش حساب جدید برای مشتریان تعمیرگاه:

برای دسترسی به این گزارشات در قسمت ثبت سند وارد حساب مشتری مورد نظر شده و منوی شماره ۳ (تعمیرگاه) را باز کنید تا گزارشات جدید را مشاهده نمایید.

لیست این گزارشات عبارتند از:

  • گزارش قبوض حساب
  • گزارش قبوض تسویه نشده حساب
  • گزارش قبوض تحویل نشده
  • گزارش قبوض تحویل شده
  • گزارش قبوض و ریز اسناد
  • گزارش قبوض تسویه نشده و ریز اسناد
  • گزارش قبوض تحویل نشده و ریز اسناد
  • گزارش قبوض تحویل شده و ریز اسناد

انواع جدید گزارش قطعات و اجرت های تعمیرگاه:

گزارشات جدیدی برای قطعات و اجرت های تعمیرگاه به نرم افزار اضافه شده است.

این گزارشات را می توانید از این مسیر مشاهده کنید: منوی تعمیرگاه – گزارشات – قطعه و اجرت

لیست گزارشات این بخش تا این لحظه:

  • گزارش قطعات و اجرت های تعمیرگاه
  • گزارش قطعات
  • گزارش اجرت خدمات
  • قطعات و اجرت های گارانتی
  • قطعات گارانتی تعمیرگاه
  • اجرت های گارانتی
  • قطعات و اجرت های فاقد گارانتی
  • قطعات فاقد گارانتی
  • اجرت های فاقد گارانتی
گزارشات آماری

امکان بایگانی کردن اجناس:

در نرم افزار اسکناس، امکان حذف اجناسی که از آنها در فاکتور فروش یا خریدی استفاده کرده باشید وجود نداشت بلکه ابتدا باید اسناد مورد نظر را حذف می کردید تا امکان حذف جنس مورد نظر میسر شود.

از این پس این امکان میسر شد که بجای حذف جنس آن را بایگانی کنید. اینگونه جنس حذف نمی شود ولی مزاحم شما نیست

بسیاری امکانات دیگر:

  • نمایش اطلاعات دستگاه تعمیری در گزارش حساب مشتریان و در گزارشات فروش
  • افزایش سرعت ثبت قطعه و اجرت و ویرایش اطلاعات جنس در تعمیرگاه هایی که قبض زیادی دارند
  • امکان ارسال پیامک تشکر خودکار به مشتری هنگام تحویل دستگاه یا خودرو تعمیری یا چند روز بعد
  • رفع باگ عدم نمایش جنسی که توی گروه همه اجناس تعریف شده است.
  • نمایش پورسانت جدید در مشاهده اطلاعات سند
  • افزایش سرعت معرفی اجناس
  • تفکیک دسترسی ثبت جنس جدید از افتتاح حساب جدید در اجازه به کاربران
  • امکان چاپ مستقیم بعد از ثبت پذیرش جدید بدون پرسش در مورد تعداد چاپ
  • امکان چاپ نام جنس به صورت درختی در پذیرش گروهی تعمیرگاه
  • بهبود بارگذاری اطلاعات جنس و معرفی اجناس از طریق فایل اکسل
  • عدم پاسخ خودکار به پیگیری پیامکی مشتری بعد از تحویل دستگاه
  • امکان عدم دسترسی کاربر به قیمت خرید اجناس
سایر امکانات
گفتگو با ما در واتساپ