ثبت سريع خدمات و تعميرات حضوري

مشاهده امکانات و توضیحات نرم افزار اسکناس


ثبت سريع خدمات و تعميرات حضوري

ثبت سريع خدمات و تعميرات حضوري

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش ثبت سریع خدمات و تعمیرات حضوری

 

پیش نیاز ها:

آموزش سطح 1 نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، خدمات و خدمات پس از فروش اسکناس

 

 

خدمات حضوری چیست و چه نیازی به ثبت آن داریم:

حتما برای شما هم خیلی پیش می آید که مشتریان حضوری داشته باشید. منظور مشتری حضوری، مشتریانی هستند که دستگاه تعمیری را نزد شما می آورند و شما به سرعت دستگاه را سرویس یا تعمیر کرده و به ایشان تحویل می دهید.

این گونه مشتریان دیگر نیازی به قبض و رسید پذیرش ندارند چون در همان زمان دستگاه تعمیری خود را پس می گیرند.

حال که نیازی به دادن قبض به این گونه مشتریان نداریم چه نیازی است که اصلا اطلاعات آنها را در سیستم ثبت کنیم؟

دلایل زیادی برای این کار وجود دارد به عنوان مثال:

1. تمام گزارشات تعمیرگاه مانند موجودی صندوق، سود و زیان و... وابسته به ثبت همه اطلاعات هستند و در صورتی که انجام برخی خدمات را در نرم افزار ثبت نکنیم گزارشات درستی نخواهیم داشت.

2. در صورت عدم ثبت خدمات ارائه شده به مشتریان حضوری، اطلاعات آنها در سیستم ذخیره نمی گردد و دیگر نمی توانیم بررسی کنیم که این مشتری در چه زمانی به تعمیرگاه ما مراجعه کرده و چه خدماتی به وی ارائه گردیده است. مثلا فرض کنید خدمات شما 7 روز گارانتی داشته باشد، حال اگر مشتری بعد از 8 روز برای خرابی مجدد دستگاهش نزد شما بیاید در صورتی که اطلاعات وی را ثبت نکرده باشید نمی توانید بررسی کنید که آیا زمان گارانتی خدمات تمام شده است یا نه؟

3. یکی دیگر از مزایای ثبت اطلاعات مشتریان حضوری ارسال پیامک تبلیغاتی برای آنان است.

دلایل بسیار دیگری نیز وجود دارد که ثابت می کند بهتر است اطلاعات مشتریان حضوری را حتما ثبت کنیم.

 

 

آموزش پذیرش و تحویل سریع برای خدمات حضوری تعمیرگاه:

اکنون که اهمیت ثبت اطلاعات مشتریان حضوری را می دانیم یک سوال مهم پیش می آید:

آیا برای ثبت دستگاه های تعمیری حضوری نیز باید مانند مشتریان معمولی اول فرم پذیرش جدید را پر کنیم سپس قطعات و اجرت های مربوطه را ثبت کنیم و در آخر تحویل دستگاه به مشتری را ثبت کنیم؟

قطعا این کار از ما وقت زیادی می گیرد...

طراحان نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس برای راحتی شما امکانی را فراهم آورده اند به نام "پذیرش و تحویل سریع" که با استفاده از آن می توانید به سرعت و در یک فرم اطلاعات مشتری و دستگاه تعمیری را ثبت کرده، اجرت ها و قطعات مصرفی را ثبت کرده و دستگاه را به مشتری تحویل دهید!

با این روش هم در وقت خود صرفه جویی می کنید هم اطلاعات خدمات حضوری خود را از دست نمی دهید.

برای این منظور گزینه "پذیرش و تحویل سریع" را از میانبر های سمت چپ پنجره اصلی نرم افزار انتخاب کنید:

 

 

بعد از انتخاب گزینه پذیرش و تحویل سریع دستگاه تعمیری پنجره ای شبیه به پنجره پذیرش جدید باز می شود:

 

 

همانطور که می بینید پنجره "پذیرش، تعمیر و تحویل سریع" تقریبا شبیه به پنجره "پذیرش جدید" است با این تفاوت که قسمت هایی به این پنجره اضافه شده است.

ابتدا بخش های شبیه به فرم "پذیرش جدید" را پر کنید تا به قسمتی که با رنگ قرمز مشخص شده است برسید.

در این قسمت می توانید اجرت ها و قطعات مصرفی را که در تعمیر دستگاه استفاده کردید وارد نمایید:

ابتدا قطعه یا اجرت دلخواه را از لیست انتخاب کرده (یا نام آن را تایپ کنید) سپس قیمت قطعه را وارد نموده و بر روی "افزودن" کلیک کنید تا قطعه یا اجرت مورد نظر به لیست افزوده گردد.

پس از ثبت قطعات و اجرت خدمات در قسمت سمت چپ بر روی "تحویل" کلیک کنید تا عملیات پذیرش، ثبت قطعه و اجرت و تحویل دستگاه به مشتری به سرعت تمام شود.

 

 

 

برچسب ها:

پذيرش , مشتري حضوري , پذيرش سريع , خدمات حضوري , ثبت سريع , پذيرش و تحويل سريع , تعمير سريع , آموزش نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس , نرم افزار مديريت تعميرگاه , نرم افزار تعميرگاهي , نرم افزار خدماتي , نرم افزار شركت خدماتي , نرم افزار شركت خدمات پس از فروش , آموزش پذيرش دستگاه تعميري , تعمير دستگاه تعميري , نرم افزار حسابداري تعميرگاه , تحويل دستگاه به مشتري , جستجوي دستگاه تعميري , نرم افزار مديريت تعميرگاه موبايل , حسابداري موبايل , حسابداري تلفن همراه , مديريت تعميرگاه تلفن همراه , مديريت تعميرگاه موبايل , نرم افزار تعميرگاه كامپيوتر , مديريت تعميرگاه كامپيوتر , تعميرات سخت افزار , تعميرات نرم افزار , نرم افزار تعميرگاه تجهيزات پزشكي