آموزش های نرم افزار مدیریت تعمیرگاه


آموزش سطح 1 نرم افزار تعمیرگاهی خدماتی اسکناس

آموزش سطح 1 نرم افزار تعمیرگاهی خدماتی اسکناس

توضیحات:
آموزش سطح 1 (مقدماتی) نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس برای تعمیرگاه ها و شرکت های خدماتی کوچک تا متوسط
عناوین فصل ها:
فصل اول: شروع به کار نرم افزار خدمات
فصل دوم: پنجره اصلی نرم افزار مدیریت تعمیرگاه
فصل سوم: آموزش پذیرش دستگاه تعمیری
فصل چهارم: آموزش تعیین تکلیف دستگاه تعمیری
فصل پنجم: آموزش تحویل دستگاه به مشتری
فصل ششم: آموزش جستجوی سریع دستگاه

ادامه مطلب

ترفندهای تعمیرگاه: انواع جستوی دستگاه تعمیری

ترفندهای تعمیرگاه: انواع جستوی دستگاه تعمیری

آموزش انواع روش های جستجو و مشاهده دستگاه های تعمیری در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس
در این مطلب روش جستجو سریع و ساده، جستجو پیشرفته و حرفه ای، ساخت گزارشات دلخواه به وسیله جستجوی حرفه ای و... آموزش داده می شود
عناوین فصل ها:
فصل اول: مشاهده دستگاه هاي تعميري
فصل دوم: آموزش جستجوي سريع
فصل سوم: آموزش جستجوي تفضيلي دستگاه

ادامه مطلب

آموزش تنظیمات: سیستم تلفن گویا هوشمند اسکناس

آموزش تنظیمات: سیستم تلفن گویا هوشمند اسکناس

توضیح در مورد سیستم تلفن گویا اسکناس و آموزش تنظیمات این سیستم
عناوین فصل ها:
فصل اول: تلفن گويا هوشمند اسكناس چيست؟
فصل دوم: تفاوت تلفن گويا هوشمند و سيستم سانترال ساده چيست؟
فصل سوم: آموزش تنظيمات تلفن گويا در نرم افزار تعميرگاه يا خدمات پس از فروش اسكناس

ادامه مطلب

ترفند های تعمیرگاه: نكات و ترفندهاي عمومي پذيرش دستگاه تعميري بخش اول

ترفند های تعمیرگاه: نكات و ترفندهاي عمومي پذيرش دستگاه تعميري بخش اول

ترفند ها و نکات این آموزش به شما کمک می کند که سرعت و دقت شما بالاتر رود.
هدف، استفاده شما از تمامی امکانات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس است.
عناوین فصل ها:
فصل اول: روش صحيح پذيرش چند دستگاه تعميري از يك مشتري
فصل دوم: افزودن حساب ثابت براي مشتريان دائم يا همكاران
فصل سوم: سرعت در ثبت اطلاعات مشتريان تكراري (الگو برداري)
فصل چهارم: تغيير دستي تاريخ و ساعت پذيرش
فصل پنجم: نام تحويل دهنده و معرف چيست؟
فصل ششم: هزينه تخميني و تاريخ تخميني تحويل

ادامه مطلب

ترفند های تعمیرگاه: ثبت شماره قبض دستي،افزودن مشتری به ليست سياه،عدم سريال تكراري

ترفند های تعمیرگاه: ثبت شماره قبض دستي،افزودن مشتری به ليست سياه،عدم سريال تكراري

هدف این آموزش، استفاده شما از تمامی امکانات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس است.
عناوین فصل ها:
فصل اول: چگونه شماره قبض دستي ثبت كنيم یا شماره قبض از عدد خاصی شروع شود
فصل دوم: افزودن يك مشتري یا دستگاه به ليست سياه
فصل سوم: جلوگيري از پذيرش هم زمان دو دستگاه تعميري با شماره سريال تكراري

