وبلاگ - آخرین اخبار

 بسم الله الرحمن الرحیم

برای دانلود آپدیت اینجا کلیک کنید

لیست امکانات اضافه شده:

امکان ۱: گزارش تلفن گویا: گزارش مشتریانی که با تلفن گویا تماس داشته اند

امکان ۲: امکان چاپ نام فروشگاه، واحد پول و گروه جنس در برچسب کالا

امکان ۳: رفع خطای دسترسی ویندوز هنگام ذخیره فایل پشتیبان

امکان ۴: رفع مشکل عدم ارسال پیامک در پنجره پذیرش و تحویل سریع

امکان ۵: امکان تغییر وضعیت دستگاه یا خودرو تعمیری حتی پس از تحویل

امکان ۶: امکان محاسبه درصد پورسانت معرف فقط از اجرت (تعمیرگاه)

امکان ۷: امکان ارسال پیامک به تکنسین و تعمیرکار (مخصوص تعمیرگاه)

امکان ۸: اضافه شدن امکانات مخصوص اتوسرویس و تعویض روغنی

امکان ۹: امکان افزایش تعداد سوالات تشریحی در تعریف سوالات پذیرش

امکان ۱۰: امکان تعیین تاریخ سرویس بعدی به صورت خودکار و دستی (پر کاربرد در اتوسرویس و تعویض روغن)

امکان ۱۱: امکان مشاهده مشتریانی که موعد سرویس ایشان نزدیک است

امکان ۱۲: ارسال خودکار پیامک هنگام سررسید سرویس بعدی مشتری (پر کاربرد در اتوسرویس و تعویض روغن)

امکان ۱: گزارش تلفن گویا: گزارش مشتریانی که با تلفن گویا تماس داشته اند

در صورتی که با سیستم تلفن گویا آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم آموزش سیستم تلفن گویا هوشمند اسکناس را مطالعه کنید:

از این پس می توانید گزارش کاملی از مشتریانی که از طریق تلفن گویا وضعیت دستگاه خود را پیگیری کرده اند داشته باشید.

برای مشاهده گزارش تلفن گویا کافی است وارد آیتم ۳۹۵ منوی اصلی شوید:

Title: گزارش تماس های تلفن گویا

در این گزارش اطلاعات کاملی از اینکه چه اشخاصی با چه شماره تلفنی تماس گرفته و وضعیت کدام دستگاه ها را پیگیری کرده اند قرار دارد.

امکان ۲: امکان چاپ نام فروشگاه، واحد پول و گروه جنس در برچسب کالا

در صورتی که با سیستم چاپ بارکد نرم افزار اسکناس آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم آموزش چاپ بارکد و برچسب کالا در نرم افزار حسابداری اسکناس را مطالعه کنید.

از این پس هنگام چاپ بارکد و برچسب کالا می توانید علاوه بر نام جنس، نام گروه جنس، نام فروشگاه و واحد پول را هم بر روی برچسب کالا چاپ کنید.

امکان ۳: رفع خطای دسترسی ویندوز هنگام ذخیره فایل پشتیبان

برخی از پوشه های ویندوز مانند پوشه های درایو ویندوز (C:\) سیستمی هستند و نرم افزار ها به طور پیش فرض قابلیت ذخیره فایل در آن پوشه ها را ندارند. به همین دلیل برخی از کاربران هنگام ذخیره فایل پشتیبان (بکاپ گرفتن) نرم افزار اسکناس با خطای عدم دسترسی (Access Denied) مواجه می شدند.

برای رفع این مشکل معمولا به کاربران پیشنهاد می شد روی پوشه دیگری فایل بکاپ خود را ذخیره کنند و یا به صورت دستی در قسمت تنظیمات امنیتی آن پوشه (Security) به طور دستی دسترسی (Permission) را باز کنند.

اما در این آپدیت این مشکل به صورت اساسی برطرف شده است و هنگام ذخیره فایل پشتیبان، نرم افزار اسکناس به طور خودکار دسترسی آن پوشه را باز می کند.

امکان ۴: رفع مشکل عدم ارسال پیامک در پنجره پذیرش و تحویل سریع

برخی از کاربران تمایل داشتند هنگام ثبت پذیرش و تحویل سریع نیز برای مشتری پیامک ارسال گردد. در این نسخه این امکان برای این عزیزان اضافه شد.

امکان ۵: امکان تغییر وضعیت دستگاه یا خودرو تعمیری حتی پس از تحویل

زمانی که دستگاهی که فرایند تعمیر آن تمام شده است به مشتری تحویل داده می گردد، دیگر امکان تغییر وضعیت آن دستگاه یا خودرو وجود ندارد.

به دلیل درخواست مشتریان امکان تغییر وضعیت دستگاه های تحویل داده شده در این آپدیت فراهم گردید.

برای این منظورت کافی است مدیریت مانند تصویر زیر در پنجره تنظیمات و سربرگ تعمیرگاه امکان تغییر وضعیت دستگاه های تحویل داده شده را فعال کند:

Title: تغییر وضعیت دستگاه تعمیری تحویل شده

امکان ۶: امکان محاسبه درصد پورسانت معرف فقط از اجرت (تعمیرگاه)

به دلیل درخواست مشتریان گرامی در نسخه ۲٫۵۰٫۰۱ که در تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۵ منتشر شد امکان تعریف پورسانت برای معرف به صورت درصدی و یا ثابت به نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس اضافه شد.

طبق این امکان، پورسانت درصدی معرف به طور خودکار به صورت درصدی از هزینه تعمیر دستگاه یا خودرو تعمیری محاسبه می شد.

