آموزش جامع سيستم ارسال پيامك در نرم افزار اسكناس

مشاهده امکانات و توضیحات نرم افزار اسکناس


آموزش جامع سيستم ارسال پيامك در نرم افزار اسكناس

آموزش جامع سيستم ارسال پيامك در نرم افزار اسكناس

بسم الله الرحمن الرحيم

معرفي و آموزش جامع سيستم ارسال پيامك در نرم افزار هاي اسكناس

تمامي نرم افزار هاي اسكناس: فروشگاهي، شركتي، مديريت تعميرگاه، توليدي، خدماتي و...

 

فهرست مطالب

مقدمه

فصل اول: امكانات و مزاياي سيستم ارسال پيامك هوشمند اسكناس

فصل دوم: تفاوت هاي پنل آنلاين و آفلاين ارسال پيامك

فصل سوم: آموزش نصب و فعال سازي سيستم ارسال پيامك

فصل چهارم: تنظيم پيامك خودكار براي مشتريان

فصل پنجم: ارسال پيامك انبوه تبليغاتي براي همه يا گروه خاصي از مشتريان

فصل ششم: ارسال پيامك مانده حساب براي مشتريان

فصل هفتم: ارسال يك فاكتور يا سند توسط پيامك براي مشتري

فصل هشتم: ارسال پيامك هشدار قبل از سررسيد چك براي مشتري

فصل نهم: ارسال پيامك انبوه به شماره هايي خارج از نرم افزار اسكناس

فصل دهم: گزارش و مديريت روند ارسال پيامك ها

 

 

مقدمه

در اين آموزش امكانات و ترفند هاي ارسال پيامك در نرم افزار اسكناس به صورت جامع بيان شده است. با مطالعه اين آموزش مي توانيد انواع ارسال پيامك هاي انبوه از جمله تبليغاتي و اطلاع رساني هاي خودكار و دستي را فرا بگيريد.

فصل چهارم و پنجم اين آموزش مخصوص نرم افزار مديريت تعميرگاه اسكناس است و در نسخه حسابداري كاربردي ندارد.

همچنين فصل هفتم و هشتم اين آموزش مخصوص نرم افزار حسابداري فروشگاهي، توليدي و شركتي اسكناس است و در نسخه مديريت تعميرگاه و خدمات كاربردي ندارد.

بقيه فصل ها براي همه نرم افزار هاي: حسابداري فروشگاهي، حسابداري شركتي، حسابداري توليدي، مديريت تعميرگاه، شركت هاي خدماتي و... كاربرد دارند.

 

فصل اول: امكانات و مزاياي سيستم ارسال پيامك هوشمند اسكناس

 

مزاياي استفاده از سيستم ارسال پيامك اسكناس:

در سيستم ارسال پيامك نرم افزار اسكناس شما مي توانيد به روش هاي گوناگون با فيلتر هاي خاص خود براي گروه هاي خاصي از مشتريان خود و يا شماره هايي خارج از نرم افزار پيامك تبليغاتي يا اطلاع رساني ارسال كنيد.

يكي از مهم ترين مزيت استفاده از سيستم ارسال پيامك اسكناس هدفمند بودن جامعه هدف است. زيرا در اين سيستم شما مي توانيد مشخص كنيد فقط براي قشر خاصي از مشتريان كه شرايط تعريف شده توسط شما را دارند پيامك ارسال شود.

با استفاده از سيستم آفلاين ارسال پيامك انبوه، هم در هزينه هاي خود صرفه جويي كرده ايد هم پيامك هاي شما براي اشخاصي كه پيامك هاي تبليغاتي خود را غير فعال كرده اند نيز ارسال مي گردد! زيرا در اين روش، پيامك ها از طريق سيم كارت معمولي با شماره معمولي ارسال مي گردد.

 

 

امكانات سيستم ارسال پيامك انبوه و هوشمند اسكناس:

1. امكان ارسال پيامك تبليغاتي انبوه براي تمامي مشتريان

2. امكان ارسال پيامك انبوه براي گروهي از مشتريان كه وضعيت خاصي دارند (وضعيت توسط شما قابل تعريف است)

3. امكان ارسال پيامك تبليغاتي فقط براي مشترياني كه كاركرد بالايي دارند.

