آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

مشاهده امکانات و توضیحات نرم افزار اسکناس


آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

بسم الله الرحمن الرحیم

آموزش تعریف و مدیریت کاربران و ایجاد سطح دسترسی برای کاربر

 

پیش نیاز ها:

برای استفاده کنندگان نرم افزار حسابداری اسکناس:

آموزش سطح 1 نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی اسکناس

برای استفاده کنندگان نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس:

آموزش سطح 1 نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، خدمات و خدمات پس از فروش اسکناس

 

 

فهرست مطالب

نکته

فصل اول: آموزش تعریف کاربر در نرم افزار اسکناس

فصل دوم: تعیین و تعریف مجوز ها و دسترسی های کاربران

فصل سوم: توضیح کوتاه در مورد تک تک دسترسی های موجود در نرم افزار

 

نکته

توجه کنید برای امکان تعریف کاربر و تعیین سطح دسترسی برای کاربران حتما باید نسخه طلایی حسابداری یا نسخه ویژه تعمیرگاه را خریداری کنید.

 

فصل اول: آموزش تعریف کاربر در نرم افزار اسکناس

 

برای تعریف کاربر جدید کافی است وارد آیتم 820 منوی اصلی شوید:

 

 

مانند تصویر زیر وارد سربرگ "کاربری" شوید

 

 

سپس برای تعریف کاربر جدید بر روی "افزودن کاربر" کلیک کنید تا پنجره زیر باز شود:

 

 

نام کاربر را وارد کرده و بر روی ثبت کلیک کنید تا پیام زیر ظاهر گردد:

 

 

در صورتی که تمایل دارید در قسمت معرفی حساب ها به طور خودکار حسابی در بخش کارمند ها برای این کاربر افتتاح شود در این پیام بر روی "بله" کلیک کنید تا برای کاربری که در حال افزودن آن به سیستم هستید حساب مالی هم در نرم افزار داشته باشید. سپس پنجره زیر باز خواهد شد:

 

 

در صورتی که تمایل دارید به این کارمند حقوق و دستمزد درصدی پرداخت کنید می توانید در این قسمت درصد آن را مشخص کنید در غیر این صورت فقط بر روی "ثبت" کلیک کنید. پیام زیر نمایان گردد:

 

 

بهتر است در این پیام نیز بر روی "بله" کلیک کنید. زیرا چون ممکن است کاربر حسابدار شما به طور مستقیم از مشتریان وجه نقد دریافت کند، با این کار برای وی صندوقی با نام خودش تعریف می کنید و می توانید در هر زمان گزارش کلیه دریافتی های نقدی کاربر را بررسی کنید.

 

در پایان کاربر مورد نظر به لیست کاربران اضافه خواهد شد:

 

 

 

فصل دوم: تعیین و تعریف مجوز ها و دسترسی های کاربران

وقتی کاربری به سیستم افزوده می گردد در ابتدا هیچگونه دسترسی و مجوزی ندارد یعنی تا قبل از اینکه مجوز ها و اختیارات کاربر را مشخص نکنیم هیچ کاری نمی تواند در نرم افزار انجام دهد.

 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید هیچ کدام از مجوز ها برای کاربر مورد نظر تیک نخورده اند.

در نرم افزار اسکناس تعداد بسیار زیادی مجوز تعریف شده است که شما می توانید به صورت دستی هر کدام از این مجوز ها را که لازم دارید برای کاربر مورد نظر خود انتخاب کنید و در نهایت برای ذخیره بر روی "ویرایش کاربر" کلیک کنید.

اما جهت سهولت بیشتر می توانید از مجوز سریع موجود در این بخش نیز استفاده کنید:

به عنوان مثال اگر کاربر مورد نظر حسابدار است از این لیست گزینه "حسابدار" را انتخاب کرده و سپس بر روی "ویرایش کاربر" کلیک کنید تا دسترسی ها اعمال شود.

