وبلاگ - آخرین اخبار

 بسم الله الرحمن الرحیم

پیش نیاز ها:

آموزش سطح ۱ نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، خدمات و خدمات پس از فروش اسکناس

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول: به رسمیت شناختن انتقالات تایید نشده

فصل دوم: تایید خودکار انتقالات

فصل سوم: استفاده از تنظیمات چاپ متفاوت برای هر گزارش

فصل چهارم: بررسی کد پذیرش در جستجوی سریع دستگاه

فصل پنجم: هشدار دستگاه های از تاریخ تخمین گذشته

فصل ششم: هشدار دستگاه های با هزینه بیشتر از تخمین

فصل هفتم: هشدار دستگاه های تحویل نشده

فصل هشتم: هشدار دستگاه های تغییر نکرده

فصل نهم: هشدار انتقالات معلق (ارسال به همکاری که توسط دریافت کننده تایید نشده است)

فصل دهم: خرید سریع قطعه در صورت کسری

فصل یازدهم: فروشنده پیش فرض قطعه

فصل دوازدهم: حذف مشتریان جزئی از فروشندگان قطعه

فصل سیزدهم: پرداخت نقد هزینه قطعه فروش

مقدمه

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس امکانات زیادی برای شخصی سازی نسبت به سلیقه کاربر وجود دارد. از جمله این امکانات می توان به تنظیمات گسترده نرم افزار اشاره نمود.

شما می توانید وارد آیتم ۸۲۰ منوی اصلی شوید تا پنجره تنظیمات باز شود. سپس از سربرگ “تعمیرگاه” تغییرات زیادی در نرم افزار اعمال کنید:

Title: ورود به بخش تنظیمات
Title: تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس

ما تلاش می کنیم توضیحات خوبی در مورد هر یک از تنظیمات نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس ارائه دهیم

توجه کنید که در هر فصل به یکی از عناوین تنظیمات می پردازیم و در مورد کاربرد و کارایی آن توضیحاتی ارائه می گردد.

در این آموزش به بررسی برخی تنظیمات بخش “تعمیر” می پردازیم:

Title: تنظیمات تعمیر در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس

فصل اول: به رسمیت شناختن انتقالات تایید نشده

Title: به رسمیت شناختن انتقلات تایید نشده

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس این امکان وجود دارد که یک دستگاه تعمیری پس از پذیرش بین تعمیرکاران و کاربران متعددی رد و بدل شود و این انتقالات در نرم افزار ثبت شوند. بدین صورت که هر کاربر که دستگاه تعمیری در دست او باشد می تواند در نرم افزار دستگاه را ارسال به همکار بزند و بدین صورت ثبت نماید که دستگاه را به همکارش تحویل داده است. اما جهت جلوگیری از سوء استفاده کاربران از این قابلیت، کاربر دریافت کننده دستگاه تعمیری باید این انتقال را تایید نماید.

در فاصله زمانی بین ثبت ارسال به همکار توسط ارسال کننده و تایید آن توسط دریافت کننده دستگاه تعمیری در حالت بلاتکلیفی وجود دارد. اگر این گزینه فعال باشد نرم افزار فرض را بر این می گذارد که دریافت کننده دستگاه انتقال را تایید می کند ولی اگر این گزینه غیر فعال باشد تا زمانی که دریافت کننده انتقال را تایید نکرده است انتقال به رسمیت شناخته نمی شود.

فصل دوم: تایید خودکار انتقالات

Title: تایید خودکار انتقالات

اگر این گزینه فعال باشد، در صورتی که مدیر یا کاربر ارشد برای دستگاه تعمیری ارسال به همکار ثبت نمایند نیازی به تایید انتقال توسط دریافت کننده نیست و نرم افزار به طور خودکار انتقال را تایید می کند

فصل سوم: استفاده از تنظیمات چاپ متفاوت برای هر گزارش

Title: استفاده از تنظیمات چاپ متفاوت برای هر گزارش

در صورتی که این گزینه فعال باشد می توانید تنظیمات مجزایی برای چاپ گزارشاتی که خروجی مشابهی دارند اتخاذ کنید.

فصل چهارم: بررسی کد پذیرش در جستجوی سریع دستگاه

Title: بررسی کد پذیرش در جستجو سریع

به طور پیش فرض کد پذیرش در جستجوی سریع بررسی نمی شود. در صورتی این گزینه فعال شود علاوه بر شماره قبض و دیگر اطلاعات مشتری و دستگاه تعمیری جستجو در کد پذیرش نیز انجام می گیرد.

فصل پنجم: هشدار دستگاه های از تاریخ تخمین گذشته

Title: هشدار دستگاه های تعمیری از تاریخ تخمین تحویل گذشته

هنگام پذیرش دستگاه تعمیری امکان تعیین تاریخ تخمینی اتمام تعمیر وجود دارد که به طور پیش فرض سه روز پس از پذیرش است.