4. امكان ارسال پيامك انبوه فقط براي مشتريان يك شهر يا يك محله

5. امكان ارسال پيامك مانده حساب فقط براي مشترياني كه مانده بدهكاري آنها بيشتر از حد مشخصي باشد.

6. امكان ارسال پيامك خودكار اتمام خدمات تعمير براي مشتريان تعميرگاه با امكان ارسال هزينه تعمير و... (مخصوص نسخه مديريت تعميرگاه)

7. امكان ارسال پيامك خودكار يا دستي آخرين وضعيت دستگاه تعميري به مشتري (مخصوص نسخه مديريت تعميرگاه)

8. امكان ارسال پيامك تشكر و خوش آمد گويي پس از پذيرش دستگاه تعميري (مخصوص نسخه مديريت تعميرگاه)

9. امكان تعريف متن سفارشي براي تمامي پيامك هاي انبوه خودكار و استفاده از اطلاعات مشتري (مانند نام مشتري) در متن پيامك

10. امكان ارسال پيامك خودكار يادآوري قبل از سررسيد چك مشتري

11. امكان ارسال پيامك تبليغاتي انبوه فقط براي مشترياني كه شغل خاصي دارند

12. امكان ارسال پيامك تبليغاتي براي تمام مشترياني كه دستگاه تعميري آنها ايراد خاصي داشته است (مخصوص نسخه مديريت تعميرگاه)

13. امكان ارسال پيامك انبوه براي مشترياني كه دستگاه تعميري آنها مارك يا مدل خاصي بوده است (مخصوص نسخه مديريت تعميرگاه)

14. امكان ارسال پيامك فقط براي مشترياني كه دستگاه آنها تعمير شده ولي پس از گذشت زمان طولاني هنوز براي تحويل گرفتن دستگاه خود مراجعه نكرده اند (مخصوص نسخه مديريت تعميرگاه)

15. امكان ارسال پيامك به شماره هاي خارج از نرم افزار با استفاده از فايل اكسل (Excel)

16. امكان استفاده از اطلاعات موجود در فايل اكسل در پيامك انبوه (مانند نام و نام خانوادگي و...)

17. جلوگيري هوشمند از ارسال پيامك تكراري براي مشتريان

18. امكان تنظيم ساعات ارسال پيامك هاي انبوه (به عنوان مثال مي توانيد تنظيم كنيد در ساعات آخر شب يا ظهر پيامك ارسال نگردد)

19. و...

 

 

فصل دوم: تفاوت هاي پنل آنلاين و آفلاين ارسال پيامك

پنل ارسال پيامك آنلاين:

در اين سيستم، پيامك ها از طريق پنل اينترنتي ارسال پيامك، ارسال مي گردند.

در اين روش نرم افزار اسكناس به صورت خودكار با سامانه ارسال پيامك ارتباط برقرار كرده و پيامك ها را از طريق پنل، ارسال مي كند.

شماره هاي ارسال پيامك در اين روش با 1000،2000،3000 و... شروع مي گردند.

مزيت اين روش سرعت ارسال تقريبا بالاتر است.

يكي از معايب اين روش هزينه ثابت ساليانه پنل مي باشد.

بزرگ ترين عيب اين روش عدم ارسال پيامك براي همه مشتريان است. زيرا طبق آمار 30 درصد اشخاص پيامك هاي تبليغاتي خود را غير فعال كرده اند و پيامك از شماره هاي پنل براي ايشان ارسال نمي گردد. حتي برخي از اشخاصي كه پيامك هاي تبليغاتي خود را غير فعال نكرده اند نيز با استفاده از نرم افزار هاي ليست سياه (Black List) اقدام به مسدود كردن پيامك هاي تبليغاتي مي كنند در نتيجه براي اين افراد نيز پيامك ارسال نمي گردد.

 

پنل ارسال پيامك آفلاين:

در اين سيستم، پيامك ها از طريق مودم هاي جي اس ام (مانند مودم هاي 3G و 4G) ارسال مي گردند.

در اين روش نرم افزار اسكناس به صورت خودكار با مودم ارتباط برقرار كرده و پيامك ها را از طريق مودم ارسال مي كند.