البته می توانید برای دادن مجوز به کاربران از تلفیق دو روش خودکار و دستی استفاده کنید یعنی اول از لیست مجوز های سریع یک گزینه را انتخاب کنید و سپس به صورت دستی مجوز ها را کم یا زیاد کنید.

همچنین می توانید بعد از اینکه به صورت دستی به یک کاربر دسترسی های دلخواهتان را دادید، مجوز دستی را به عنوان یک مجوز سریع ذخیره کنید. برای این کار بر روی جدول مجوز ها راست کلیک کرده و گزینه "ذخیره به عنوان مجوز سریع" را انتخاب کنید:

 

 

فصل سوم: توضیح کوتاه در مورد تک تک دسترسی های موجود در نرم افزار

در نرم افزار اسکناس مجوز ها و دسترسی های قابل تعریف زیادی وجود دارد که در این فصل سعی می کنیم در مورد هر کدام از این مجوز ها توضیح مختصر و قابل درکی ارائه کنیم.

 

مجوز های مربوط به سیستم حسابداری (فروشگاه، شرکت، تولیدی):

ثبت سند: با این مجوز کاربر مجاز به ثبت اسناد می شود و می تواند فاکتور خرید، فاکتور فروش، سند دریافت و پرداخت و... برای حسابهای مختلف ثبت نماید.

انتخاب صندوقی غیر از صندوق پیش فرض: همانطور که گفته شد می توانید برای هر کاربر یک صندوق تعریف کنید. در صورتی که این گزینه تیک بخورد، کاربر هنگام ثبت سند دریافت یا پرداخت وجه نقد، می تواند صندوقی غیر از صندوق خودش را انتخاب کند و به عنوان مثال می تواند وجهی از مشتری دریافت کند و طوری سند را ثبت کند که این وجه در صندوق همکارش قرار گیرد.

انتقال از صندوقی به صندوق دیگر: با این مجوز کاربر می تواند وجه نقدی را از یک صندوق به صندوق دیگر انتقال دهد.

تحویل صندوق از دیگر کاربران: با این مجوز کاربر می تواند صندوق دیگر کاربران را تحویل گرفته و موجودی آنها را به صندوق خود انتقال دهد.

انتقال از انباری به انبار دیگر: با این سطح دسترسی کاربر مورد نظر می تواند حواله انبار ثبت نماید، یعنی جنسی را از یک انبار به انبار دیگر انقال دهد.

انبارگردانی و اصلاح موجودی اجناس: در صورتی که کاربری این مجوز را داشته باشه می تواند موجودی اجناس را در نرم افزار تغییر دهد.

مشاهده مانده حساب یک شخص: اگر این مجوز را به حسابدار خود ندهید او نمی تواند مانده حساب اشخاص مختلف را مشاهده کند حتی اگر مجوز "ثبت سند" را داشته باشد.

مشاهده اسناد یک شخص خاص: در صورتی که کاربری این مجوز را داشته باشد می تواند گزارش اسناد ثبت شده در حساب های مختلف را مشاهده کند.

مشاهده یک سند: کاربری که این مجوز برای او ثبت شود می تواند با داشتن شماره سند جزئیات دقیق سند را مشاهده کند.

جستجوی سند: کاربر می تواند در بین اسناد ثبت شده جستجو کند

ویرایش و حذف سند: با این مجوز کاربر می تواند اسناد ثبت شده را ویرایش یا حذف کند. هر چند اسناد به طور کامل حذف نمی شوند و شما می توانید بعدا ببینید کدام کاربر اقدام به ویرایش یا حذف چه سند هایی کرده است.

ویرایش و حذف سند بعد از یک روز: امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که یک روز از تاریخ ثبت آن می گذرد. در صورتی که این مجوز از کاربر سلب گردد حتی اگر مجوز "ویرایش و حذف سند" را داشته باشد فقط می تواند اسنادی که امروز ثبت شده اند را حذف یا ویرایش نماید.