این تاریخ در رسید پذیرش مشتری چاپ می شود و مشتری تاریخ حدودی تعمیر دستگاهش را می داند.

در صورتی که “هشدار دستگاه های از تاریخ تخمین گذشته” فعال باشد هر بار که نرم افزار را اجرا کنید به طور خودکار لیست دستگاه هایی که از تاریخ تخمینی تحویلشان گذشته و هنوز تعمیر نشده اند نمایش داده می شود و شما می توانید علت عدم تعمیر در زمان مقرر را بررسی کنید.

فصل ششم: هشدار دستگاه های با هزینه بیشتر از تخمین

Title: هشدار دستگاه های با هزینه بیشتر از تخمین

هنگام پذیرش دستگاه تعمیری این امکان وجود دارد که هزینه تخمینی تعمیر دستگاه را مشخص نماییم. به طور پیش فرض هزینه تخمینی در رسید مشتری چاپ می شود.

در صورتی که گزینه “هشدار دستگاه های با هزینه بیشتر از تخمین” انتخاب شده باشد هر بار که نرم افزار اجرا شود به طور خودکار دستگاه هایی که بیشتر از هزینه تخمینی مشخص شده در هنگام پذیرش هزینه برداشته اند به مدیر نمایش داده می شود.

فصل هفتم: هشدار دستگاه های تحویل نشده

Title: هشدار دستگاه های تحویل نشده

به طور پیش فرض اگر دستگاه تعمیری بیش از ۳۰ روز در تعمیرگاه بماند و به مشتری تحویل نشود نرم افزار به طور خودکار به مدیر هشدار داده و لیست دستگاه هایی که بیش از ۳۰ روز از تاریخ ورودشان به تعمیرگاه می گذرد را نمایش می دهد. در صورت تمایل در این قسمت از تنظیمات می توانید تعداد روز را تغییر داده یا کلا این هشدار را غیر فعال نمایید.

فصل هشتم: هشدار دستگاه های تغییر نکرده

Title: هشدار دستگاه های تغییر نکرده

به طور پیش فرض اگر ۳ روز از تاریخ آخرین ثبت قطعه و اجرت یا ارسال به همکار یک دستگاه گذشته باشد و هنوز عملیات جدیدی بر روی دستگاه اعمال نشده باشد نرم افزار به طور خودکار فرض را بر این می گذارد که این دستگاه فراموش شده است و به مدیر هشدار می دهد.

در صورت تمایل می توانید تعداد روز را برای این هشدار تغییر داده یا این هشدار را غیر فعال نمایید.

فصل نهم: هشدار انتقالات معلق (ارسال به همکاری که توسط دریافت کننده تایید نشده است)

Title: هشدار انتقالات معلق

همانطور که گفته شد پس از ثبت ارسال به همکار برای دستگاه تعمیری، کاربر دریافت کننده دستگاه باید انتقال را تایید یا رد کند.

در صورتی که یک روز از ثبت انتقال دستگاه تعمیری گذشته باشد و کاربر دریافت کننده دستگاه، انتقال را تایید یا رد نکرده باشد نرم افزار به طور خودکار به مدیر هشدار می دهد.

در صورت تمایل می توانید تعداد روز را برای این هشدار تغییر داده یا آن را غیر فعال نمایید.

فصل دهم: خرید سریع قطعه در صورت کسری

Title: هشدار انتقالات معلق

در صورتی که این گزینه فعال باشد هنگام ثبت قطعه برای دستگاه تعمیری در صورتی که قطعه مورد نظر در انبار موجود نباشد نرم افزار نام فروشنده و قیمت خرید قطعه را پرسیده و فاکتور خرید قطعه را به صورت خودکار ثبت می کند.

فصل یازدهم: فروشنده پیش فرض قطعه

Title: فروشنده پیش فرض قطعات

در صورتی که قطعات مصرفی خود را در بیشتر موارد از شخص خاصی خریداری می کنید در این قسمت می توانید حساب آن شخص را انتخاب کنید تا هنگام خرید سریع قطعه نیازی به تعیین فروشنده قطعه نداشته باشید.

فصل دوازدهم: حذف مشتریان جزئی از فروشندگان قطعه

Title: حذف مشتریان جزئی از فروشندگان قطعه

در صورتی که این گزینه فعال باشد هنگام انتخاب فروشنده قطعه مشتریان جزئی نمایش داده نمی شوند

فصل سیزدهم: پرداخت نقد هزینه قطعه فروش

Title: پرداخت نقدر هزینه قطعه فروش

در صورت فعال بودن این گزینه به طور پیش فرض هنگام ثبت سریع خرید قطعه، پرداخت هزینه قطعه به صورت نقدی به قطعه فروش ثبت می گردد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

گفتگو با ما در واتساپ