شماره ارسال پيامك در اين روش يك شماره ايرانسل يا همراه اول معمولي است.

هر چند در اين روش شما نياز به خريد يك مودم 3G و يك سيم كارت اعتباري داريد ولي به دليل اينكه نياز به پرداخت ساليانه بابت پنل نداريد اين روش مقرون به صرفه تر است.

همچنين از مودم 3G يا 4G مي توانيد به عنوان مودم اينترنت نيز استفاده كرده و با آنها به اينترنت متصل شويد.

مزاياي اين روش:

عدم پرداخت هزينه ساليانه بابت پنل ارسال پيامك

به دليل استفاده از سيم كارت معمولي در اين روش امكان خريد طرح هاي تشويقي ايرانسل و همراه اول يا استفاده از شارژ شگفت انگيز وجود دارد كه تا حد بسيار بالايي هزينه هاي شما را كاهش خواهد داد.

عدم نياز به اينترنت از ديگر مزيت هاي اين روش است كه البته به دليل استفاده گسترده از اينترنت شايد اين مزيت خيلي مهم نباشد.

مهم ترين مزيت اين روش: پيامك هاي ارسالي شما به دست تمامي افراد حتي كساني كه پيامك تبليغاتي خود را غير فعال كرده اند خواهد رسيد!

 

كدام روش بهتر است؟

هر چند نرم افزار اسكناس امكان استفاده از پنل را نيز براي ارسال پيامك دارا مي باشد ولي پيشنهاد ما استفاده از سيستم آفلاين ارسال پيامك است. زيرا در اين روش علاوه بر صرفه جويي در هزينه ها، پيامك هاي شما براي همه ارسال خواهد شد حتي كساني كه پيامك تبليغاتي خود را غير فعال كرده اند!

 

فصل سوم: آموزش نصب و فعال سازي سيستم ارسال پيامك

همانطور كه در فصل قبل گفته شد براي استفاده از سيستم ارسال پيامك به روش آفلاين نياز به يك مودم جي اس ام (مانند مودم هاي 3G و 4G) و يك سيم كارت اعتباري يا دائمي همراه اول يا ايرانسل داريد.

مودم پيشنهادي ما مودم 3G DLink است كه كيفيت بسيار خوبي نسب به مدل هاي ديگر دارد. كه مي توانيد آن را به صورت آنلاين خريداري كرده يا از فروشگاه هاي خدمات كامپيوتر و موبايل شهر و محل زندگي خود خريداري كنيد.

پس از نصب مودم به درگاه USB و نصب درايور مربوطه بايد تنظيمات ارتباط بين مودم و نرم افزار اسكناس را انجام دهيد.

براي اين منظور وارد آيتم 820 منوي اصلي نرم افزار اسكناس شويد:

Title: نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس - Description: دسترسی به تنظیمات نرم افزار

سپس مانند تصوير زير وارد سربرگ "شبكه و امنيت" شويد:

Title: تنظیمات پنل آفلاین ارسال پیامک

همانطور كه مشاهده مي كنيد در تصوير قسمت تنظيمات مربوط به ارسال پيامك با رنگ قرمز مشخص شده است.

در صورتي كه درايور مودم GSM به صورت صحيح نصب شده باشد در ليست كشويي "مودم:" نام مودم مربوطه موجود مي باشد.

Title: تنظیمات پنل آفلاین ارسال پیامک - Description: تنظیم ارسال از سیستم

مي توانيد مودم را از ليست انتخاب كنيد و يا بر روي انتخاب خودكار تنظيم نماييد ولي حتما بايد نام مودم در ليست موجود باشد در غير اين صورت درايور مودم درست نصب نشده است.

توجه: براي ارسال پيامك حتما بايد گزينه "از اين سيستم پيامك ارسال گردد" مانند تصوير بالا انتخاب شده باشد.

براي تست ارسال پيامك، شماره خود را در قسمت "تست مودم:" وارد كرده و بر روي "ارسال پيام تستي" كليك كنيد تا پيامكي از طريق نرم افزار براي خودتان ارسال شود.