ویرایش و حذف سند بعد از یک هفته: امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که یک هفته از تاریخ ثبت آن می گذرد.

ویرایش و حذف سند بعد از پانزده روز: امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که پانزده روز از تاریخ ثبت آن می گذرد.

ویرایش و حذف سند بعد از یک ماه: امکان حذف و ویرایش سند ثبت شده ای که یک ماه از تاریخ ثبت آن می گذرد.

ویرایش تاریخ سند: با این مجوز کاربر می تواند تاریخ اسناد ثبت شده را ویرایش نماید.

ویرایش و حذف سند ثبت شده توسط دیگر کاربران: اگر این دسترسی از کاربر سلب گردد در صورت داشتن مجوز ویرایش و حذف سند فقط می تواند اسنادی که خود ثبت کرده است را ویرایش و حذف کند.

مشاهده همه اسناد: با این مجوز کاربر می تواند تمامی اسناد ثبت شده نرم افزار را مشاهده کند.

مشاهده اسناد حذف شده و ویرایش شده: کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند اسناد حذف شده یا ویرایش شده توسط خود یا دیگر کاربران را مشاهده کند.

مشاهده موجودی و گردش نقدی صندوق: با داشتن این مجوز حسابدار می تواند گزارش موجودی صندوق خود را مشاهده و بررسی کند.

مشاهده موجودی و گردش نقدی صندوق دیگران: با داشتن این دسترسی کاربر می تواند موجودی صندوق دیگر کاربران را نیز مشاهده و بررسی کند.

مشاهده موجودی و مدیریت چک: کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند گزارش چک ها را مشاهده کرده و وصولی یا پاس شدن چک ها را در سیستم ثبت نماید.

مشاهده موجودی بانک: امکان مشاهده موجودی و گردش حساب بانک ها را برای کاربر فراهم می کند.

مشاهده موجودی اجناس: کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند گزارش موجودی اجناس را مشاهده و بررسی نماید.

معرفی حساب و اجناس: اجازه تعریف جنس و کالای جدید و افتتاح حساب برای مشتریان و... را به کاربر می دهد.

پشتیبان گیری: با این مجوز کاربر می تواند از اطلاعات حسابداری شما نسخه پشتیبان (Backup) تهیه کند. توجه کنید که کسی که این مجوز را داشته باشد می تواند به راحتی تمامی اطلاعات حسابداری شما را بر روی فلش خود ذخیره کند.

بازگرداندن اطلاعات: کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند اطلاعات نرم افزار را از فایل پشتیبان بارگذاری کند.

مشاهده دفترچه تلفن و اطلاعات حساب: اطلاعاتی از قبیل آدرس، تلفن و... مشتری برای کاربر قابل مشاهده می شود.

ویرایش اطلاعات حساب: با این دسترسی کاربر می تواند تلفن ها و اطلاعات حساب مشتری را تغییر دهید.

مشاهده یاد آور: امکان ثبت یادآور برای کاربر فراهم می گردد.

گزارش گیری مانده حساب: امکان مشاهده گزارش مانده حساب مشتریان

مشاهده سود و زیان: کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند تمامی گزارشات مربوط به سود و زیان نرم افزار را مشاهده کند.

انتقال سند از حساب به حساب دیگر: با این مجوز کاربر می تواند یک سند ثبت شده را از حساب یک مشتری به حساب مشتری دیگری انتقال دهد.

مشاهده گزارش مالیات بر ارزش افزوده: با این مجوز کاربر می تواند گزارش مالیات بر ارزش افزوده را مشاهده کند.

معرفی انبار و صندوق: با این مجوز کاربر می تواند انبار و صندوق جدید در سیستم تعریف کند.

مانیتورینگ اعمال کاربر: با این مجوز کاربر می تواند بر اعمال دیگر کاربران نظارت داشته باشد و گزارش عملکرد دیگران را مشاهده کند.