ادامه مطلب

ترفند های تعمیرگاه: نكات و ترفندهاي عمومي پذيرش دستگاه تعميري بخش دوم

ترفند های تعمیرگاه: نكات و ترفندهاي عمومي پذيرش دستگاه تعميري بخش دوم

ترفند ها و نکات این آموزش به شما کمک می کند که سرعت و دقت شما بالاتر رود.
هدف ما، استفاده شما از تمامی امکانات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس است که در اختیار دارید.
عناوین فصل ها:
فصل اول: جلوگيري از تغيير زبان خودكار صفحه كليد هنگام تايپ مدل دستگاه
فصل دوم: تفكيك و گروه بندی دستگاه هاي تعميري بر اساس مارك
فصل سوم: تعريف مقدار پيش فرض براي عيب دستگاه، لوازم همراه و وضعيت ظاهري
فصل چهارم: تغيير تعداد پيش فرض چاپ قبض پذيرش در پذیرش جدید

ادامه مطلب

آموزش: صندوق مكانيزه فروش و سامانه فروشگاهي دارايي در نرم افزار اسكناس

آموزش: صندوق مكانيزه فروش و سامانه فروشگاهي دارايي در نرم افزار اسكناس

در آموزش سعی شده تمام سوالات احتمالی شما در مورد اینکه صندوق مکانیزه فروش و سامانه فروشگاهی مورد تایید دارایی چیست پاسخ داده شود.
همچنین نحوه ثبت اطلاعات مالیاتی در نرم افزار اسکناس و ساخت فایل گزارش فصلی دارایی را بیان کردیم.

عناوین فصل ها:
فصل اول: نحوه معرفي اجناس در نرم افزار اسكناس جهت صندوق مكانيزه
فصل دوم: آموزش نكات معرفي حساب اشخاص در صندوق مكانيزه دارايي
فصل سوم: ايران كد چيست و نحوه پيدا كردن ايران كد يك كالا
فصل چهارم: شناسه اقتصادي چيست؟
فصل پنجم: آيا اطلاعات من به صورت خودكار براي دارايي ارسال مي گردد؟
فصل ششم: نحوه دريافت فايل خروجي مالياتي (TTMS) از نرم افزار
فصل هفتم: تنظيمات مربوط به صندوق مكانيزه فروش دارايي
فصل هشتم: ثبت فاكتور خريد و فروش در سامانه فروشگاهي

ادامه مطلب

ترفند های تعمیرگاه: ثبت سريع خدمات و تعميرات حضوري

ترفند های تعمیرگاه: ثبت سريع خدمات و تعميرات حضوري

ترفند ها و نکات این آموزش به شما کمک می کند که سرعت شما بالاتر رود.
هدف، استفاده شما از تمامی امکانات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس است.

آیا می دانید خدمات و تعمیرات حضوری خود را چگونه سریع در نرم افزار ثبت کنید تا در زمان صرفه جویی کنید؟
آیا از امکان 'پذیرش و تحویل سریع' نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس اطلاع دارید؟

ادامه مطلب

آموزش جامع سيستم ارسال پيامك در نرم افزار اسكناس

آموزش جامع سيستم ارسال پيامك در نرم افزار اسكناس

عناوین فصل های این آموزش:
فصل اول: امكانات و مزاياي سيستم ارسال پيامك هوشمند اسكناس
فصل دوم: تفاوت هاي پنل آنلاين و آفلاين ارسال پيامك
فصل سوم: آموزش نصب و فعال سازي سيستم ارسال پيامك
فصل چهارم: تنظيم پيامك خودكار براي مشتريان
فصل پنجم: ارسال پيامك انبوه تبليغاتي براي همه يا گروه خاصي از مشتريان
فصل ششم: ارسال پيامك مانده حساب براي مشتريان
فصل هفتم: ارسال يك فاكتور يا سند توسط پيامك براي مشتري
فصل هشتم: ارسال پيامك هشدار قبل از سررسيد چك براي مشتري
فصل نهم: ارسال پيامك انبوه به شماره هايي خارج از نرم افزار اسكناس
فصل دهم: گزارش و مديريت روند ارسال پيامك ها

ادامه مطلب

آموزش سفارشي سازي گزارشات (تعيين ستون هاي نمايشي گزارش)

آموزش سفارشي سازي گزارشات (تعيين ستون هاي نمايشي گزارش)

هر گزارشی در نرم افزار حسابداری اسکناس شامل تعدادی ستون می باشد.
تعداد ستون های یک گزارش خیلی بیشتر از ستون هایی است که شما مشاهده می کنید.
ولی برای شلوغ نشدن گزارشات فقط ستون هایی که بیشتر مورد نیاز هستند نمایش داده می شود.
در این آموزش فرا می گیرید که چگونه ستون های یک گزارش را کم یا زیاد کنید.

