وبلاگ - آخرین اخبار

بسم الله الرحمن الرحیم

ویرایش اطلاعات مشتری تعمیرگاه، بعد از ثبت پذیرش

پیش نیاز ها:

برای استفاده کنندگان نرم افزار حسابداری اسکناس:

آموزش سطح ۱ نرم افزار حسابداری فروشگاهی، شرکتی اسکناس

برای استفاده کنندگان نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس:

آموزش سطح ۱ نرم افزار مدیریت تعمیرگاه، خدمات و خدمات پس از فروش اسکناس

سوال کاربر

پاسخ کارشناس

سوال کاربر:

در نرم افزار مدیریت تعمیرگاه اسکناس، هنگام پذیرش دستگاه تعمیری جدید امکان ثبت اطلاعات مشتری از قبیل نام، تلفن ها، آدرس، شهر و… وجود دارد.

لطفا بفرمایید پس از ثبت نهایی پذیرش، زمانی که دستگاه مورد نظر درون تعمیرگاه قرار می گیرد چطور می توان اطلاعات مشتری را ویرایش کرد.

چون وقتی به قسمت ویرایش قبض پذیرش می رویم امکان ویرایش اطلاعات دستگاه تعمیری و رسید پذیرش وجود دارد ولی امکان ویرایش نام و تلفن های مشتری وجود ندارد.

پاسخ کارشناس:

در پنجره “همه دستگاه های درون تعمیرگاه” مانند تصویر زیر وارد سربرگ “اطلاعات” شوید:

از این قسمت می توانید نام، تلفن و سایر اطلاعات مشتری را ویرایش نمایید.

همچنین اگر بر روی “جزئیات” کلیک کنید پنجره زیر باز می شود که در آن می توانید اطلاعات کامل تری برای مشتری وارد نمایید:

Title: ویرایش اطلاعات مشتری

در صورتی که از نرم افزار حسابداری فروشگاهی اسکناس استفاده می کنید، برای ویرایش اطلاعات حساب از منوی اطلاعات اولیه، گزینه معرفی حساب را انتخاب کنید:

پس از انتخاب این گزینه پنجره زیر باز می شود:

Title: معرفی حساب

از لیست بالا، گروه حساب را انتخاب نموده سپس از لیست پایین روی حساب مورد نظر راست کلیک کنید و گزینه “مشاهده و ویرایش اطلاعات حساب” را انتخاب کنید. و یا اینکه حساب مورد نظر را انتخاب کرده و Space بزنید:

Title: ویرایش اطلاعات حساب

پس از انتخاب گزینه “مشاهده و ویرایش اطلاعات حساب” پنجره زیر باز می شود که در آن می توانید اطلاعات مشتری را ویرایش نمایید:

Title: ویرایش اطلاعات حساب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*

code

گفتگو با ما در واتساپ