گزارش فروش و سود هر فروش: امکان مشاهده گزارش سود فروش برای کاربر میسر می گردد.

چاپ چک: با دادن این مجوز کاربر می تواند برگه چک چاپ نماید.

چاپ سند: کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند اسناد مختلف مانند فاکتور خرید و فاکتور فروش را چاپ کند

چاپ گزارشات: با این مجوز کاربر می تواند تمامی گزارشاتی که دسترسی مشاهده آنها را دارد چاپ نماید.

خروجی گرفتن از گزارشات: با این مجوز کاربر می تواند از تمامی گزارشاتی که دسترسی مشاهده آنها را دارد خروجی اکسل  (excel) یا ورد (Word) تهیه نماید.

ویرایش و حذف فرم های چاپی آفیس: با دادن این مجوز کاربر می تواند قالب های چاپی را تغییر دهد.

فروش به اشخاصی که اعتبارشان تمام شده است: در نرم افزار حسابداری اسکناس می تواند برای مشتریان خود اعتبار حساب تعریف کنید و در صورتی که بدهکاری مشتری بیشتر از حد اعتبار شود کاربرانی که این دسترسی را نداشته باشند نمی توانند فاکتور فروش برای این اشخاص ثبت نمایند.

انتخاب مقادیری بیش از حد تعیین شده در ثبت سند: برای جلوگیری از اشتباهات ثبتی شما می توانید برای مقادیر ریالی خود مقادیر حداکثر و حداقل تعریف کنید و کاربری که این مجوز را نداشته باشد نمی تواند بیش از حدود تعریف شده مقادیر را ثبت نماید.

ثبت شماره چک خارج از دسته چک های تعریف شده: در قسمت مدیریت چک، و در قسمت کنترل دسته چک می توانید اولین شماره و آخرین شماره دسته چک های خود را وارد نمایید. کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند چکی با شماره ای خارج از شماره های ثبت شده توسط شما صادر کند.

مشاهده گزارشات پویا: با این دسترسی کاربر می تواند گزارشات سفارشی سازی شده را مشاهده نماید.

ثبت سند دریافت بابت قسط و مشاهده اقساط: با این مجوز کاربر می تواند بابت اقساط مشریان سند دریافت ثبت نماید.

ثبت و مدیریت اقساط: کاربر می تواند مانده حساب مشتریان را قسط بندی کند و امکانات مدیریت اقساط برای وی فعال می گردد.

مدیریت خطوط تولید: کاربر می تواند خط تولید تعریف کند.

تولید جنس: کاربر می تواند سند تولید ثبت نماید.

ارسال پیامک: مجوز ارسال پیامک برای مشتریان.

گزارش و مدیریت پیامک: مجوز مشاهده گزارش و مدیریت پیامک های در صف ارسال

مشاهده گزارشات گروه بندی شده: مجوز مشاهده گزارشات گروه بندی شده

مشاهده گزارش کلیات: دسترسی مشاهده گزارشات کلی

گزارش درصد حساب: اجازه مشاهده گزارش درصد فروش

گزارش درصد حساب دیگر کارمندان: اجازه مشاهده گزارش درصد فروش دیگر کارمندان

مشاهده تراز آزمایشی: مجوز مشاهده گزارش تراز دو ستونی و چهار ستونی

 

مجوزهای مربوط به سیستم مدیریت تعمیرگاه:

چاپ قبض پذیرش و فاکتور تحویل: با این مجوز کاربر می تواند رسید پذیرش و فاکتور خدمات برای مشتری چاپ نماید.

پذیرش تعمیر تحویل سریع: با این دسترسی اجازه ثبت پذیرش و تحویل سریع به کاربر داده می شود

هماهنگی با مشتری: برخی دستگاه های تعمیری برای تعمیر نیاز به هماهنگی با مشتری دارند به عنوان مثال وقتی دستگاهی هزینه تعمیری اش بیش از حد اعلام شده به مشتری باشد. کاربری که این مجوز را داشته باشد می تواند رضایت مشتری از ادامه روند تعمیر را در سیستم ثبت کند.