ادامه مطلب

آموزش سطح 2 نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس

آموزش سطح 2 نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس

اگر شما صاحب یک تعمیرگاه متوسط یا بزرگ هستید حتما این آموزش را مطالعه کنید.
مطالب موجود در این آموزش:
آموزش تعریف کاربران تعمیرگاه و سطوح دسترسی هر کاربر
تعریف خدمات تعمیرگاه
تعریف واحد های تعمیری و تعمیرکاران هر واحد
تعریف درصد و محاسبه حقوق و دستمزد تعمیرکاران
تعریف شرکت های گارانتی و نحوه ثبت اطلاعات گارانتی در نرم افزار
نکات پذیرش دستگاه تعمیری
انتقالات دستگاه تعميري بين كاربران و واحد هاي مختلف
مشاهده دستگاه های تعمیری
گزارش صندوق کاربران و تحویل موجودی صندوق از کاربر

ادامه مطلب

آموزش چاپ قبض پذيرش و گزارشات و طراحي قالب چاپي دلخواه در آفيس ورد

آموزش چاپ قبض پذيرش و گزارشات و طراحي قالب چاپي دلخواه در آفيس ورد

در اين آموزش ياد مي گيريد چگونه قبض رسید پذیرش يا گزارش دلخواه خود را چاپ كنيد. همچنين شما پس از مطالعه اين آموزش مي توانيد رسید چاپی دلخواه خود را طراحي كرده و يا آرم و لوگو خود را در رسید چاپي قرار دهيد.
فصل اول: آموزش چاپ قبض پذيرش هنگام ثبت و طراحي سريع قالب چاپي قبض پذيرش
فصل دوم: آموزش چاپ گزارشات و انتخاب سريع ستون هاي چاپي گزارشات
فصل سوم: آموزش طراحي حرفه اي قالب چاپي گزارشات در نرم افزار Word

ادامه مطلب

گروه بندي گزارشات و ساخت انواع نمودار هاي آماري گرافيكي

گروه بندي گزارشات و ساخت انواع نمودار هاي آماري گرافيكي

در این آموزش یاد می گیرید که چگونه گزارشات را به صورت سفارشی گروه بندی کنید و هر گزارش دلخواه را تبدیل به انواع نمودار های آماری کنید.
فصل اول: گزارشات گروه بندي شده پيش فرض نرم افزار اسكناس
فصل دوم: گروه بندي سفارشي گزارشات دلخواه
فصل سوم: آموزش ساخت انواع نمودار هاي آماري و گرافيكي

ادامه مطلب

نظارت لحظه اي بر اعمال كاربران (User Monitoring) در نرم افزار اسكناس

نظارت لحظه اي بر اعمال كاربران (User Monitoring) در نرم افزار اسكناس

نظارت بر كاربران يك تكنولوژي نظارت نامحسوس است كه تمام رفتار ها و اعمالي كه كاربران در سيستم مربوطه انجام مي دهند را به طور نامحسوس ذخيره و ضبط مي كند.

عناوین فصل های این آموزش:
فصل اول: نظارت بر اعمال كاربران (User Monitoring) چيست؟
فصل دوم: نظارت بر اعمال كاربران در نرم افزار اسكناس و مزيت هاي آن
فصل سوم: تنظيمات سيستم نظارت كاربران نرم افزار اسكناس
فصل چهارم: مشاهده گزارش اعمال كاربران در نرم افزار اسكناس
فصل پنجم: مشاهده لحظه اي و آنلاين اعمال كاربر (Online User Monitoring)

ادامه مطلب

حقوق و دستمزد ثابت یا درصدی تعميركاران و كاركنان

حقوق و دستمزد ثابت یا درصدی تعميركاران و كاركنان

نحوه ثبت و محاسبه حقوق و دستمزد تعمیرکاران و کارمندان به صورت درصدی یا حقوق ثابت.
عناوین فصل ها:
فصل اول: انواع حقوق و دستمزد در تعميرگاه
فصل دوم: تعريف تعميركاران و ديگر كاركنان در نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس
فصل سوم: نحوه ثبت حقوق و دستمزد تعميركاران درصدي
فصل چهارم: گزارش درصد تعميركاران
فصل پنجم: تعريف حقوق ثابت براي تعميركاران يا ديگر كارمندان