اكنون به توضيحات بقيه تنظيمات مربوط به ارسال پيامك مي پردازيم:

Title: تنظیمات پنل آفلاین ارسال پیامک - Description: تنظیم ساعت ارسال پیامک

در قسمتي كه با رنگ قرمز مشخص شده است مي توانيد مشخص كنيد كه پيامك ها در چه ساعاتي از روز ارسال شوند. در تنظيمات پيش فرض ارسال پيامك از ساعت 8 صبح شروع شده تا ساعت 1 بعد از ظهر و دوباره از ساعت 5 بعد از ظهر شروع شده و تا 11 شب ارسال مي گردد.

توجه كنيد كه پيامك هايي كه در خارج از بازه زماني تعريف شده، جهت ارسال ثبت شوند از بين نمي روند بلكه در صف ارسال منتظر مي مانند و در زمان هاي مجاز ارسال مي گردند.

 

زمان انتظار پيامك (دقيقه): به طور پيش فرض هر پيامك كه در سيستم ثبت گردد حداقل 15 دقيقه بعد از ثبت ارسال مي گردد. اگر دوست نداريد وقفه اي در ارسال پيامك صورت گيرد مي توانيد اين گزينه را بر روي صفر تنظيم نماييد.

انقضا پيامك (روز): همانطور كه از اسم اين گزينه برداشت مي شود اين گزينه از ارسال پيامك هاي قديمي جلوگيري مي كند. اگر مقدار اين گزينه 1 باشد پيامك هايي كه بعد از ثبت در سيستم پس از گذشت يك روز كامل هنوز ارسال نشده اند ديگر ارسال نمي گردند. بيشتر كاربر اين گزينه آن است كه اگر سيستم ارسال پيامك چند روز دچار مشكل شد، پيامك هاي تجمع يافته منقضي شوند و پس از تعمير سيستم ديگر ارسال نشوند.

بقيه تنظيمات بخش پيامك را بهتر است به صورت پيش فرض رها كنيد.

 

فصل چهارم: تنظيم پيامك خودكار براي مشتريان تعميرگاه

توجه: اين فصل مخصوص كساني است كه از نسخه مديريت تعميرگاه نرم افزار اسكناس استفاده مي كنند. اگر شما از نسخه مديريت تعميرگاه استفاده نمي كنيد نيازي به مطالعه اين فصل نداريد.

يكي از امكانات سيستم ارسال پيامك اسكناس ارسال پيامك هوشمند اطلاع رساني به مشتريان تعميرگاه است.

شما مي توانيد نرم افزار را طوري تنظيم كنيد كه هنگامي كه دستگاهي تعمير شد سيستم به طور خودكار براي مشتري آن دستگاه پيامك خاصي را ارسال كند.

و يا مي توانيد تنظيم كنيد كه هنگامي كه دستگاه تعميري را پذيرش كرديد براي مشتري پيامك خوش آمد گويي ارسال گردد.

براي تنظيم ارسال پيامك خودكار براي مشتريان تعميرگاه وارد آيتم 756 منوي اصلي شويد:

Title: پیامک های خودکار تعمیرگاه

Title: پیامک های خودکار تعمیرگاه

در اين قسمت مي توانيد براي وضعيت هاي تعميري مختلف پيامك خودكار تعريف كنيد. به عنوان مثال اگر براي وضعيت "پذيرش شده" ارسال پيامك خودكار تعريف كنيد هر گاه دستگاهي را پذيرش كنيد پيامك تعريف شده براي صاحب دستگاه ارسال مي گردد و يا اگر براي وضعيت "تعمير شد" پيامك خودكار تعريف كنيد، هر زمان هر دستگاهي كه تعميرش در سيستم ثبت گردد براي صاحب دستگاه پيامك ارسال مي گردد.

در اين آموزش براي نمونه براي وضعيت "تعمير شد" پيامك خودكار تنظيم مي كنيم:

Title: پیامک های خودکار تعمیرگاه

براي اين منظور از وضعيت هاي ليست شده وضعيت "تعمير شد" را انتخاب كرده سپس تيك گزينه "ارسال پيامك خودكار" را مي زنيم.

اكنون بايد متن پيامك را در قسمت مشخص شده تايپ كنيم. به طور پيش فرض متني در اين قسمت قرار دارد كه شما مي توانيد آن را تغيير دهيد. همچنين در قسمت سمت تعداد پيامك هاي اين متن را نمايش مي دهد.