مشاهده دستگاه های واحد پذیرش: با این مجوز کاربر می تواند تمامی دستگاه های تازه پذیرش شده را مشاهده و بررسی نماید و بر روی آنها عملیاتی که مجوزش را دارد انجام دهد.

مشاهده دستگاه های درون واحد: مجوز مشاهده دستگاه هایی که درون واحد کاربر است. توجه کنید که برای تعریف کاربران در واحد های مختلف می توانید وارد آیتم 753 منوی اصلی شوید.

مشاهده دستگاه های گذر کرده از میز: با این مجوز کاربر می تواند تمامی دستگاه هایی که روزی در اختیارش بودند را مشاهده و بررسی کند.

مشاهده دستگاه های در وضعیت تعلیق: مجوز مشاهده دستگاه هایی که به دلایلی مانند نیاز به هماهنگی با مشتری فعلا در حالت تعلیق هستند.

مشاهده دستگاه های واحد تحویل: دسترسی مشاهده دستگاه هایی که آماده تحویل به مشتری هستند.

مشاهده دستگاه های تعیین تکلیف نشده: اجازه مشاهده تمامی دستگاه هایی که هنوز تعمیر نشده اند.

مشاهده دستگاه های تکمیل ارسال نشده به تحویل: مشاهده گزارش دستگاه های تکمیل ارسال نشده به واحد تحویل.

مشاهده همه دستگاه های درون تعمیرگاه: مجوز مشاهده گزارش همه دستگاه های درون تعمیرگاه.

مشاهده دستگاه های تحویل داده شده: کاربر می تواند دستگاه هایی که از تعمیرگاه خارج شده اند را بررسی و مشاهده نماید.

مشاهده همه دستگاه ها: مجوز مشاهده همه دستگاه ها.

مشاهده گزارشات هشداری: با این مجوز کاربر می تواند گزارشات هشداری نرم افزار را مشاهده نماید مانند هشدار دستگاه هایی که بیش از حد درون تعمیرگاه مانده اند و...

مشاهده جزئیات پذیرش و تحویل دستگاه: کاربر می تواند جزئیات اطلاعات پذیرش و تحویل دستگاه تعمیری از قبیل اطلاعات مشتری مانند شماره تلفن و... را مشاهده و بررسی نماید.

تغییر تاریخ و ساعت پذیرش و تحویل: هنگام پذیرش و تحویل دستگاه تعمیری کاربر می تواند تاریخ و ساعت را تغییر دهد.

تغییر هزینه پذیرش: کاربر می تواند هزینه پذیرش دستگاه تعمیری را هنگام پذیرش تغییر دهد.

تغییر هزینه تخمینی خدمات: با این مجوز کاربر می تواند هزینه تخمینی خدمات را در هنگام پذیرش تغییر دهد.

تغییر تاریخ تخمینی تحویل: با این مجوز کاربر امکان تغییر تاریخ تخمینی تحویل را دارد.

جستجوی تفضیلی دستگاه: کاربری که این سطح دسترسی را داشته باشد می تواند به صورت کاملا دقیق و حرفه ای بین دستگاه های تعمیری جستجو کند با فیلتر های دلخواه خود دستگاه های تعمیری خاصی را مشاهده نماید.

پیگیری و جستجوی سریع دستگاه: مجوز جستجو در دستگاه های تعمیری ثبت شده.

ویرایش و حذف قبض پس از ثبت: با این مجوز کاربر می تواند اطلاعات دستگاه پذیرش شده را حذف یا ویرایش کند.

ویرایش و حذف قبض پذیرش شده توسط همکاران: اگر کاربر این مجوز را نداشته باشد و فقط مجوز بالایی را داشته باشد نمی تواند اطلاعات دستگاه هایی که توسط دیگران پذیرش شده را حذف یا ویرایش کند.