ادامه مطلب

آموزش پشتیبان گیری خودکار و دستی از اطلاعات نرم افزار حسابداری

آموزش پشتیبان گیری خودکار و دستی از اطلاعات نرم افزار حسابداری

آموزش پشتیبان گیری از اطلاعات و تنظیمات پشتیبان گیری در نرم افزار اسکناس

عناوین فصل های آموزش:
فصل اول: آموزش پشتيبان گيري از اطلاعات نرم افزار به صورت دستي
فصل دوم: آموزش تنظيمات پشتيبان گيري خودكار
فصل سوم: ارسال فايل پشتيبان به سرور اسكناس براي امنيت بيشتر
فصل چهارم: آموزش نحوه بازگرداني اطلاعات از فايل پشتيبان
فصل پنجم: آموزش رفع خطاهاي احتمالي پشتيبان گيري

ادامه مطلب

آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

توضیحات:
آموزش تعریف کاربران و ایجاد سطح دسترسی ها و مجوز های مختلف برای کاربران
فصل اول: آموزش تعريف كاربر در نرم افزار اسكناس
فصل دوم: تعيين و تعريف مجوز ها و دسترسي هاي كاربران
فصل سوم: توضيح كوتاه در مورد تك تك دسترسي هاي موجود در نرم افزار

ادامه مطلب

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت اول

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت اول

در این آموزش به توضیح در مورد تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس می پردازیم
فصل اول: شماره قبض رسيد تعميرگاه به صورت خودكار يا دستي تعيين شود؟ (شماره قبض خودكار پر شود)
فصل دوم: ورود اجباري يا اختياري سريال دستگاه تعميري (ورود اجباري سريال زمان پذيرش)
فصل سوم: امكان پذيرش دستگاه هاي ليست سياه
فصل چهارم: ورود تاريخ پايان گارانتي اجباري يا اختياري باشد
فصل پنجم: عدم پذيرش دو دستگاه با يك سريال
فصل ششم: الگوبرداري خودكار اطلاعات دستگاه تعميري از شماره سريال تكراري (الگو برداري خودكار از سريال)
فصل هفتم: الگوبرداري خودكار از اطلاعات دستگاه تعميري از طريق نام مشتري (الگوبرداري خودكار از حساب)
فصل هشتم: تشخيص خودكار مدل دستگاه تعميري از روي شماره سريال وارد شده (تشخيص مدل)
فصل نهم: تغيير خودكار كيبورد به زبان انگليسي براي تايپ سريع مدل دستگاه تعميري (مدل دستگاه تعميري: انگليسي)
فصل دهم: تايپ خودكار مدل دستگاه تعميري با حروف بزرگ (مدل دستگاه تعميري: حروف بزرگ)
فصل يازدهم: دسته بندي دستگاه هاي تعميري بر اساس مارك (شركت سازنده) (افزودن سريع مدل دستگاه تعميري)
فصل دوازدهم: نمايش مارك (شركت سازنده) دستگاه تعميري هنگام انتخاب مدل (نمايش مدل كامل دستگاه تعميري)

ادامه مطلب

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت دوم

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت دوم

در این آموزش به توضیح در مورد تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس می پردازیم
فصل اول: تعیین تعمیرکار دستگاه بلافاصله پس از پذیرش (ارسال دستگاه، پس از پذیرش)
فصل دوم: تعیین تعداد پیش فرض چاپ رسید و قبض پذیرش (چاپ قبض پس از ثبت)
فصل سوم: نمایش جدول انتخاب حساب
فصل چهارم: هزینه پذیرش معمولا نقدی است
فصل پنجم: پذیرش حضوری بدون هزینه پذیرش
فصل ششم: پذیرش با گارانتی بدون هزینه پذیرش
فصل هفتم: پذیرش با گارانتی هزینه تخمینی صفر
فصل هشتم: پرش از وضعیت ظاهری و توضیحات پذیرش
فصل نهم: پرش از بیعانه
فصل دهم: مقادیر پیش فرض عیب به اظهار مشتری، لوازم همراه و توضیحات پذیرش