پس از تايپ متن دلخواه بر روي "ويرايش" كليك مي كنيم تا تغييرات ذخيره گردند.

كليدواژه:

فرض كنيد مي خواهيد در متن پيامك از نام مشتري استفاده كنيد. يعني مي خواهيد مثلا اگر نام مشتري "رضوي" است و جنسيتش مذكر است براي وي اين گونه پيامك ارسال گردد: "آقاي رضوي ...."

براي اين منظور بايد از كليدواژه ها استفاده كنيد.

كليدواژه ها در متن پيامك عبارات متغير هستند كه نسبت به هر مشتري و دستگاه تعميري تغيير مي كنند. مانند جنسيت، نام مشتري، شماره قبض و مدل دستگاه كه در متن پيش فرض استفاده شده اند.

براش مشاهده همه كليدواژه هاي قابل استفاده ليست كشويي كليدواژه را باز كنيد:

Title: متغیر های ارسال پیامک انبوه

به همين ترتيب مي توانيد براي هر وضعيت دلخواه پيامك خودكار تنظيم نماييد.

 

فصل پنجم: ارسال پيامك انبوه تبليغاتي براي همه يا گروه خاصي از مشتريان تعميرگاه

توجه: اين فصل مخصوص كساني است كه از نسخه مديريت تعميرگاه نرم افزار اسكناس استفاده مي كنند. اگر شما از نسخه مديريت تعميرگاه استفاده نمي كنيد نيازي به مطالعه اين فصل نداريد.

يكي از امكانات سيستم ارسال پيامك اسكناس ارسال پيامك تبليغاتي انبوه به همه يا گروه خاصي از مشتريان تعميرگاه است.

براي ارسال پيامك تبليغاتي براي گروه خاصي از مشتريان تعميرگاه ابتدا بايد بدانيم چگونه مي توانيم به آن گروه خاص دسترسي پيدا كنيم براي اين منظور ابتدا آموزش انواع جستوي دستگاه تعميري را مطالعه كنيد.

پس از مطالعه آموزش جستجو، ارسال پيامك براي گروهي خاص به سادگي امكان پذير است. به عنوان مثال فرض كنيد مي خواهيد براي تمام كساني كه دستگاه تعميري مدل I9300 دارند و براي ايراد برد دستگاه را نزد شما آورده اند و نتوانسته ايد دستگاهشان را تعمير كنيد پيامك ارسال كنيد كه برد I9300 رسيد.

براي اين منظور طبق آموزش انواع جستوي دستگاه تعميري ابتدا اين افراد را جستجو كنيد تا به پنجره اي شبيه به پنجره زير برسيد:

Title: ارسال پیامک گروهی انبوه

سپس مانند تصوير بالا تمامي سطر ها را انتخاب كرده (Ctrl+A)، راست كليك كرده و گزينه "ارسال پيامك گروهي" را انتخاب كنيد تا پنجره ارسال پيامك باز شود:

Title: ارسال پیامک انبه به مشتریان تعمیرگاه

مانند تصوير در قسمت "متن پيامك" متن دلخواه خود را تايپ كرده و براي ثبت نهايي بر روي "ارسال" كليك كنيد.

همانطور كه در فصل قبل گفته شد در متن پيامك مي توانيد از كليدواژه هاي دلخواه استفاده كنيد.

 

فصل ششم ارسال پيامك مانده حساب براي مشتريان:

براي ارسال پيامك به مشترياني كه مانده حساب آنها زياد شده است ابتدا وارد آيتم 305 منوي اصلي شويد:

Title: پیامک مانده حساب مشتری

Title: پیامک مانده بدهکاری مشتری

اگر مانند تصوير بالا تيك گزينه "مانده حساب" را زده ، بر روي بدهكار بيشتر يا مساوي تنظيم كرده و مبلغ 3،000،000 ريال را وارد كنيم و بر روي نمايش گزارش كليك كنيم ليست تمام اشخاصي كه بيشتر يا مساوي 300 هزار تومان بدهكار هستند نمايش داده مي شود.

