سیستم تلفن گویا هوشمند اسکناس

مشاهده امکانات و توضیحات نرم افزار اسکناس


سیستم تلفن گویا هوشمند اسکناس

سیستم تلفن گویا هوشمند اسکناس

بسم الله الرحمن الرحيم

سيستم تلفن گويا هوشمند اسكناس مخصوص تعميرگاه و شركت خدماتي

 

فهرست مطالب

فصل اول: تلفن گويا هوشمند اسكناس چيست؟

فصل دوم: تفاوت تلفن گويا هوشمند و سيستم سانترال ساده چيست؟

فصل سوم: آموزش تنظيمات تلفن گويا در نرم افزار تعميرگاه يا خدمات پس از فروش اسكناس

 

فصل اول: تلفن گويا هوشمند اسكناس چيست؟

در هر شركت خدماتي، تعميرگاه يا دفتر خدمات پس از فروش، نحوه پاسخگويي به مشتريان يكي از مهمترين موارد جلب رضايت مشتري است. و به دليل گسترش روز افزون استفاده از تلفن توسط همه افراد و اقشار جامعه يكي از مهمترين روش هاي پاسخ دهي به مشتري ارتباط تلفني است. به طوري كه در عصر حاضر اگر يك شركت خدماتي بزرگ يا حتي كوچك بهترين خدمات يا تعميرات را ارائه دهد ولي خط تلفني براي پاسخ دهي تلفني نداشته باشد مسلما سودآوري و پيشرفتي نخواهد داشت.

در گذشته نحوه پاسخ دهي تلفني به مشتريان از طريق نيروي انساني بود و در شركت هاي خدماتي و تعميرگاه هاي بزرگ چند نيروي انساني فقط مسئول پاسخ دهي به مشتريان بودند. ولي امروزه سيستم هاي پيشرفته اي به نام تلفن گويا وارد بازار شده اند كه از مهم ترين اهداف آنها حذف نيروي انساني، صرفه جويي در هزينه ها، جلوگيري از اشتباهات انساني، پاسخ دهي دقيق و سريع به مشتري و... مي باشد و ارباب رجوع به راحتي مي تواند با استفاده از تلفن معمولي با سيستم تلفن گويا تماس گرفته و اطلاعات مورد نظر خود را بدون نياز به ارتباط با اپراطور از سيستم دريافت كند.

سيستم تلفن گوياي هوشمند جايگزين مناسب نيروي انساني براي پاسخ دهي به مشتريان محسوب مي شود.

تلفن گوياي اسكناس به دليل قيمت مناسبي كه دارد قابل استفاده براي شركت هاي خدماتي و تعميرگاه هاي كوچك نيز مي باشد.

سيستم تلفن گوياي هوشمند نرم افزار اسكناس مخصوص نسخه مديريت تعميرگاه و خدمات اسكناس مي باشد. اين سيستم با قيمت مناسب بدون نياز به سخت افزار هاي گران قيمت در كنار نرم افزار اسكناس نصب مي شود و به راحتي قابل استفاده است. براي استفاده از سيستم تلفن گوياي هوشمند اسكناس نياز به سخت افزار كوچك منشي تلفني داريد كه به صورت رايگان در اختيار شما قرار مي گيرد. سخت افزار مورد نظر تلفن گويا درون كيس (case) كامپيوتر شما قرار گرفته و خط تلفن به آن متصل مي شود.

پس از نصب سخت افزار و نرم افزار سيستم تلفني اسكناس، هر زمان مشتريان با شما تماس بگيرند سيستم تلفن گويا به طور خودكار به آنها پاسخ خواهد داد و مشتريان مي توانند با وارد كردن شماره قبض خود از آخرين وضعيت دستگاه تعميري يا خدمات درخواستي خود مطلع شوند. به عنوان مثال در يك تعميرگاه اگر دستگاه تعميري مشتري مورد نظر تعمير شده باشد سيستم هزينه خدمات را نيز به مشتري اعلام مي كند.

سيستم تلفن گويا هوشمند اسكناس اطلاعات خود را مستقيم از نرم افزار مديريت تعميرگاه و خدمات پس از فروش اسكناس دريافت مي كند و نسب به اطلاعاتي كه شما براي دستگاه تعميري ثبت كرده باشيد پاسخ سيستم تلفن گويا به مشتري تعريف مي شود.