ویرایش و حذف قبض تحویل شده: کاربری که این مجوز را نداشته باشد نمی تواند اطلاعات دستگاه های پذیرش شده ای که اکنون به مشتری تحویل شده اند را حذف یا ویرایش نماید.

ویرایش و حذف قبض خارج از میز من: کاربری که این مجوز را نداشته باشد نمی تواند اطلاعات دستگاه های تعمیری که اکنون در اختیار دیگر کاربران است را حذف نماید.

تغییر تاریخ و ساعت ارسال و وضعیت: کاربران در صورت داشتن دسترسی های مربوطه می توانند دستگاه های تعمیری را برای دیگر کاربران ارسال کنند و در سیستم ثبت نمایند در صورتی که این دسترسی به کاربر داده شود، می تواند هنگام ثبت انتقال دستگاه، تاریخ و ساعت انتقال را تغییر دهد.

ارسال و تغییر وضعیت دستگاه های درون واحد: کاربر می تواند دستگاه های درون واحد خود را به دیگر کاربران انتقال دهد یا وضعیت آنها را تغییر دهد حتی اگر دستگاه در اختیار خودش نباشد.

ارسال و تغییر وضعیت همه دستگاه ها: کاربر می تواند برای تمامی دستگاه ها انقال و تغییر وضعیت ثبت نماید.

ارسال به واحدی غیر از پذیرش و تحویل: در صورتی که این مجوز را به کاربر ندهیم او فقط می تواند دستگاه ها را به واحد پذیرش و تحویل ارسال کند و نمی تواند دستگاه را برای یک تعمیرکار بفرستد بلکه فقط باید به کاربر مسئول پذیرش و تحویل ارسال نماید.

تایید دریافتی های واحد: وقتی کاربری انتقالی را ثبت می کند شخص دریافت کننده دستگاه تعمیری باید آن انتقال را تایید کند. با داشتن این مجوز کاربر می تواند انتقال دستگاه های تعمیری واحد خود را تایید کند حتی اگر دریافت کننده خودش نباشد.

تایید همه دریافتی ها: وقتی کاربری انتقالی را ثبت می کند شخص دریافت کننده دستگاه تعمیری باید آن انتقال را تایید کند. با داشتن این مجوز کاربر می تواند انتقال همه دستگاه های تعمیری تایید کند حتی اگر دریافت کننده خودش نباشد.

ثبت اجرت و قطعه: با داشتن این مجوز کاربر می تواند برای دستگاه های تعمیری لیست قطعات مصرفی و اجرت خدمات ثبت نماید.

ثبت اجرت و قطعه دستگاه های درون واحد: امکان ثبت قطعه و اجرت بر روی دستگاه های درون واحد حتی اگر در اختیار کاربر نباشند.

ثبت اجرت و قطعه برای همه دستگاه ها: دسترسی ثبت قطعه و اجرت برای تمامی دستگاه ها در هر واحد و دست هر کاربری.

ثبت اجرت و قطعه در وضعیت های تعلیق یا اتمام: وقتی کار تعمیر دستگاه تمام می شود یا به هر دلیلی از تعمیر صرف نظر می گردد دستگاه به وضعیت اتمام در می آید و وقتی دستگاه منتظر اتفاقی باشد مثلا قطعه ای لازم داشته باشد که موجود نیست یا منتظر خبر مشتری باشیم دستگاه در وضعیت تعلیق در می آید. این مجوز به کاربر این اجازه را می دهد که برای این گونه دستگاه ها نیز قطعه یا اجرت ثبت نماید.

ثبت اجرت و قطعه بیش از هزینه تخمینی: هنگام پذیرش دستگاه تعمیری هزینه تخمینی تعمیر آن نیز ثبت می گردد و در قبض مشتری چاپ می شود. با این مجوز کاربر می تواند قطعه و اجرت ثبت کند حتی اگر هزینه تعمیر بیشتر از هزینه تخمینی شود.