اما بنا به درخواست کاربران عزیز در این نسخه این امکان فراهم شد که پورسانت معرف را بتوان به صورت درصدی فقط از اجرت ها محاسبه کرد و پورسانت شامل قطعات مصرفی نباشد.

برای این منظور باید مانند تصویر زیر در سربرگ تعمیرگاه پنجره تنظیمات این آیتم را فعال کنید:

Title: محاسبه پورسانت درصدی معرف

امکان ۷: امکان ارسال پیامک به تکنسین و تعمیرکار (مخصوص تعمیرگاه)

امکانات خودکار و دستی آیتم ارسال پیامک نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس بسیار کامل بوده و روز به روز به امکانات این آیتم اضافه می شود.

در صورتی که با آیتم ارسال پیامک آشنایی ندارید پیشنهاد می کنیم حتما آموزش جامع سیستم ارسال پیامک در نرم افزار اسکناس را مطالعه کنید.

از این پس علاوه بر ارسال پیامک خودکار به مشتری می توانید نرم افزار را تنظیم کنید تا به طور خودکار برای تعمیرکار، نصاب و تکنسین نیز پیامک های خودکار اطلاع رسانی ارسال گردد.

این امکان بدین صورت است که وقتی دستگاه تعمیری را برای تکنسین مورد نظر ارسال می کنید به طور خودکار یک پیامک اطلاع رسانی به وی ارسال می گردد.

متن پیامک های خودکاری که برای همکاران ارسال می شود نیز مانند متن پیامکی که برای مشتری ارسال می گردد در قسمت “تعریف وضعیت های دستگاه تعمیری” قابل تعریف است:

Title: تعریف وضعیت های تعمیرگاه

امکان ۸: اضافه شدن امکانات مخصوص اتوسرویس و تعویض روغنی

از این پس نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس برای صنف اتوسرویس و تعویض روغن نیز سفارشی سازی شد.

امکان ثبت پلاک خودرو، تاریخ سرویس قبلی، کیلومتر سرویس قبلی، کیلومتر جاری، محاسبه خودکار کیلومتر بعدی و تاریخ حدودی مراجعه بعدی بر اساس نوع روغن و مصرف مشتری و… از جمله امکاناتی است که مخصوص اتوسرویس و تعویض روغنی ها به نرم افزار اضافه شده است.

امکان ۹: امکان افزایش تعداد سوالات تشریحی در تعریف سوالات پذیرش

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس هر کاربر می تواند با توجه به شغل خود علاوه بر اطلاعات اصلی مانند نوع دستگاه، ایراد دستگاه، لوازم همراه و… اطلاعات سفارشی خود را نیز به عنوان سوالات پذیرش تعریف کند.

به عنوان مثال یک تعمیرگاه تلفن همراه می تواند در قسمت سوالات پذیرش گزینه “کد قفل” را تعریف کند تا نرم افزار علاوه بر اطلاعات اصلی، هنگام پذیرش جدید کد قفل را نیز از کاربر دریافت و ثبت کند.

و یا مثلا یک اتوسرویس یا مکانیکی خودرو می تواند در قسمت سوالات پذیرش گزینه “شماره موتور” را تعریف کند.

سوالات پذیرش می توانستند به صورت تشریحی (مانند کد قفل، شماره موتور و…) یا چند گزینه ای (مانند وضعیت سوخت) باشند.

در تعریف سوالات تشریحی محدودیت وجود داشت و امکان تعریف حداکثر ۳ سوال تشریحی سفارشی وجود داشت که در این آپدیت این رقم به ۶ سوال افزایش یافته است.

امکان ۱۰: امکان تعیین تاریخ سرویس بعدی به صورت خودکار و دستی (پر کاربرد در اتوسرویس و تعویض روغن)

امکان تعیین تاریخ سرویس بعدی امکان پر کاربردی است که برای تعویض روغنی ها اضافه شده است اما برای سایر اصناف نیز مفید است.

از این پس هنگام ثبت اطلاعات پذیرش می توانید برای مشتری مورد نظر به صورت دستی تاریخ سرویس بعدی را نیز مشخص کنید تا بتوانید در تاریخ مورد نظر به مشتری یادآوری کنید.

تاریخ سرویس بعدی در صورتی برای شما مناسب است که مشتریان شما در یک تناوب مشخص به صورت دوره ای باید به شما مراجعه کنند. مانند تعویض روغنی ها که مشتریان آنها مثلا هر ۵۰۰۰ کیلومتر نیاز به تعویض روغن دارند.

البته تاریخ سرویس بعدی برای تعویض روغنی ها به صورت خودکار محاسبه می گردد. به این صورت که نرم افزار به طور هوشمند از روی اطلاعات تعویض روغن قبلی و تعویض روغن کنونی و نوع روغن مصرفی تاریخ حدودی سرویس بعدی را تخمین می زند.

امکان ۱۱: امکان مشاهده مشتریانی که موعد سرویس ایشان نزدیک است

همانطور که در بالا گفته شد از این پس می توانید هنگام ثبت اطلاعات پذیرش مشتری، تاریخ سرویس بعدی را نیز مشخص کنید. همچنین در هر زمان می توانید با مراجعه به آیتم ۴۴۴، گزارش دستگاه هایی که موعود سرویس شان نزدیک است را مشاهده نمایید.

امکان ۱۲: ارسال خودکار پیامک هنگام سررسید سرویس بعدی مشتری (پر کاربرد در اتوسرویس و تعویض روغن)

همچنین امکان ارسال پیامک یادآوری به مشتری هنگام سررسید موعد سرویس بعدی فراهم گردیده است.

شما می توانید در قسمت تنظیمات مشخص نمایید که برای مشتریانی که موعد سرویس بعدی شان نزدیک است یا رسیده است پیامک خودکار ارسال شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

گفتگو با ما در واتساپ