قوانین نرم افزار اسکناس

قوانین نرم افزار اسکناس و شرایط ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات شرکت

 

  • تمامی قیمت های ارائه شده در سایت مخصوص اشخاص حقیقی بوده لذا اشخاص حقوقی و سازمان های دولتی می توانند از همکاران فروش استعلام قیمت بگیرند
  • تمامی محصولات نرم افزاری این شرکت که با نام اسکناس عرضه می گردند از زمان خرید به مدت یک سال دارای خدمات پشتیبانی رایگان می باشند.
  • پس از پایان مدت زمان پشتیبانی رایگان، تمدید پشتیبانی اجباری نیست و مشتریان گرامی می توانند با دریافت رایگان کد فاقد پشتیبانی همچنان از محصول مورد نظر استفاده کنند.
  • هزینه تمدید پشتیبانی ۲۵ درصد قیمت روز محصول یا محصولات نرم افزاری خریداری شده می باشد.
    • با توجه به اختیاری بودن تمدید پشتیبانی برای اشخاصی که خدمات خاص و خارج از وظایف پشتیبانی درخواست دارند و یا درخواست های پشتیبانی بالایی دارند هزینه پشتیبانی ممکن است بیشتر از درصد ذکر شده تعیین گردد
  • در طول زمان پشتیبانی به روز رسانی نرم افزار نیز به صورت خودکار و آنلاین انجام می گردد و هزینه ای ندارد. مشاهده آپدیت ها
  • خدمات پشتیبانی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت  ۸ الی ۱۴ به مشتریان گرامی ارائه می گردد.
  • پرسش و پاسخ و رفع ایراد می تواند از طریق واتساپ، ایتا، تماس تلفنی، ریموت کنترل از راه دور (Any Desk) و مطالعه مقالات آموزشی باشد که بعد از هر سوال مشتری طبق نظر کارشناسان بخش پشتیبانی روش مناسب تعیین می گردد.
  • هر مشکل یا سوالی که در بازه زمانی پشتیبانی مطرح شود عمدتا تا پایان همان روز پاسخ داده خواهد شد.
  • در طول زمان پشتیبانی نصب مجدد نرم افزار، تنظیمات شبکه و رفع مشکلات نرم افزار نیز به طور رایگان انجام می شود.
  • مادامی که مشتری پشتیبانی داشته باشد سالیانه حداکثر یک بار می تواند درخواست جابجایی دهد تا توسط کارشناسان پشتیبانی، نرم افزار اسکناس به کامپیوتر دیگری منتقل شود.
  • در صورتی که مشتری نیاز داشته باشد بیش از یک بار در سال تعویض سیستم انجام دهد می تواند قفل سخت افزاری تهیه کند.
  • هرچند بعید به نظر می رسد اما اگر به هر دلیلی شرکت، در آینده دیگر نتواند برای هر یک از محصولات خود خدمات پشتیبانی ارائه دهد خود را موظف می داند یک سال زودتر در سایت رسمی خود این موضوع را اعلام نماید.

عدم تمدید پشتیبانی:

پس از پایان مدت زمان پشتیبانی رایگان، تمدید پشتیبانی اجباری نیست و مشتریان گرامی می توانند با دریافت رایگان کد فاقد پشتیبانی همچنان از محصول مورد نظر استفاده کنند.

در صورت نداشتن پشتیبانی:

  • نرم افزار به صورت خودکار به روز رسانی (آپدیت) نمی شود و امکانات جدید اضافه شده در سایت در نرم افزار مشتری قرار نمی گیرد.
  • مشتریان در صورت نداشتن پشتیبانی هیچگونه آموزشی از طرف شرکت دریافت نخواهند کرد.
  • امکان پرسش و پاسخ و رفع ایراد وجود ندارد
  • در صورت تعویض ویندوز، نصب مجدد نرم افزار و شبکه کردن (در صورتی که نسخه شبکه خریداری شده باشد) بر عهده خود مشتری است.
  • در صورتی که حین نصب مجدد و یا بعد از نصب، به دلیل کامل نصب نشدن نرم افزار اجرا نشود، مشکل از سمت واحد پشتیبانی برطرف نخواهد شد.
  • در صورتی که مشتری چند ماه بعد از پایان مهلت پشتیبانی، اقدام به تمدید پشتیبانی کند آن چند ماه گذشته نیز جزء تاریخ پشتیبانی محسوب می گردد:
    • توضیحات بیشتر: تمدید پشتیبانی فقط از تاریخ خرید قابل انجام است، به عنوان مثال اگر تاریخ خرید ۰۵/۲۹ باشد، تمدید پشتیبانی همیشه به صورت یک ساله و از تاریخ ۰۵/۲۹ انجام می شود. یعنی اگر سه ماه بعد از اتمام پشتیبانی اقدام به تمدید پشتیبانی کنید باز هم تاریخ شروع از ۰۵/۲۹ ثبت می گردد.
  • در صورت دریافت کد فاقد پشتیبانی دیگر امکان انتقال نرم افزار از روی کامپیوتر فعلی به کامپیوتر دیگری وجود ندارد (بجز افرادی که قفل سخت افزاری دارند).
گفتگو با ما در واتساپ