وبلاگ - آخرین اخبار

 بسم الله الرحمن الرحیم

نسخه ۲٫۳۲٫۰۲ منتشر شد

برای دانلود آپدیت اینجا کلیک کنید

لیست امکانات اضافه شده:

امکان ۱: امکانات و آپدیت های جدید سامانه فروشگاهی دارایی

امکان ۲: امکانات بیشتر در ورود بازه های تاریخی برای گزارشات

امکان ۳: امکان قرار دادن مشتری تعمیرگاه در لیست سیاه

امکان ۴: بهبود در گزارش پیامک

امکان ۵: بهبود در گزارش دستگاه های تعمیری

امکان ۶: رفع مشکل جستجوی سریع برای تعداد قبض بالا

امکان ۷: بهینه سازی سیستم پذیرش و بالا بردن سرعت ثبت گارانتی

امکان ۸: رفع مشکل جزئی ارسال تاریخ چک در پیامک

امکان ۱: امکانات و آپدیت های جدید سامانه فروشگاهی دارایی

افزوده شدن امکانات جدید سامانه فروشگاهی دارایی به نرم افزار

امکان ۲: امکانات بیشتر در ورود بازه های تاریخی برای گزارشات

در نرم افزار اسکناس هنگام مشاهده هر گزارش (مانند گزارش موجودی، گزارش فروش، گزارش سود و زیان، گزارش حساب مشتری، صورتحساب بانک و…) می توان بازه تاریخی دلخواهی را انتخاب کرده و گزارش را در همان بازه تاریخی مشاهده نمود.

پنجره انتخاب بازه تاریخی تا قبل از این نسخه این گونه بود:

در این پنجره کاربر می تواند تاریخ شروع و تاریخ پایان گزارش را مشخص نموده و گزارش را مشاهده نماید.

اگر بر روی “از ابتدا تا انتها” کلیک شود گزارش به صورت کامل نمایش داده می شود.

همچنین کاربر می تواند یکی بازه های تاریخی پیش فرض را انتخاب کند مثلا “ماه جاری” یا “هفته پیشین” که با انتخاب بازه تاریخی پیش فرض، تاریخ شروع و تاریخ پایان به صورت خودکار برای آن بازه تنظیم می شوند.

در این آپدیت به بازه های تاریخی پیش فرض گزینه های بیشتری اضافه شده است:

Title: نرم افزار تعمیر و نگهداری اسکناس - Description: انتخاب بازه تاریخی

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، از این نسخه به بعد می توان علاوه بر “ماه جاری” و “ماه پیشین”، تمام ماه های سال را به راحتی انتخاب کرد.

امکان ۳: امکان قرار دادن مشتری تعمیرگاه در لیست سیاه

به دلیل درخواست زیاد کاربران نرم افزار مدیریت تعمیرات و نگهداری اسکناس، امکان افزودن مشتری در لیست سیاه فراهم شد.

افزودن مشتری در لیست سیاه به دو روش می باشد: یکی افزودن خود مشتری در لیست سیاه نرم افزار و دیگری افزدن دستگاه تعمیری در لیست سیاه

به دلیل آنکه برخی دستگاه های تعمیری غیر قابل تعمیر یا دردسر ساز هستند یا صاحب دستگاه بدحساب است. در این مواقع مسلما از پذیرش این دستگاه تعمیری صرف نظر می کنید اما اگر دوست دارید این دستگاه هیچوقت در آینده، اشتباهی پذیرش نشود باید دستگاه را در لیست سیاه قرار دهید تا نرم افزار به طور خودکار از پذیرش آن جلوگیری کند.

این کار بسیار ساده است و کافی است هنگام پذیرش جدید، پس از ورود شماره سریال دستگاه مورد نظر بر روی شماره سریال راست کلیک کرده و گزینه “افزودن سریال در لیست سیاه” را انتخاب کنید تا سریال مورد نظر به لیست سیاه نرم افزار افزوده شود

Title: نرم افزار مدیریت تعمیرات و خدمات پس از فروش اسکناس - Description: افزودن مشتری به لیست سیاه
Title: نرم افزار مدیریت تعمیرات و خدمات پس از فروش اسکناس - Description: افزودن یک مشتری و شماره سریال دستگاه به لیست سیاه

از این پس هر زمان اقدام به پذیرش دستگاه تعمیری با این شماره سریال نمایید، نرم افزار به شما اخطار خواهد داد که این شماره سریال در لیست سیاه قرار دارد.

همچنین همانطور که در تصویر مشهود است در هر زمان می توانید اقدام به “حذف سریال از لیست سیاه” نمایید.

امکان ۴: بهبود در گزارش پیامک

برای مشاهده پیامک های درون صف، مدیریت پیام ها، گزارش پیام های ارسال شده یا نشده و… وارد آیتم ۳۹۴ منوی اصلی شوید:

Title: گزارش ارسال خودکار پیامک
Title: مدیریت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی

بر روی مشاهده کلیک کنید تا مانند تصویر بالا لیست تمامی پیامک ها نمایش داده شود.

همچنین می توانید با استفاده از آیتم های بالای پنجره پیام ها را فیلتر کنید تا فقط پیام های مورد نظر خودتان نشان داده شود. به عنوان مثال می توانید وضعیت را بر روی “ارسال نشده” تنظیم کنید سپس بر روی نمایش کلیک کنید تا فقط پیام هایی که هنوز ارسال نشده اند نشان داده شود.

در صورت تمایل می توانید هر کدام از پیامک های ارسال نشده را حذف کنید تا از صف خارج شده و ارسال نشوند.

امکان ۵: بهبود در گزارش دستگاه های تعمیری

در پنجره “مشاهده دستگاه های تعمیری” علاوه بر مانده قبض پذیرش امکان مشاهده مانده حساب کلی مشتری نیز افزوده شد

امکان ۶: رفع مشکل جستجوی سریع برای تعداد قبض بالا

جستجوی سریع تعمیرگاه، به دلیل آنکه جستجو را به صورت همزمان بر روی نام مشتری، تلفن مشتری، مدل دستگاه، عیب دستگاه، شماره قبض، شماره سریال، آدرس یا شهر مشتری، نوع پذیرش، نوع خدمات، نام شرکت گارانتی، شماره کارت گارانتی، لوازم همراه دستگاه، توضیحات پذیرش، وضعیت کنونی دستگاه و… انجام می دهد برای تعمیرگاه های بزرگ و شرکت های خدمات پس از فروش که تعداد زیادی دستگاه تعمیری پذیرش می کنند به مرور کمی کند می شد و گاهی خطا می داد.

در این آپدیت با بهبود در سیستم جستجوی سریع تعمیرات مشکلات این عزیزان برطرف گردید.

امکان ۷: بهینه سازی سیستم پذیرش و بالا بردن سرعت ثبت گارانتی

جهت تسریع در امر پذیرش در نرم افزار تعمیرات اسکناس این امکان فراهم شد که کاربران بتوانند در تنظیمات نرم افزار فیلد هایی از پنجره پذیرش جدید که کمتر استفاده می شود را غیر فعال کنند.

امکان ۸: رفع مشکل جزئی ارسال تاریخ چک در پیامک

در نسخه های قبلی، در پیامک های خودکار هشدار سررسید چک به مشتری، تاریخ چک بدون “/” و به صورت یک عدد ارسال می شد که در این نسخه این مشکل برطرف گردید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

گفتگو با ما در واتساپ