اكنون براي ارسال پيامك به اين افراد همه سطر ها را انتخاب كرده (Ctrl+A) راست كليك كرده و گزينه "ارسال پيامك" را انتخاب مي كنيم تا پنجره ارسال پيامك باز شود:

Title: پیامک سفارشی مانده حساب

مانند تصوير بالا در قسمت مشخص شده متن پيامك را تايپ كرده و بر روي "افزودن به صف ارسال" كليك مي كنيم.

عباراتي مانند {Nam} به ازاي هر پيامك ارسالي براي هر شخص متغير هستند.

اين متغير ها را مي توانيد با استفاده از ليست كشويي كه با رنگ آبي مشخص شده است انتخاب كنيد.

 

 

فصل هفتم: ارسال يك فاكتور يا سند توسط پيامك براي مشتري

براي مشاهده همه اسناد وارد آيتم 220 منوي اصلي شويد.

Title: ارسال فاکتور به صورت پیامک

سپس مانند تصوير بالا اسناد و فاكتور هاي دلخواه خود را انتخاب كرده، بر روي آنها راست كليك كرده و گزينه "ارسال سند هاي انتخاب شده با پيامك" را انتخاب كنيد:

Title: ارسال خودکار سند با پیامک

اسناد انتخابي در سمت چپ ليست شده و بر روي هر كدام كليك كنيد متن پيامك ارسالي در سمت راست نشان داده مي شود.

همچنين مي توانيد به صورت دستي متن پيامك را تغيير داده و بر روي "ويرايش پيامك" كليك كنيد.

در نهايت براي ارسال پيامك ها بر روي "شروع ارسال" كليك كنيد تا پيامك ها ارسال شوند.

 

 

فصل هشتم: ارسال پيامك هشدار قبل از سررسيد چك براي مشتري

در صورتي كه تمايل داريد به كساني كه از آنها چك داريد قبل از تاريخ سررسيد چك يا در تاريخ سررسيد چك پيامك يادآوري ارسال گردد وارد آيتم 820 منوي اصلي شويد:

Title: نرم افزار مدیریت تعمیرگاه و خدمات پس از فروش اسکناس - Description: دسترسی به تنظیمات نرم افزار

Title: ارسال خودکار پیامک سررسید چک

مانند مراحل مشخص شده در تصوير ابتدا به سربرگ "شبكه و امنيت" مراجعه كرده و بر روي "پيام هاي هوشمند" كليك كرده و در پنجره باز شده به سربرگ "عمومي" رفته و تيك گزينه "ارسال پيامك به مشتري روز قبل از سررسيد چك" را زده و متن پيامك را وارد مي كنيم و در آخر بر روي "ثبت تنظيمات" كليك مي كنيم تا تنظيمات ذخيره گردند.

با انجام اين تنظيمات هر چكي كه از مشتريان دريافت مي كنيد يك روز قبل از تاريخ سررسيد چك به طور خودكار براي مشتري پيامك يادآوري ارسال مي گردد.

همانطور كه در تصوير مشاهده مي كنيد در صورت دلخواه مي توانيد يك هفته قبل از سررسيد يا سه روز قبل از سررسيد و يا در صبح روز سررسيد چك نيز پيامك دلخواهتان را به مشتري ارسال كنيد.

 

فصل نهم: ارسال پيامك انبوه به شماره هايي خارج از نرم افزار اسكناس

علاوه بر تمامي روش هاي ارسال پيامك كه ذكر شد، اين امكان نيز براي شما فراهم آوره شده است كه بتوانيد از طريق فايل Excel به شماره هاي خارج از نرم افزار اسكناس نيز پيامك ارسال كنيد.

فرض كنيد يك فايل اكسل داشته باشيد شامل هزاران شماره تلفن كه محتوياتش شبيه تصوير زير باشد:

Title: ارسال پیامک انبوه به فایل اکسل

در صورتي كه تمايل داريد براي اين شماره ها پيامك ارسال كنيد وارد آيتم 83 منوي اصلي شويد تا "دفترچه تلفن" باز شود.

Title: ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی

مانند تصوير بالا بر روي جدول شماره هاي دفترچه تلفن راست كليك كنيد.