برخي از امكانات سيستم تلفن گوياي اسكناس:

اعلام صوتي آخرين وضعيت دستگاه تعميري: به عنوان مثال اگر دستگاه تعميري مشتري در انتظار قطعه باشد سيستم اين موضوع را به صورت صوتي اعلام مي كند

اعلام هزينه نهايي انجام خدمات به صورت صوتي به مشتري: در صورتي كه انجام خدمات بر روي دستگاه تمام شده باشد سيستم به صورت خودكار بر اساس اطلاعات وارد شده توسط شما هزينه نهايي خدمات را به صورت صوتي اعلام مي كند.

امكان پاسخ دهي توسط اپراطور: مشتري مي تواند در صورت دلخواه با زدن دكمه صفر تلفن، از تلفن گويا خارج شود و به صورت مستقيم با اپراطور انساني صحبت كند.

اعلام زمان اتمام خدمات به مشتري: در صورتي كه ارائه خدمات هنوز تمام نشده بود سيستم تلفن گويا به طور خودكار نسبت به تاريخ تخميني اتمام كار كه هنگام پذيرش توسط شما وارد شده است به مشتري اعلام مي كند كه چند روز ديگر تماس بگيرد.

امكان تغيير تنظيمات سيستم تلفن گويا به دلخواه شما

و...

 

فصل دوم: تفاوت تلفن گويا هوشمند و سيستم سانترال ساده چيست؟

يك سيستم سانترال ساده فقط جهت ارائه خدماتي مانند ارتباط ارباب رجوع به واحد هاي مختلف يا اعلام ساعت كاري به مشتري و... استفاده مي شود اما سيستم تلفن گويا هوشمند اسكناس به طور مستقيم با پايگاه داده نرم افزار مديريت خدمات اسكناس در ارتباط است و اطلاعات دقيق از آخرين وضعيت خدمات به مشتري مي دهد به طور كامل نياز به استفاده از نيروي انساني را برطرف مي سازد. سيستم هاي سانترال موجود در بازار جهت ارتباطات واحد هاي شركت يا تعميرگاه، ارائه زمان هاي سرويس دهي و... بسيار مفيد هستند اما توانايي اتصال به پايگاه داده نرم افزار اسكناس و استفاده از اطلاعات ثبتي توسط شما را ندارند.

با اينكه امكانات تلفن گوياي اسكناس با سيستم سانترال قابل مقايسه نيست لازم به ذكر است به دليل استفاده از كامپيوتر (رايانه) به جاي سخت افزار هاي گران، هزينه نهايي تلفن گويا اسكناس خيلي كمتر از سيستم سانترال و حتي براي شركت ها و تعميرگاه هاي كوچك قابل استفاده بوده و توجيه اقتصادي دارد.

 

فصل سوم: آموزش تنظيمات تلفن گويا در نرم افزار تعميرگاه يا خدمات پس از فروش اسكناس

كساني كه سيستم تلفن گوياي اسكناس را خريداري كرده اند مي دانند كه اين سيستم نياز به تنظيمات پيشرفته ندارد و پس از نصب سخت افزار و نرم افزار مربوطه، سيستم به طور خودكار شروع به كار مي كند ولي اين به آن معنا نيست كه سيستم تلفن گويا را نمي توانيد نسبت به سليقه خود تغيير دهيد بلكه با مطالعه اين فصل مي توانيد با نحوه انجام تنظيمات اين سيستم آشنا شويد.

براي انجام تنظيمات تلفن گويا وارد آيتم 820 منوي اصلي شويد (تنظيمات نرم افزار).