ادامه مطلب

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت سوم

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت سوم

در این آموزش به توضیح در مورد تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس می پردازیم
فصل اول: عدم دريافت جزئيات و گروه بندي هنگام ثبت قطعه يا اجرت (افزودن سريع اجرت و قطعه جديد)
فصل دوم: نمايش نام كامل اجرت يا قطعه مصرفي
فصل سوم: دريافت تاريخ هنگام نمايش دستگاه ها و انتقالات
فصل چهارم: بستن خودكار پنجره جستجو
فصل پنجم: جستجو به طور پيش فرض فقط در دستگاه هاي درون تعميرگاه
فصل ششم: جستجوي خودكار در دستگاه هاي تحويل شده
فصل هفتم: نحوه چيدمان و مرتب سازي دستگاه هاي تعميري
فصل هشتم: هشدار انتخاب تعميركار در ثبت قطعه و اجرت

ادامه مطلب

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت چهارم

آموزش تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس – قسمت چهارم

در این آموزش به توضیح در مورد تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس می پردازیم
فصل اول: به رسميت شناختن انتقالات تاييد نشده
فصل دوم: تاييد خودكار انتقالات
فصل سوم: استفاده از تنظيمات چاپ متفاوت براي هر گزارش
فصل چهارم: بررسي كد پذيرش در جستجوي سريع دستگاه
فصل پنجم: هشدار دستگاه هاي از تاريخ تخمين گذشته
فصل ششم: هشدار دستگاه هاي با هزينه بيشتر از تخمين
فصل هفتم: هشدار دستگاه هاي تحويل نشده
فصل هشتم: هشدار دستگاه هاي تغيير نكرده
فصل نهم: هشدار انتقالات معلق (ارسال به همكاري كه توسط دريافت كننده تاييد نشده است)
فصل دهم: خريد سريع قطعه در صورت كسري
فصل يازدهم: فروشنده پيش فرض قطعه
فصل دوازدهم: حذف مشتريان جزئي از فروشندگان قطعه
فصل سيزدهم: پرداخت نقد هزينه قطعه فروش

ادامه مطلب

آموزش ثبت سريع فاكتور خريد قطعه در صورت كسري در انبار

آموزش ثبت سريع فاكتور خريد قطعه در صورت كسري در انبار

اين آموزش مخصوص اشخاصي است كه موجودي انبار قطعات برايشان مهم است و هميشه علاوه بر ثبت قطعه و اجرت بر روي دستگاه تعميري فاكتور خريد قطعات خود را نيز ثبت مي كنند.
شما در اين آموزش ياد مي گيريد چگونه به راحتي هنگام ثبت قطعه براي دستگاه تعميري خيلي سريع فاكتور خريد قطعه يا قطعات مورد نظر را نيز ثبت كنيد.

ادامه مطلب

تعمیرات برای مشتری با تسویه نقدی، کارتخوان، تخفیف و یا بدون تسویه حساب

تعمیرات برای مشتری با تسویه نقدی، کارتخوان، تخفیف و یا بدون تسویه حساب

در این آموزش نحوه ثبت دریافت هزینه تعمیر به صورت نقدی، کارتخوان یا ترکیبی بیان شده است.
همچنین امکان تحویل دستگاه به مشتری بدون تسویه کامل مانده حساب
عناوین فصل ها:
فصل اول: تحویل دستگاه به مشتری و انواع روش پرداخت هزینه تعمیرات
فصل دوم: مشاهده گردش حساب و مانده حساب مشتریان تعمیرگاه
فصل سوم: دریافت هزینه تعمیر دستگاه قبلا تحویل شده

ادامه مطلب

طراحي گزارشات دلخواه سفارشي تعميرگاه به وسيله ذخيره جستجو تفضيلي

طراحي گزارشات دلخواه سفارشي تعميرگاه به وسيله ذخيره جستجو تفضيلي

فصل اول: توضيح مختصر در مورد جستجو تفضيلي دستگاه تعميري
فصل دوم: ذخيره جستجو تفضيلي به عنوان گزارش پويا سفارشي
فصل سوم: ذخيره گزارش سفارشي با تاريخ پويا
فصل چهارم: مشاهده گزارش سفارشي تعريف شده
فصل پنجم: ويرايش گزارش سفارشي تعريف شده

ادامه مطلب