همانطور كه در تصوير بالا مشاهده مي كنيد علاوه بر امكان ارسال پيامك براي مخاطبين انتخاب شده گزينه اي به نام "بارگذاري شماره تلفن از فايل Excel" نيز وجود دارد.

بر روي گزينه گفته شده كليك كنيد و فايل Excel حاوي شماره تلفن هاي خود را انتخاب كنيد تا وارد پنجره زير شويد:

Title: ارسال خودکار پیامک انبوه به مشتریان

مانند تصوير بالا در قسمت "همراه" ستون مربوط به شماره تلفن همراه فايل اكسل را انتخاب كنيد تا نرم افزار به شماره هاي موجود در آن ستون پيامك ارسال نمايد.

سپس بر روي ارسال پيامك كليك كنيد تا پنجره زير باز گردد:

Title: ارسال پیامک های تبلیغاتی هدفمند

مانند تصوير بالا متن پيامك تبليغاتي خود را نوشته و بر روي "افزودن به صف ارسال" كليك كنيد تا در فرصت مناسب ارسال گردند.

توجه كنيد كه در صورت دلخواه مي توانيد از بقيه اطلاعات موجود در فايل اكسل در متن پيامك استفاده كنيد. به عنوان مثال اگر فايل اكسل شما مانند مثال ما شامل نام و نام خانوادگي باشد با استفاده از قسمت آبي رنگ مي توانيد از نام و نام خانوادگي افراد در متن پيامك ها استفاده كنيد.

 

 

 

فصل دهم: گزارش و مديريت روند ارسال پيامك ها

با هر كدام از روش هاي ذكر شده كه اقدام به ارسال پيامك كنيد پيامك هاي تعريف شده در صف ارسال قرار مي گيرند و در فرصت مناسب ارسال خواهند شد.

براي مشاهده پيامك هاي درون صف، مديريت پيام ها، گزارش پيام هاي ارسال شده يا نشده و... وارد آيتم 394 منوي اصلي شويد:

Title: گزارش ارسال خودکار پیامک

Title: مدیریت ارسال پیامک های انبوه تبلیغاتی

بر روي مشاهده كليك كنيد تا مانند تصوير بالا ليست تمامي پيامك ها نمايش داده شود.

همچنين مي توانيد با استفاده از آيتم هاي بالاي پنجره پيام ها را فيلتر كنيد تا فقط پيام هاي مورد نظر خودتان نشان داده شود. به عنوان مثال مي توانيد وضعيت را بر روي "ارسال نشده" تنظيم كنيد سپس بر روي نمايش كليك كنيد تا فقط پيام هايي كه هنوز ارسال نشده اند نشان داده شود.

در صورت تمايل مي توانيد هر كدام از پيامك هاي ارسال نشده را حذف كنيد تا از صف خارج شده و ارسال نشوند.

همچنين مي توانيد با كليك بر روي "افزودن" به صورت دستي پيامكي جهت ارسال به صف ارسال اضافه كنيد:

Title: ارسال پیامک اطلاع رسانی

همانطور كه در تصوير مشخص است هم مي توان گيرنده را از ليست حساب هاي درون نرم افزار انتخاب كرد و هم مي توان شماره دستي براي ارسال پيامك وارد نمود.

اولويت پيامك اگر بر روي بالا قرار داده شود پيامك بدون در اول صف افزوده خواهد شد و زودتر از همه ارسال خواهد شد و اگر اولويت را بر روي پايين تنظيم كنيم تا زماني كه همه پيامك هاي صف ارسال نشده باشند پيامك ارسال نخواهند شد.

 

 

 

برچسب ها:

ارسال پيامك آفلاين , ارسال پيامك انبوه بدون نياز به اينترنت , ارسال پيامك انبوه , ارسال پيامك تبليغاتي , تبليغات هدفمند , پيامك , ارسال پيامك انبوه , تبليغات , ارسال پيامك تبليغاتي , پنل ارسال پيامك , ارسال پيامك هوشمند , نرم افزار مديريت تعميرگاه , نرم افزار حسابداري , حسابداري فروشگاهي , حسابداري شركتي , مديريت تعميرگاه موبايل , حسابداري توليدي , تعميرات مبل و چوب نجاري