Title: تلفن گویای هوشمند اسکناس - Description: نرم افزار و سخت افزار تلفن گویا و منشی تلفنی هوشمند اسکناس، نرم افزار حسابداری و مدیریت تعمیرگاه

در پنجره باز شده به سربرگ "شبكه و امنيت" مراجعه كنيد:

Title: تلفن گویای هوشمند اسکناس - Description: نرم افزار و سخت افزار تلفن گویا و منشی تلفنی هوشمند اسکناس، نرم افزار حسابداری و مدیریت تعمیرگاه

همانطور كه در تصوير بالا مشاهده مي كنيد در قسمتي كه با رنگ قرمز مشخص شده است مي توانيد تنظيمات تلفن گويا را انجام دهيد:

Title: تنظیمات تلفن گویای هوشمند اسکناس - Description: نرم افزار و سخت افزار تلفن گویا و منشی تلفنی هوشمند اسکناس، نرم افزار حسابداری و مدیریت تعمیرگاه

از آنجايي كه تمام عمليات تلفن گويا به صورت خودكار انجام مي شود نياز به تنظيمات زيادي ندارد با اين حال در اين فصل به توضيح تك تك تنظيمات اين بخش مي پردازيم:

مبالغ بر اساس تومان اعلام شود: در صورتي كه تيك اين گزينه خورده باشد سيستم به صورت خودكار هزينه انجام خدمات را به تومان اعلام مي كند.

تبديل به تومان: اين گزينه و گزينه قبلي (مبالغ بر اساس تومان اعلام شود) هر دو مربوط به مقياس پولي اعلام هزينه به مشتري مي باشند براي بهتر متوجه شدن شما در اينجا اعلام مي كنيم كه اگر اين دو گزينه در هر حالتي قرار بگيرند چه رخ خواهد داد:

1. اگر هر دو گزينه انتخاب شوند (حالت پيش فرض): يك صفر از انتهاي مبلغي كه شما وارد كرده ايد برداشته مي شود و هزينه به تومان به مشتري اعلام مي گردد به عنوان مثال اگر هزينه انجام خدمات "1،000،000" وارد شده باشد تلفن گويا به اين صورت اعلام مي كند: صد هزار تومان

2. اگر هر دو گزينه غير فعال شوند: مبلغ وارد شده به عنوان هزينه خدمات به ريال اعلام مي شود به عنوان مثال اگر در نرم افزار هزينه انجام خدمات "1،000،000" وارد شده باشد، تلفن گويا به صورت به مشتري اعلام مي كند: يك ميليون ريال

3. اگر تيك گزينه "مبالغ بر اساس تومان اعلام شود" زده شده باشد ولي گزينه "تبديل به تومان" انتخاب نشده باشد به اين معني است كه مبالغي كه در نرم افزار وارد مي كنيد به تومان است و تلفن گويا بدون برداشتن صفر از انتهاي مبلغ آن را به تومان اعلام مي كند به عنوان مثال اگر هزينه تعمير يك دستگاه "1،000،000" وارد شده باشد تلفن گويا به اين صورت اعلام مي كند: يك ميليون تومان

فقط مانده حساب اعلام شود: در صورتي كه اين گزينه تيك خورده باشد كل هزينه خدمات به مشتري اعلام نمي شود بلكه اگر مشتري مبلغي را به عنوان بيعانه پرداخت كرده باشد آن مبلغ از هزينه كسر مي گردد و فقط مانده حساب به مشتري گفته مي شود.

هزينه صفر تومان اعلام گردد: در صورتي اين گزينه تيك نخورده باشد اگر ارائه خدمات هزينه اي نداشته باشد هزينه اي به مشتري اعلام نمي شود ولي اگر اين گزينه انتخاب شده باشد به مشتري هزينه "صفر" تومان اعلام مي گردد.

وقفه قبل از اجراي صدا: اين گزينه قبل از پخش صوت براي مشتري يك وقفه كوچك غير ملموس ايجاد مي كند. بهتر است اين گزينه تيك خورده باشد چون برخي رايانه ها (كامپيوتر) قدرست پخش سريع صدا را ندارند و اگر اين گزينه انتخاب نشده باشد ممكن است در پخش صدا در سيستم هاي ضعيف ايجاد مشكل شود.

قطع صدا بعد از هر رقم: در صورت انتخاب اين گزينه مشتري هر رقمي را بر روي تلفن خود وارد كند پخش صداي جاري متوقف خواهد شد. اين گزينه بهتر است تيك خورده باشد در غير اين صورت در برخي مناطق مخابراتي مشكل پيش خواهد آمد

ريست بعد از پايان هر تماس: در برخي كامپيوتر ها كارت صدا بعد از پايان هر تماس براي تماس دوم به مشكل بر مي خورد، در صورتي كه تيك اين گزينه زده شده باشد بعد از هر تماس سيستم تلفن گويا همه چيز را ريست مي كند تا براي تماس بعدي هيچ مشكلي پيش نيايد.

