قوانین ارائه خدمات و پشتیبانی محصولات شرکت ارقام گستران هوش افزای شرق

 

·        تمامی محصولات نرم افزاری این شرکت که با نام اسکناس عرضه می گردند از لحظه خرید به مدت یک سال دارای خدمات پشتیبانی رایگان می باشند.

·        پس از پایان مدت زمان پشتیبانی رایگان، تمدید پشتیبانی اجباری نیست و مشتریان گرامی می توانند با دریافت رایگان کد فاقد پشتیبانی همچنان از محصول مورد نظر استفاده کنند.

·        هزینه تمدید پشتیبانی نسبت به میزان استفاده شما از خدمات بین 20 تا 25 درصد قیمت روز محصول نرم افزار خریداری شده و حداقل 50 هزار تومان می باشد.

·        در طول زمان پشتیبانی به روز رسانی نرم افزار نیز به صورت خودکار و آنلاین انجام می گردد و هزینه ای ندارد. مشاهده آپدیت ها

·        خدمات پشتیبانی از شنبه تا چهارشنبه از ساعت  8 الی 14 به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

·        پرسش و پاسخ و رفع ایراد می تواند از طریق تلگرام، تماس تلفنی، کنترل از راه دور (Team Viewer) و مطالعه مقالات آموزشی باشد که بعد از هر سوال مشتری طبق نظر کارشناسان بخش پشتیبانی روش مناسب تعیین می گردد.

·        هرچند بعید به نظر می رسد اما اگر به هر دلیلی شرکت ارقام گستران در آینده دیگر نتواند برای هر یک از محصولات خود خدمات پشتیبانی ارائه دهد خود را موظف می داند یک سال زودتر در سایت رسمی خود این موضوع را اعلام نماید.

 

عدم تمدید پشتیبانی:

پس از پایان مدت زمان پشتیبانی رایگان، تمدید پشتیبانی اجباری نیست و مشتریان گرامی می توانند با دریافت رایگان کد فاقد پشتیبانی همچنان از محصول مورد نظر استفاده کنند.

در صورت نداشتن پشتیبانی:

·        نرم افزار به صورت خودکار روز رسانی (آپدیت) نمی شود و امکانات جدید اضافه شده در سایت در نرم افزار مشتری قرار نمی گیرد.

·        مشتریان در صورت نداشتن پشتیبانی هیچگونه آموزشی از طرف شرکت دریافت نخواهند کرد.

·        امکان پرسش و پاسخ و رفع ایراد وجود ندارد

·        در صورت تعویض ویندوز، نصب مجدد نرم افزار و شبکه کردن (در صورتی که نسخه شبکه خریداری شده باشد) بر عهده خود مشتری است.

·        در صورتی که حین نصب مجدد و یا بعد از نصب، به دلیل کامل نصب نشده نرم افزار اجرا نشود، مشکل از سمت واحد پشتیبانی برطرف نخواهد شد.

·        در صورتی که مشتری چند ماه بعد از پایان مهلت پشتیبانی، اقدام به تمدید پشتیبانی کند آن چند ماه گذشته نیز جزء تاریخ پشتیبانی محسوب می گردد:

توضیحات بیشتر: تمدید پشتیبانی فقط از تاریخ خرید قابل انجام است، به عنوان مثال اگر تاریخ خرید 05/29 باشد، تمدید پشتیبانی همیشه به صورت یک ساله و از تاری 05/09 انجام می شود. یعنی اگر سه ماه بعد از اتمام پشتیبانی اقدام به تمدید پشتیبانی کنید باز هم تاریخ شروع از 05/29 ثبت می گردد.

·        در صورت دریافت کد فاقد پشتیبانی دیگر امکان انتقال نرم افزار از روی کامپیوتر فعلی به کامپیوتر دیگری وجود ندارد.