ثبت اجرت و قطعه با تغییر کارمند: با این مجوز کاربر می تواند برای دیگر تعمیرکاران قطعه و اجرت ثبت نماید.

ثبت اجرت و قطعه با ویرایش درصد کارمند: کاربری که این دسترسی را داشته باشد می تواند هنگام ثبت اجرت درصد سهم تعمیرکار را تغییر دهد.

ویرایش و حذف اجرت یا قطعه ثبت شده توسط همکاران: با این مجوز کاربر این امکان را دارد که قطعات و اجرت هایی که توسط دیگران ثبت شده اند را ویرایش یا حذف نماید.

تحویل همه دستگاه های موجود در واحد تحویل: با این مجوز کاربر می تواند همه دستگاه های آماده تحویل را به مشتری تحویل دهد حتی اگر دستگاه دست کاربر دیگری باشد.

تخفیف به مشتری هنگام تحویل: کاربر می تواند هنگام تحویل دستگاه به مشتری تخفیف ثبت نماید.

تحویل دستگاه بدون تسویه حساب: با این مجوز کاربر می تواند بدون دریافت هزینه تعمیر، دستگاه را به مشتری تحویل داده و مشتری دارای مانده حساب می شود.

ثبت سریع سند برای دستگاه تعمیری: کاربر می تواند بدون تحویل دستگاه، سند دریافت هزینه ثبت نماید.

لغو حالت تحویل: با این دسترسی کاربر می تواند دستگاه هایی که تحویلشان ثبت شده است را از حالت تحویل خارج کند.

مرجوع هزینه های دستگاه تعمیری: کاربر می تواند سند مرجوع هزینه تعمیر به مشتری را ثبت نماید.

تعریف خدمات تعمیرگاه: کاربر می تواند وارد آیتم 752 منوی اصلی شده و خدمات تعمیرگاه را تعریف نماید.

تعریف واحد های تعمیرگاه: کاربر می تواند وارد آیتم 753 شده و علاوه بر تعریف واحد های مختلف تعمیرگاه، کارمند های هر واحد را نیز مشخص نماید.

تعریف شرکت های گارانتی: کاربر می تواند وارد آیتم 755 منوی اصلی شده و شرکت های گارانتی را تعریف کند.

تعریف وضعیت های دستگاه تعمیری: کاربر می تواند وارد آیتم 756 شده و عناوین وضعیت های دستگاه تعمیری را مشخص کند.

تعریف انواع پذیرش: کاربر می تواند وارد آیتم 751 منوی اصلی شده و انواع پذیرش را تعریف کند.

تعریف سوالات پذیرش: کاربر می تواند وارد آیتم 754 منوی اصلی شده و سوالات هنگام پذیرش را تغییر دهد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

برچسب ها:

تعريف كاربر , مديريت كاربران , تعريف سطح دسترسي براي كاربر , تعيين سطح دسترسي كاربران , User permission , User Access , تعيين مجوز هاي كاربر در نرم افزار , نرم افزار تعريف و مديريت سطح دسترسي كاربران , امكان تعيين سطح دسترسي , تعيين مجوز كاربران , تعريف محدوديت دسترسي كاربران , كنترل دسترسي كاربران , امنيت , امنيت در نرم افزار حسابداري , امنيت نرم افزار , امنيت در اطلاعات حسابداري , اطلاعات محرمانه حسابداري , تعريف حسابدار در نرم افزار , تعريف مجوز هاي حسابداران , سطح دسترسي حسابدار , تعريف صندوق براي حسابدار , كنترل صندوق حسابدار , كنترل حسابدار , تعيين مجوز حسابداران , تعريف صندق براي كاربر , تعريف و تعيين اختيارات كاربران نرم افزار حسابداري , تعريف سوالات هنگام پذيرش