ريست خودكار پس از ارتباط با اپراطور: مانند گزينه بالاي است.

وضعيت جاري تلفن گويا در كنار ساعت ويندوز نمايش داده شود: اگر تيك اين گزينه را بزنيد وضعيت تماس ها در كنار ساعت نمايش داده مي شود.

پاسخ تلفن پس از زنگ شماره: با اين گزينه مي توانيد تنظيم كنيد كه سيستم تلفن گويا پس از چند زنگ، تلفن را پاسخ دهد.

پيگيزي بعدي پس از چند روز اعلام شود: هنگام پذيرش دستگاه تعميري تاريخ تخميني تحويل مشخص مي شود (مراجعه به آموزش سطح 1 تعميرگاه) در صورتي كه هنوز دستگاه تعمير نشده باشد و مشتري قبل از تاريخ تخميني تماس بگيرد، تلفن گويا بر اساس تاريخ تخميني تحويل به مشتري اعلام مي كند كه بهتر است چند روز ديگر مجددا تماس بگيرد. اما اگر تاريخ تخميني گذشته باشد و دستگاه هنوز تعمير نشده باشد تلفن گويا بر اساس تنظيم اين گزينه به مشتري زمان پيگيري بعدي را اعلام خواهد كرد.

پيش شماره پيش فرض: كد تلفن شهر خود را در اين قسمت وارد كنيد

اجراي مجدد پس از چند دقيق باشد: سيستم هاي تلفني به دليل ارتباط به اجزاي مختلف (خط تلفن، مخابرات، كارت صدا، ويندوز و...) ممكن است برخي اوقات دچار مشكل شوند البته اين مشكلات در حدي نيست كه به چشم بيايد ولي به دليل آنكه معمولا سيستم تلفن گويا 24 ساعته در حال اجرا است بايد هميشه در دسترس باشد و نيازي به بررسي توسط كاربر نداشته باشد. از آنجايي كه خطاهاي خارج از سيستم نرم افزار تلفن گويا مانند خطاي كارت صدا، سرويس هاي ويندوز و... توسط سيستم قابل كنترل نيستند و وقوع چنين خطاهايي قابل رديابي نيست و ممكن است يك خطاي خارجي باعث شود سيستم از كار بيفتد (البته احتمالش بسيار پايين است). با تيك زدن اين گزينه تمامي مشكلات برطرف مي شود. اين گزينه باعث مي شود كه سيستم تلفن گويا هر چند دقيقه يك بار همه چيز را ريست كند تا اگر احتمالا خطايي رخ داده است برطرف گردد.

عدم پاسخ پس از اپراطور: مانند گزينه بالا براي جلوگيري از خطا بهتر است بر روي 60 تنظيم شود

ريست خطا، پس از چند ثانيه باشد: اگر سيستم در حين انجام كار دچار مشكل شود در همان لحظه ريست نمي شود زيرا چون احتمال بيروني بودن دليل خطا زياد است به احتمال زياد اگر سريع سيستم ريست شود، خطا دوباره رخ خواهد داد.

 

 

 

برچسب ها:

تلفن گويا , تلفن گويا هوشمند , تلفن گويا هوشمند اسكناس , منشي تلفني هوشمند , پاسخ دهي خودكار به مشتري , پاسخ دهي خودكار تلفني , ماشين پاسخگو , Answering Machine , سيستم هاي تلفني , سيستم مديريت تماس , پيگيري تلفني وضعيت تعمير , نرم افزار مديريت تعميرگاه كامپيوتر , نرم افزار مديريت تعميرگاه , نرم افزار تعميرگاهي , نرم افزار خدماتي , نرم افزار شركت خدماتي , نرم افزار شركت خدمات پس از فروش , نرم افزار مديريت تعميرگاه موبايل , حسابداري موبايل , حسابداري تلفن همراه , مديريت تعميرگاه تلفن همراه , مديريت تعميرگاه موبايل , نرم افزار تعميرگاه كامپيوتر , مديريت تعميرگاه كامپيوتر , تعميرات سخت افزار , تعميرات نرم افزار , نرم افزار تعميرگاه لوازم خانگي